יושבים על כוס קפה

נפגשים לקפה (ואולי גם מאפה). מדברים על העסק שלכם ואיך האתר ישתלב בעסק, מי קהל היעד שלכם? איך האתר יכול לעזור ללקוחות שלכם ואולי הוא דווקא יכול לעזור לכם? מה חשוב לכם באתר: נראות, תפעול פשוט, אבטחת מידע, חווית משתמש, מהירות העלאה ואולי בכלל כל אלה ביחד?

הפגישה הראשונה שלנו עם הלקוח מאוד חשובה. לא משנה איפה הפגישה תתקיים, בין אם אונליין ובין אם פנים מול פנים, מה שחשוב זה להכיר את אתכם, את העסק/החברה, לשמוע את הצרכים, הקשיים, הרצונות והחלומות שלכם. 

חשוב מאוד להכיר את הנפשות הפועלות, כן גם את המנכ"ל/ית, מנהל/ת השיווק וכל מי שעתיד לעבוד איתנו ביחד על הפרויקט. להבין מה במסגרת האחריות של כל אחד ומי מאשר מה.

בפגישה זו אנחנו מתאמים ציפיות, אני מספרת לכם על תהליך העבודה שאנחנו נעבור ביחד, מה הדגשים שלנו לעבודה מהירה וחלקה. מה החלק שלכם בפרויקט בכלל ועמידה בלוחות הזמנים בפרט. לדוגמה הספקת תכנים במסגרת זמנים שנקבעה מראש, זמני אישור סקיצות וכדומה. אתם מצידכם נותנים את הדגשים שלכם. יכול להיות שיש מועד עליה לאוויר שחייבים לעמוד בו. אולי יש פונקציה ספציפית שאתם חייבים. אולי יש לכם מערכת CRM או ERP והאתר חייב להתממשק אליה. חשוב מאוד להעלות כמה שיותר דרישות ודגשים כבר בשלב הזה כדי שהתמחור יהיה מדויק ושיהיו לנו כמה שפחות הפתעות במהלך הפרויקט.
זה גם המקום לפתוח את כל החסרונות של האתר הישן (במידה וזה לא האתר הראשון של העסק/חברה), מה עבד לכם טוב ומה פחות ואיך הייתם רוצים שזה יעבוד. אנחנו מצידנו נספר לכם על החידושים שיש בתחום ומה יכול להיות רלוונטי עבור הצרכים שלכם.

הפגישה הראשונה ללא עלות ועם זאת, אתם תקבלו המון טיפים, דגשים, המלצות והצעות לאתר העתידי שלכם. המלצות בתחום קידום האתר, תפעול נכון, חיבור הומוגני בין האתר לעסק/חברה ועוד הרבה!טיפ חשוב: תיפגשו עם 2-3 חברות, תרגישו את החיבור עם האנשים, תראו עם מי יהיה לכם הכי נוח לעבוד. זה נכון שגם המחיר בסופו של דבר ישפיע על הבחירה אבל לא רק. תצאו מנקודת הנחה שפרויקטים מהסוג הזה יחסית ארוכי טווח וחשוב שיהיה לכם נוח וזורם עם הספק הנבחר לאורך כל התהליך.

דילוג לתוכן