קבוצת אביב – פרויקט דירות להשכרה

הפתרונות שלנו:

האתר הינו אתר תדמיתי, מציג את סוגי הדירות, את סוגי הזכאות האפשריים, המיקום של הפרויקט, הקרבה לכבישים ראשיים, אפשרויות לדירות מגוונות, כולל תוכניות הדירות ועוד מידע רלוונטי לכל מי שמחפש לעבור דירה. העיצוב כיוון למשהו ביתי, חמים, מתאים למשפחות עם ילדים.
ברמה הטכנית ביצענו פה תפריט ראשי מאוד מיוחד והצגנו בתכנים ממש את כל הדירות, כולל התוכניות שלהן ואפשרות להתעניין בדירה מסוימת בבניין מסוים.

יעדים ומטרת הלקוח:

אביב שלי הוא פרויקט בנייה רוויה להשכרה שבוצע על ידי חברת "אביב". הפרויקט מספק דירות יוקרה להשכרה לטווח ארוך במחיר קבוע. חלק מהדירות מיועדות לבעלי זכאות. עבודה מול חברת "אביב" היה מעניין ומאתגר.

בקשות מיוחדות:

המטרה העיקרית של האתר הייתה לאסוף לידים של מתעניינים לגור בפרויקט. להציג לגולשים כמה שיותר מידע רלוונטי על הפרויקט ולחסוך שיחות לא רלוונטיות.

הצצה קטנה לפרויקט 🙂

מה לקוחות מספרים בסוף התהליך?

ממליצה מכל הלב לעבוד עם חברת GB Web 

ומילים טובות רבות יש לי על סאנה שמולה התבצעה העבודה הישירה. 

עבדנו על פרוייקט משותף יחד (תחום האחריות שלי כלל יצירת שפה גרפית מיתוגית ללקוח ותחום האחריות של GB Web היה תכנות האתר ועיצובו בהתאם לקו המיתוגי שהנחתי). בראש ובראשונה, היה כיף גדול לעבוד יחד ברמה האישית, נוצרו יחסים חבריים וטובים. העבודה עצמה היתה מקצועית מאד ללא פשרות, הלו”ז התקיים תמיד כמתוכנן, והיתה רספונסיביות וסבלנות רבה בקבלת מענה לפניות שלי או של הלקוח. אשמח מאד לשתף פעולה יחד גם בהמשך.

מירב רוט,
עיצוב גרפי, איור, מיתוג

מרכז נועם – נוירולוגיה, פסיכולוגיה ודידקטיקה

הפתרונות שלנו:

האתר שפיתחנו עבור מרכז נועם משמש אותם כבר כמעט עשור! האתר עדיין נראה מזמין ורלוונטי כמו שהיה ביומו הראשון. העיצוב הנעים לעין וסידור מדויק של התכנים מזמינים את הגולשים לקרוא את החומר וליצור קשר עם המרכז. האתר משמש גם כמקור מידע מהימן שגולשים יכולים למצוא בו הרבה תוכן רלוונטי וגם משמש להורדת טפסים מכל הסוגים – מה שחוסך הרבה זמן עבודה עבור שרית המזכירה של המרכז.
אחד הדברים היותר טובים  שעשינו עבור האתר היה "אופטימיזציה לקידום". האופטימיזציה הזו הוכיחה את עצמה כיעילה ביותר כי מיום ההקמה של האתר מתקבלות בממוצע כ 3 פניות ביום מהאתר (ללא השקעה בקידום ממומן או קידום אורגני או פרסום כלשהו).

יעדים ומטרת הלקוח:

מרכז נועם, בניהולו של ד"ר אריה אשכנזי, נוירולוג מומחה בישראל ובארה"ב, מאגד תחתיו את כל המקצועות הקשורים לנוירולוגיה, פסיכולוגיה ודידקטיקה.
דר אריה אשכנזי הוא שם דבר בתחום הנוירולוגיה, הוא בעל ניסיון רב בארץ ובחול ובאים אליו מטופלים מכל הארץ. אז השאלה הראשונה שלי הייתה, אם באים לקוחות מכל הארץ והיומן תמיד מלא, למה לעשות אתר?
אז מסתבר שדר אשכנזי רוצה לעבוד פחות, לאפשר למרכז להתפתח לעוד כיוונים, לקבל לקוחות לא רק בתחום הנוירולוגיה ומתישהו לפרוש ולהנות מהחיים.

