מעצבים אתר מדהים

בשלב עיצוב האתר, סוף סוף רואים את כל ההשקעה שנעשתה בשלבים הקודמים. כל מה שאופיין פתאום קם לתחייה ואנחנו יכולים לראות איך התוכן מופיע. איך הוא נראה? האם הוא מספיק מושך? האם מספיק ברור? האם מוביל את הגולש להמרות?
החוק הכי חשוב בעיצוב נכון לאתר אינטרנט – לעצב עם התוכן הנכון!
עיצוב עם תוכן דמו מפספס את כל המטרה ואת כל היתרונות שמציע שלב זה.

עיצוב אתר מדהים כולל מספר גורמים מרכזיים שיש לקחת בחשבון. 

הגורם החשוב ביותר בשלב זה הוא התוכן, העיצוב נעשה עם התוכן האמיתי, כולל תמונות וטקסטים. באופן הזה העיצוב מדגיש את החלקים החשובים של התוכן ומצניע את הפחות חשוב. התוכן מאפשר לנו לבחור אייקניזציה תואמת לאתר, לבחור את סגנון 

להלן כמה צעדים חיוניים שאנחנו לוקחים כדי ליצור ללקוחותינו אתר אינטרנט יוצא מן הכלל:

  1. הגדרת מטרות ואת קהל היעד שלכם: הבנת מטרת האתר שלכם ואת הקהל שאתם רוצים למשוך. זיהוי המטרות העיקריות שאתם רוצים להשיג, כגון יצירת מכירות, אספקת מידע או בניית קהילה. כל אלה נעשים בשלב האפיון החיוני.
  2. תכנננו את מבנה האתר שלכם: צרו מפת אתר שמתארת ​​את המבנה וההיררכיה של האתר שלכם. זה יעזור לכם לארגן את התוכן ולהבטיח ניווט קל למבקרים. גם זה נעשה בשלב האפיון ההכרחי.
  3. עיצוב האתר: עיצובי האתרים שלנו נעשים על ידי מעצבי הבית האלופים שלנו. המעצבים בוחרים סגנון עיצובי ומושך חזותית, בעל ויזואליות נעימה לעין שתואם את הרפרנסים והדוגמאות שאנחנו מקבלים ממכם. העיצוב יתאים באופן עקבי לזהות המותג שלכם. המעצבים בוחרים את הצבעוניות, טיפוגרפיה, תמונות, אייקוניזציה ואסטטיקה כללית. אנחנו תמיד שומרים על עיצוב נקי, אינטואיטיבי וידידותי למשתמש. העיצוב תמיד יהיה ייחודי ומותאם אישית ללקוח.
  4. עיצוב לניידים: אנחנו מבצעים אופטימיזציה למכשירים ניידים! עם השימוש ההולך וגובר במכשירים ניידים, חשוב להבטיח שהאתר שלך מותאם לנייד ורספונסיבי. אנחנו בודקים את ביצועי האתר בגדלי מסך שונים ומייעלים את הפריסה לגלישה חלקה בסלולר ובטאבלים.
    חלק מהאתרים אף מקבלים לייאוט שונה לגמרי בניידים, נראות וחווית משתמש של אפליקציה וגישת עיצוב שאומרת MOBILE FIRST. עיצוב מותאם גדלי מסכים חשוב בעיקר לאתרי סחר, אתרי חברים וכל אתר שנעשות בו פעולות גולשים.
  5. התמקד בחוויית משתמש (UX): צור חווית משתמש חיובית על ידי הפיכת האתר שלך לקל לניווט, אינטואיטיבי ונעים חזותית. השתמש בכותרות ברורות, בתפריטים הגיוניים וספק תוכן רלוונטי ומרתק. ישנם "חוקים" כלליים שעובדים ביצירת חווית משתמש נכונה והם יכולים לשמש גם לאתרי התדמית הכי פשוטים ולשפר את יחס ההמרה באופן מפתיע ממש. בטח ובטח זה קריטי עבור אתרי איקומרס בהם חווית משתמש יכולה לבנות או להרוס רווחים פוטנציאליים מהאתר.
  6. יצירת תוכן משכנע: ייצר תוכן איכותי ומרתק המתאים לצרכים ולתחומי העניין של קהל היעד שלכם. השתמשו בשילוב של טקסט, תמונות, סרטונים ואלמנטים אינטראקטיביים כדי להפוך את התוכן שלכם למושך יותר וניתן לשיתוף. כמו שכתבנו כאן ובכל מקום אינספור פעמים, התוכן שלכם הוא החלק הכי חשוב באתר.
  7. ניווט אינטואיטיבי: חייבים לוודא שמבקרים יכולים למצוא בקלות את המידע שהם מחפשים. שימוש בתפריטי ניווט ברורים ועקביים, בפירורי לחם ובסרגל חיפוש כדי לייצר חווית ניווט קלה ונעימה באתר- חיונית להצלחת האתר. אנחנו משתמשים בתפריטי MEGA MENU, חיפוש מתאם ולינקים חשובים בפוטר ליצירת ניווט אופטימילי.
  8. קריאות לפעולה אפקטיביות :  מה זה CTA? כן גם לכם כדאי להכיר את המונח החשוב הזה
    CALL TO ACTION. בין אם אנחנו רוצים שהגולשים ירכשו את המוצרים שלנו, או יצטרפו למועדון הלקוחות שלנו, יצטרפו לניוזלטר או פשוט ישאירו לנו פרטים ליצירת קשר – אנחנו צריכים להגיד להם בדיוק מה מצופה מהם. ה-CTA זו הדרך שלנו לתקשר עם המבקרים באתר ועלינו לוודא שהקריאה לפעולה ממוקמת בצורה בולטת לעין וקלה לאיתור, שמה שרשום שם מובן ומושך את קהל היעד.
  9. שילוב מדיה חברתית: חיבור האתר לפלטפורמות מדיה חברתית של החברה תשפר את המעורבות של המשתמשים ותאפשר להם לשתף את התוכן שלכם בקלות. שילוב ווידג'טים (למשל הצגת תוכן מתוך האינסטגרם שלכם) וכפתורי שיתוף יוסיפו גם הם לעיצוב האתר והתפקוד שלו.
  10. בדיקות וביצוע אופטימיזציה באופן קבוע באתר: בדיקות קבועות למהירות העלאת האתר, שימושיות, איסוף משוב מהגולשים וביצוע השיפורים הנדרשים לשיפור העיצוב והחוויה הכוללת באתר יבטיחו אתר שלאורך זמן יגיע ליותר ויותר קהל יעד ויצליח לאורך זמן

זכרו, אתר מדהים הוא עבודה מתמשכת. עדכון ושיפור, באופן קבוע, של התכנים, העיצוב והתכונות של האתר – יעזור לכם להישאר רלוונטיים ולספק חווית משתמש חלקה.

דילוג לתוכן