הדרך לאתר שיווקי בחמישה צעדים פשוטים!

הצעד הכי חשוב וצריך לבוא לפני כל פעולה אחרת וזה להבין למה אתם צריכים את האתר, למה הוא ישמש ומה אתם תרוויחו מזה שיש לכם אתר. ברגע שיש לכם תשובה לזה – אפשר להתקדם עם שלבים המפורטים במאמר זה.

הגדירו את המטרות והקהל שלכם:

תארו בבירור את מטרת האתר שלכם, בין אם זה להציג מוצרים, לייצר לידים או לספק מידע. זהו את קהל היעד שלכם והבינו את הצרכים שלו, העדפות שלו והתנהגויות שלו.

תכננו את התוכן והמבנה שלכם:

צרו מפת אתר שמתארת את הדפים שיהיו באתר וכיצד הם יהיו מאורגנים. תכננו את התוכן עבור כל עמוד, כולל טקסט, תמונות, סרטונים (וכל מדיה אחרת), שאלות ותשובות, לינקים למידע נוסף רלוונטי מתוך האתר. הקפידו על זרימה הגיונית המנחה את המבקרים באתר.
הכלל החשוב הוא שגולש לא יתקע בעמוד כלשהו, שתמיד יהיו לו עמודים נוספים לעבור אליהם מתוך כל עמוד באתר.

בחר דומיין ואירוח:

בחר שם דומיין בלתי נשכח ורלוונטי המשקף את המותג שלכם. בחרו ספק אירוח אתרים אמין המציע את המשאבים הדרושים לתנועה ולפונקציונליות הצפויים באתרכם. מבחינת שם הדומיין חשוב שהוא יהיה קליט ולא מסובך. מבחינת SEO לדומיין כמעט ואין שום השפעה.

עיצוב ופיתוח:

עצבו את הפריסה החזותית של האתר עם ממשק ידידותי למשתמש ועיצוב רספונסיבי המותאם למכשירים שונים. פתח את האתר באמצעות HTML, CSS, ואולי JavaScript עבור אלמנטים אינטראקטיביים. השתמשו במערכות ניהול תוכן WordPress לניהול קל ונוח.

בצעו אופטימיזציה לקידום אתרים והשקה:

בצעו אופטימיזציה של האתר למנועי חיפוש (SEO) על ידי שימוש במילות מפתח רלוונטיות, אופטימיזציה של מטא תגיות ויצירת תוכן באיכות גבוהה. בדקו ביסודיות את הרספונסיביות, אבטחת האתר, מהירות העלאה וכדומה. הפעילו את האתר וקדמו אותו באמצעות מדיה חברתית, שיווק בדוא"ל וערוצים אחרים.

זכרו, יצירת אתר שיווקי יעיל הוא תהליך מתמשך. עדכנו באופן קבוע תוכן, עקבו אחר ביצועי האתר ונתחו את התנהגות המשתמש כדי לבצע שיפורים ולעמוד ביעדים שלך.