בקשות מיוחדות:

המטרה הראשית של האתר הינה להציג את כל התחומים בהם מרכז נועם עוסק ומתמחה, להציג את הצוות האיכותי. לתת הסבר קצר על כל תחום. לנהל בלוג שיעזור לאתר בקידום האורגני וגם ישתף מהמידע הרב של דר אשכנזי. האתר אוסף פניות של לקוחות פוטנציאליים.

הצצה קטנה לפרויקט 🙂

מה לקוחות מספרים בסוף התהליך?

"אנו עובדים עם חברת GB כעשר שנים, לשביעות רצוננו המלאה. פניותינו נענות מיידית ובאדיבות. לכל בעיה שמתעוררת יש היענות מיידית לפתרון והדרכה להמשך הדרך. שירות  מהיר ואדיב – מומלץ!"

ד"ר אריה אשכנזי

ברקת – שירותי נדל"ן, היתרי בנייה ורישוי עסקים

הפתרונות שלנו:

הפתרונות שלנו כללו עיצוב נוח, כל התכנים החשובים בולטים כבר בכניסה לאתר. בלוג שדרכו ניתן לקדם באופן אורגני את האתר, המשפט המפורסם "תנו לנו לרוץ בשבילכם" נמצא בכל דף ומעודד גולשים ליצור קשר.
דף הצוות מדגיש עד כמה החברה רצינית, עם עובדים איכותיים ועד כמה כדאי לפנות אליהם ולהוריד את כל הדאגות מהראש.
וגם אתם, כן אתם שקוראים את זה עכשיו – אם אין לכם רישיון עסק – ממליצה בחום לפנות לברקת!

יעדים ומטרת הלקוח:

שירן, מנכל"ית של "ברקת" הגיע אלינו דרך כותבת תוכן שיווקית שהמליצה עלינו בחום. החברה הייתה ממש בתחילת דרכה ושירן רצתה ייצוג מכובד באינטרנט. את הסלוגן המטורף שנמצא ממש מעל טופס יצירת הקשר – המצאנו ביחד באחת הפגישות.
שאלתי אותה, "שירן מה הערך האמיתי שאת נותנת ללקוחות שלך?" כאשר אחד הדברים שהיא אמרה היה "אנחנו עושים את כל הריצות" זה קלע בול ואחרי כמה ליטושים הגענו ל"תנו לנו לרוץ בשבילכם", סלוגן שרץ עם החברה באפיקי פרסום שונים ומדייק את ה"כאב" של הבעל העסק שברקת יכולים לפתור במקצועיות.

בקשות מיוחדות:

הדרישות היו פשוטות יחסית, אתר תדמיתי, נראות טובה ברשת, מקום אחד שמציג את  כל השירותים שהחברה מספקת. אתר שניתן לקדם קידום אורגני בגוגל. אתר שיעודד לקוחות פוטנציאליים ליצור קשר.

הצצה קטנה לפרויקט 🙂

מה לקוחות מספרים בסוף התהליך?

"חברת ג׳יבי ווב היקרים,

אנחנו עובדים יחד כבר עוד מעט עשור, ולא נתקלתי בהרבה חברות של מקצוענים כמוכם, כיף לעבוד עם אנשים שלא מתפשרים על איכות על עיצוב ועל חדשנות. אתם יודעים להציע פתרונות מורכבים ולתת מענה רחב למגוון לקוחות והכל תמיד בחיוך ובכיף. תענוג לעבוד יחד מקווה לעוד שנים רבות!"

ענבל סורוקה, מעצבת

אנשים, פתרונות ביטוח – מובילים בביטוח לעוסקים בספורט

הפתרונות שלנו:

האתר עוצב בהתחשב בשתי דרישות שונות, לגמרי. מצד אחד זה אתר של ביטוחים, עליו להיות רציני, מקצועי, מספק מידע מהימן ובעיקר די סטנדרטי. מצד שני להציג ספורטאים, תחרויות, תחומי ספרוט רלוונטיים תחת נראות וחוויה של אקסטרים.
העיצוב פתר את הדואליות וקיבלנו אתר שגם מדבר על ביטוחים וגם על ספורט.
דף הבית כמעט כולו מוקדם לספורט ולטקסטים לגבי ביטוחי ספורט, כך כל שכל מי שמגיע לאתר – אין לו ספק במה הסוכנות עוסקת. בעיקר כשרואים את התמונות בכניסה לאתר ואת המילים "להשתתף, להתאמן, להשיג ולהרגיש בטוח".

יעדים ומטרת הלקוח:

אנשים, פתרונות ביטוח, הינה סוכנות ביטוח שמתמחה בביטוח ספורטאים. ביטוחים למתאמנים לתריאטלון, איש ברזל ומרתונים למיניהם. הסוכנות מספקת גם פתרונות ביטוחיים רגילים.
כשהבנתי שיעל בעצמה מתחרה במרטונים ומתאמנת הרבה אז הבנתי מאיפה התשוקה שבוערת בה לביטוחי ספורטאים חובבים. מכיון שזה הבידול הכי משמעותי שלהם הוחלט להדגיש אותו בדף הבית ולאורך כל האתר.

בקשות מיוחדות:

הדרישה העיקרית הייתה – לתת דגש לביטוחים לספורטאים חובבים, זה כולל גם ילדים ומבוגרים. לצד זה להראות שהסוכנות עושה עוד סוגי ביטוחים אבל לא לתת להם דגש מיוחד.
יעל פעילה בקהילת הספורטאים החובבים והסוכנות מספקת גם חסויות לכל מיני תחרויות גדולות, על האתר להציג מעורבות ותרומה לקהילה כחלק משמעותי של האתר.
כמו כן נדרש בלוג שיכיל מאמרים בנושא ויעזור לקידום האורגני.

הצצה קטנה לפרויקט 🙂

מה לקוחות מספרים בסוף התהליך?

"ככותבת שיווקית שעובדת עם לא מעט חברות בנית אתרים, העבודה עם  GB-WEB היא תמיד בכמה רמות מעל כל היתר. האפיון המדויק עושה המון סדר וחוסך בזבוזי זמן ועבודה כפולה, העיצובים מדהימים – האתרים באמת עוצרי נשימה וסופר מרשימים,  והלקוחות מתרגשים ועפים עליהם. בנוסף –  כל ניהול הפרויקט מתוקתק, שום דבר לא נופל בין הכיסאות, אין עיגולי פינות והלקוח לא הולך לאיבוד, וכל אלמנט בפרויקט מתבצע ברמה הכי מקצועית והכי איכותית שיש."

מיכל גולדשטיין,
מילים כדורבנות

IFI – המכון הישראלי ליזמות

הפתרונות שלנו:

עיצוב האתר יפה ומזמין להיכנס. כבר בעמוד הראשון ניתן לראות מגוון רשתות מזכות , לוגואים מוכרים ולינקים להמון מידע בתחום. בדפים הפנימיים יצרנו דפי זכיינות למכירה, שם ניתן לראות פרטים על רשת מזכה וליצור איתם קשר ישירות מהאתר. האתר עמוס במידע ובסרטונים. כשנכנסים לאתר מבינים שהגענו למקום מאוד מקצועי עם הרבה מידע בתתחום ומצאנו מישהו בתחום הבעייתי הזה שאפשר לסמוך עליו.

יעדים ומטרת הלקוח:

IFI, המכון הישראלי לזכיינות בניהולו של סטיבן וולפסון.
כשסטיבן פנה אלינו, היה לו אתר פשוט מאוד וגם היה לו חלום איך יכול להיות האתר הבא שלו. אומנם אתר החלומות של סטיבן היה די רחוק מהמציאות ומהתקציב שעמד לרשותו, עדיין החלטנו ללכת על זה ולראות מה אפשר כן לעשות, ישבנו בכמה וכמה פגישות ואפיינו את מה שניתן לעשות בתקציב.
עברנו על כל הצרכים והחלטנו מה קריטי לגרסה הראשונה ומה פחות. לבסוף האתר שיצא התעלה אפילו על הציפיות שהיו לי מהפרויקט. היחס שהיה בין התקציב למה שהלקוח קיבל היה מטורף לטובתו של הלקוח (כל זה בגלל אפיון נכון ומדויק).

בקשות מיוחדות:

הדרישה הייתה לאתר בינלאומי שיכלול אפשרויות זכיינות לזכיינים ורשתות מזכות. המטרה הייתה לחבר את שני קהלי היעד האלה ולאפשר חיבר בין הרשת המזכה לבין הזכיין עצמו. על האתר לאפשר פרסום, באנרים ולהביא טראפיק רלוונטי לאתר. להרוויח ממפרסמים ומזכים. עוד מטרה של האתר הינה להציג המון מידע בתחום הזכיינות. מידע כתוב , סרטונים, טיפים וכו… סטיבן עוסק בתחום המון שנים ויש לו מאגר ידע בלתי נדלה, הידע הזה עתיד להביא תנועה אורגנית ובסופו של דבר לקוחות בדמות רשתות מזכות וזכיינים.

הצצה קטנה לפרויקט 🙂

מה לקוחות מספרים בסוף התהליך?

חברת ג׳יבי ווב היקרים,

אנחנו עובדים יחד כבר עוד מעט עשור, ולא נתקלתי בהרבה חברות של מקצוענים כמוכם, כיף לעבוד עם אנשים שלא מתפשרים על איכות על עיצוב ועל חדשנות. אתם יודעים להציע פתרונות מורכבים ולתת מענה רחב למגוון לקוחות והכל תמיד בחיוך ובכיף. תענוג לעבוד יחד מקווה לעוד שנים רבות!

ענבל סורוקה, אינליין סטודיו

פבל מורוז – דיני עבודה זה אנחנו

הפתרונות שלנו:

האתר עוצב על בסיס הלוגו של המשרד, התמונה הראשית מייצגת המוני בנייני משרדים שינם לקוחות פוטנציאליים שלשירותי המשרד. האווירה האורבנית ממשיכה לאורך כל האתר.
הוספנו אפשרויות של שפות נוספות ועשינו סקשן שלם באתר שמוקדש לפסיקות שהמשרד הצליח לקבל.
כל אלה ועוד מציגים היום את המשרד בצורה מכובדת ומושכים לקוחות חדשים להצטרף לשירותי המשרד.

יעדים ומטרת הלקוח:

העברתי הרצאה על אתרים ואיקומרס ומיד אחרי ניגש אלי פבל וביקש הצעת מחיר לאתר תדמיתי עבור משרד עורכי הדין "פבל מורוז" המתמחה בדיני עבודה שבבעלותו.
המשרד עובד כבר עשרות שנים והגיע הזמן שיהיה לו אתר שייצג אותו בכבוד.

בקשות מיוחדות:

הדרישה הייתה לאתר תדמיתי לתצוגה מכובדת ומרשימה של המשרד, בדגש על הוותק והניסיון הבלתי מעורער של המשרד.
פבל הביעה רצון למצב את המשרד כמשרד בינלאומי שמטפל בלקוחות גדולים בעלי משרדים בארץ ובחול.

הצצה קטנה לפרויקט 🙂

מה לקוחות מספרים בסוף התהליך?

כמעצב שלמעלה מ7 שנים עובד על פרוייקטים עם GB WEB אני יכול להעיד שהם מספקים פיתוח אתרים בסטנדרט ובמקצועיות הגבוה ביותר. הם הכי מעודכנים טכנולוגית, יודעים לתת לכל סוג לקוח את הפתרון הנכון עבורם והשירות מאוד אישי ואדיב. תענוג לעבוד איתם. אני מאוד ממליץ!!!

גיל טרופר, סטודיו מוזה

עו"ד אסנת מטלון

הפתרונות שלנו:

ההמלצה שלי הייתה שיווק דרך הצגת דוגמאות, תיאורי מקרה והמלצות.
תוך כדי הפגישות שלנו הבנתי עד כמה האישה הזו עזרה לאנשים שנפגעו, נפצעו ואף חמור מזה. עד כמה היא ישרה ואמינה ועד כמה התוצאות שהיא השיגה בבתי המשפט אינן מובנות מעליהן. אז עשינו סקשן שלם באתר שמוקדש לתיאורי מקרה והמלצות של לקוחות כדי להדגיש את הניסיון, הרצון והיכולת שלה לעזור לאנשים. כל זה כדי לגרום לגולשים ליצור קשר ולבדוק האם אפשר לעזור גם להם באותו האופן.

יעדים ומטרת הלקוח:

עו"ד אסנת מטולון מגיעה אלינו עוד כשהייתה שכירה. סיפרה לי שהיא מוכנה לצאת לעצמאות ולהתחיל בלבנות אתר למשרד החדש שהיא פותחת. התחלנו לעבוד ולאט לאט החלום התחיל להתגשם. עוצב לוגו, נכתבו תכנים, האתר הנדרש אופיין וקיבלנו תמונה מלאה של מה שאנחנו רוצות.

בקשות מיוחדות:

הדרישות בפרויקט זה היו בסיסיות, אתר שמייצג עורכת דין, אתר תדמיתי, כרטיס ביקור של העסק ברשת.
בעיקר מתן אינפורמציה ללקוחות פוטנציאליים והאפשרות שהם ייצרו קשר עם הלקוחה.
הלקוחה מטבעה צנועה מאוד והיה לה קשה לשבח את עצמה, יחד עם זאת כשאני ראיתי את המקרים שהיא טיפלה בהם – היה לי ברור שזה יהיה עיקר האתר וזה מה שיביא לה פניות.

הצצה קטנה לפרויקט 🙂

מה לקוחות מספרים בסוף התהליך?

כמעצב שלמעלה מ7 שנים עובד על פרוייקטים עם GB WEB אני יכול להעיד שהם מספקים פיתוח אתרים בסטנדרט ובמקצועיות הגבוה ביותר. הם הכי מעודכנים טכנולוגית, יודעים לתת לכל סוג לקוח את הפתרון הנכון עבורם והשירות מאוד אישי ואדיב. תענוג לעבוד איתם. אני מאוד ממליץ!!!

גיל טרופר, סטדיו מוזה

לוכטנשטיין לוי וייסמן – עורכי דין

הפתרונות שלנו:

הפתרונות שלנו
מיד כשראינו את העיצוב המאושר, הבנו שקל זה לא יהיה.
פיתחנו תבנית ייחודית עם גריד התואם את העיצוב. עבודת הפיתוח התבססה על הגריד ועל תצוגת נתונים מסוימים שאתגרו את הגריד וגם את עין הגולש. הי7ו דפים שאתגרו גם אותנו. למשל בדף שמציג את צוות עורכי הדין – היו 2 אפשרויות לצפייה, ריבועים/תמונות או רשימה. לחיצה על כל אייטם כזה פתחה תצוגה אחרת של התמונה וקורות החיים של אותו עורך הדין. אותו דבר קרה גם בתחומי העיסוק. דף האודות בכלל בנוי מ3 מסכים שמתחלפים ביניהם כמו סליידר ודף הבית כולו מורכב מסרטונים. זה אחד הפרויקטים היותר מורכבים ויזואלית שיצא לנו לעשות ועם כל האתגר זה אחד האתרים שאנחנו הכי גאים בו.

יעדים ומטרת הלקוח:

לוכטנשטיין לוי וייסמן – עורכי דין
כשהגעתי לפגישת היכרות עם הלקוח בבנייני עזריאלי, הבנתי שזה לא יהיה אתר פשוט. הלקוח, משרד עורכי דין שכלל לפחות 30 עובדים שכולם נמצאים במשרד מעוצב ומושקע בבנייני עזריאלי בתל אביב, ביקש אתר לא רגיל. "אנחנו רוצים משהו מיוחד ולא רגיל", כאשר לקוחות פוטנציאליים ייכנסו לאתר שיבינו שיש פה עסק עם משרד עורכי דין ברמה אחרת והאתר חייב לשקף את זה.
את הפרויקט הזה עשינו בשיתוף פעולה עם סטודיו לעיצוב שעיצב עבור הלקוח את האתר ואנחנו לקחנו על עצמנו את האתגר לפתח אותו בהתאמה מושלמת לעיצוב ולהתאים אותו רספונסיבית לגדלי מסכים שונים.

דרישות הלקוח
הדרישות בפרויקט זה היו גם של הלקוח וגם של סטודיו העיצוב שעיצוב את הפרויקט.
דרישות הלקוח היה לקבל משהו לא רגיל, ייחודי, שכל מי שנכנס לאתר יבין שפה יש משהו מיוחד. גם ברמת עורכי הדין שעובדים אצלהם, גם המשרד עצמו וגם ברמת שיטת העבודה. בעיצוב המיוחד המשרד רצה לשים דגש על הייחודיות והגישה המותאמת אישית בה הם עובדים. המעצבים מצד שני דרשו התאמה ברמת הפיקסל לעיצוב ושהאתר יראה הכי טוב שאפשר בכל גודל מסך (אגלה לכם סוד, זה לא היה קל).

הצצה קטנה לפרויקט 🙂

מה לקוחות מספרים בסוף התהליך?

ככותבת שיווקית שעובדת עם לא מעט חברות בנית אתרים, העבודה עם  GB-WEB היא תמיד בכמה רמות מעל כל היתר. האפיון המדויק עושה המון סדר וחוסך בזבוזי זמן ועבודה כפולה, העיצובים מדהימים – האתרים באמת עוצרי נשימה וסופר מרשימים,  והלקוחות מתרגשים ועפים עליהם. בנוסף –  כל ניהול הפרויקט מתוקתק, שום דבר לא נופל בין הכיסאות, אין עיגולי פינות והלקוח לא הולך לאיבוד, וכל אלמנט בפרויקט מתבצע ברמה הכי מקצועית והכי איכותית שיש.

בהערכה רבה,


מיכל גולדשטיין, מילים כדורבנות

לוטם – סיפור אהבה במטבח

הפתרונות שלנו:

הפתרונות שלנו:
עבדנו המון על פירוט מסודר של סוגי הקייטרינג, סוגי המנות, מה הן כוללות לאילו אירועים הן מתאימות, לכמה סועדים זה מתאים, איזה מנה מתאימה עם מה, תפריטים שלמים, שאלות ותשובות ועוד ועוד מידע רלוונטי שסודר בקפידה לנוחות משתמש מושלמת. דבר נוסף שהוספנו לאתר זה המון המלצות! לוטם התעקשה לצלם את התגובות של הלקוחות שלה בוואטסאפ ואת הצילומים האלה שמנו באתר. המוני המוני המלצות של לקוחות אמיתיים שכתבו המלצות חמות.

כל אלה בשיתוף עם העיצוב המושלם – יצרו אתר מהמם ומאוד מצליח.

יעדים ומטרת הלקוח:

לוטם המקסימה הגיעה אלינו די בתחילת חיי עסק הקייטרינג שלה. כבר בפגישה הראשונה הבנו שזו לא לקוחה רגילה. לוטם הגיע עם רשימת שאלות מסודרת ולא ויתרה עד שקיבלה מענה עד הפרט הכי קטן. כמו שרשימת השאלות של לוטם הייתה מקיפה, ממוקדת ויורדת לפרטים הכי קטנים, כך גם במהלך הפרויקט העבודה שלנו מול לוטם הייתה ממוקדת, ללא פשרות ושואפת לשלמות. כשיצא לנו לטעום מהאוכל של לוטם הבנו שגם באוכל היא מקפידה באותה המידה כמו שהקפידה גם על תהליך הקמת האתר והתוצאה הסופית.

דרישות הלקוח:
הדרישות בפרויקט הזה לא היו גבוהות או גדולות אבל הביצוע הסופי נדרש להיות מושלם! עיצוב מושלם (כולל עיצוב לוגו), התאמה מושלמת לניידים וגדלי מסך שונים, חווית משתמש שמובילה אותך לאורך האתר והאפשרויות שיש בקייטרינג הטעים של לוטם ובסוף מובילה את הגולש להשאיר פרטים. המטרה הייתה לתת כמה שיותר מידע ללקוח ולגרום לו להחליט לרכוש את שירותי הקייטרינג עוד לפי שפנה לשיחה איתה. 

 

הצצה קטנה לפרויקט 🙂

מה לקוחות מספרים בסוף התהליך?

לצוות GB-WEB היקר ולסאנה המדהימה בראש ובראשונה
אתחיל במילה אחת שאומרת הכל – תודה, תודה ענקית שאתם קיימים!
סאנה היקרה,
אחד הדברים שבעלי עסקים הכי מפחדים ממנו זה שלב בניית האתר
יש כל כך הרבה " חלטורים " בתחום הזה שעובדים על הלקוח "הפשוט" שלא מבין בתחום ולצערי נחשפתי ללא מעט " אנשי מקצוע " בתחום הזה שפשוט נתנו שירות גרוע ולא אמין.
לעומת זאת,
כשפגשתי אותך ידעתי שאת תהיה זאת שתבנה לי את האתר.
מההתחלה היית אמינה, שמת את כל הקלפים על השולחן
עשית מולי תיאום ציפיות כמו שצריך ודאגת שאבין הכל.
ענבל המעצבת הייתה נעימה וסבלנית לאורך כל הדרך, היה לה חשוב שאני אהיה הכי מרוצה שיש והיא לא ויתרה על אף פרט קטן בעיצוב האתר וכמובן בעיצוב הלוגו החדש והמרשים שעשתה לי. היא תמיד שאלה את השאלות הנכונות והכי מקצועיות כדי להגיע לתוצאה הטובה ביותר.
תהליך של בניית אתר הוא תהליך מאוד ארוך ( לפעמים ) וגם מאוד מורכב, באמצע הדרך מגלים שהעסק בעצם עובר שינוי גדילה והתפתחות ובעצם מכירים שוב את העסק מהרבה זוויות אחרות.
במקרה שלי לפחות כך היה , להפתעתי הייתם סבלניים איתי מאוד מאוד לאורך כל הדרך למרות שהייתי מאוד פרפקציוניסטית והקפדתי על כל פרט הכי הכי קטן ידעתם להרגיע , לא הלחצתם ונתתם לי לעבור את התהליך כמו שצריך.
ובסוף – התוצאות היו מרשימות, מרגשות, מפתיעות ומדהימות!
פשוט אין מילים
במקרה שלי איתכם – חלומות כן מתגשמים
אז לסאנה ולכל הצוות היקר שלך
תודה תודה תודה תודה על כל המקצועיות, הסבלנות, האכפתיות
תודה שיש חברה טובה כמוכם לבניית אתרים
מאחלת לכם עוד הרבה לקוחות

כי מגיע להם להיות מרוצים כמוני 🙂

בהערכה רבה,


לוטם – סיפור אהבה במטבח

Edital – כאן יוצרים סרטים

הפתרונות שלנו:

הפתרונות שלנו:
ממש מהסקיצה הראשונה טל אהבה את העיצוב, לא היו יותר מידי הערות או שינויים. בנינו אתר תדמיתי שנראה מעולה וכולל את כל הפונקציות שהלקוחה ביקשה (וגם כמה כאלה שהיא לא ידעה שהיא צריכה).
העיצוב כולל קריצה והומור, בדיוק כמו שהלקוחה רצתה.

יעדים ומטרת הלקוח:

טל הגיעה אלינו דרך המלצה של חברה (הכי כיף לקוחות שבאים מהמלצה אישית של לקוח).
תהליך העבודה מול טל היה פשוט תענוג! היא ידעה מה היא רוצה וידעה מה היא צריכה לספק כדי שזה יקרה. שבוע אחד(!) אחרי ששלחנו לה את רשימת החומרים הנדרשים לאתר – קיבלנו את החומרים! זו הלקוחה הכי זריזה שלנו והכי מדויקת. החומרים היו מסודרים לפי תיקיות ולפי נושאים – בול כמו שצריך. טל אמרה: "כמו שאני אוהבת לקבל את החומרים מהלקוחות שלי ככה אני גם שולחת לספקים שלי".

דרישות הלקוח:
אתר תדמיתי שיכלול תיק עבודות מחולק לקטגוריות. הקטגוריות הן סוגי הסרטונים ולכל פרויקט צריך להיות גם דף משלו עם פירוט והמצלות של לקוחות. מעבר לזה אתר צריך להיות "מהמם", לא מתאמץ, בעל קריצת הומור ומיוחד. אפילו המשפט ליד יצירת הקשר הוא "!DON'T BE SHY SAY HI"

 

הצצה קטנה לפרויקט 🙂

מה לקוחות מספרים בסוף התהליך?

לצוות GB-WEB היקר ולסאנה המדהימה בראש ובראשונה
במילה אחת שאומרת הכל – תודה, תודה ענקית שאתם קיימים!

בהערכה רבה

מאפיינים ומתעמקים

אפיון אתר או מערכת WEB – זו אבן הדרך החשובה ביותר בהקמת פרויקט מסוג זה. זה הדבר הראשון שעושים ומסמך האפיון מהווה את השלב הכי חשוב בתהליך. האפיון מגדיר עבורנו את המטרות של האתר, את קהל היעד של הלקוח שלנו ומתוך אלה נעשות כל ההחלטות הכי חשובות של הפרויקט: החלטה על סוג האתר, סוגי התוכן הנדרשים, מבנה ההיררכיה של האתר, חווית המשתמש והמאפיינים העיצוביים. מסמך האפיון מלווה אותנו לאורך כל התהליך ומנחה את כלל אנשי המקצוע שעובדים על הפרויקט.

המשך לקרוא "מאפיינים ומתעמקים"