מכללת וורצברגר, לימודי אומנות לחוויה ומקצוע

הפתרונות שלנו:

הפתרונות שלנו:

העבודה על הפרויקט הייתה מצד אחד מאתגרת ומצד שני מלאה בהצלחות וחוויות. האתר הינו מרכז מידע שממנו הועברו ב API נתונים לאפליקציה ולמסכי מידע הפזורים ברחבי העיר. נדרשה עבודה משותפת עם גופים רבים, תיאום העבודה, ניהול הפרויקט ומענה לדרישות של כולם היו מאתגרים ממש כמו הפיתוח הייחודי.

אחד הפתרונות החשובים שיישמנו בפרויקט זה היה נראות ייחודית למכשירים ניידים ולמסכי המידע הפזורים בעיר. אלו מציגים עיצוב שונה לגמרי מהעיצוב בדסקטופ. מה שמשדרג את חווית המשתמש. ניהול התוכן וכל הדטה נעשה במקום אחד ופעם אחת בלבד, פיתחנו API מאובטח שדרכו עובר כל המידע לאפליקציה ולמסכים. אותו דטה משמש גם באתר המובייל וגם באתר הדסקטופ.
האתר מיועד לתיירים כך שהוא תורגם ל 5 שפות.
האתר כולל גם לוח אירועים שפותח באופן ייחודי לאתר זה. כולל דרישות מגוונות לכל מיני סוגי אירועים, סינון אירועים, הרשמה מורכבת וניהול ההרשמות השונות. ההרשמה כוללת גם חיבור ליומן של הגולש ושמירת האירוע ביומן הפרטי שלו.
העבודה כללה גם התממשקות עם גוגל מפות, הצגת מיקומים חשובים במפה, סינון התצוגה ואפשרות לראות את האטרקציות הקרובות ביותר למיקום של הגולש.
הפרויקט הזה גרם לי לאהוב את העבודה שלנו עוד יותר. לראשונה הרגשתי ממש גאווה כשטיילנו בעיר וראינו את האתר שעשינו במסכי המידע הגדולים וגם כשהשתמשנו בו כדי למצוא מסעדה קרובה. הפרויקט הזה גורם לנו לנחת וסיפוק אדיר מהעבודה שנעשתה.

יעדים ומטרת הלקוח:

איך הכל התחיל:

סטודיו לעיצוב ומיתוג "שי חיון" ראו את העבודות שלנו והתרשמו מאוד. זה מה שגרם להם להציע למנכ"ל רשות התיירות באשדוד לפנות אלינו לפיתוח אחד הפרויקטים היותר מעניינים וגדולים שיצא לנו לעשות.
הפרויקט דרש גמישות, ידע ומציאת פתרונות טכנולוגיים מתקדמים. האתר היה ליבו של פרויקט גדול יותר שכלל אפליקציה ועמדות מידע הפזורות בכל העיר.

בקשות מיוחדות:

המטרה העיקרית של האתר הייתה להנגיש לתיירי ותושבי העיר אשדוד את כל מה שיש לעיר להציע, אירועים, מסעדות, אמנות ותרבות, חיי לילה, מקומות לינה, אטרקציות, תעשייה, מסלולי טיולים, פסטיבלים, חופי רחצה ועוד.
המנכ"ל ביקש להגדיל את התיירות בעיר, לקדם עסקים מקומיים, להקל על התיירים את ההתמצאות בעיר ואת מציאת האטרקציה הקרובה אליהם על ידי מפות אינטראקטיביות והמידע הרב שנמצא באתר.
בסופו של דבר המטרה העיקרית הינה להציב את אשדוד כאחת הערים המובילות בתחום התיירות בישראל.

הצצה קטנה לפרויקט 🙂

מה לקוחות מספרים בסוף התהליך?

תודה רבה לחברת ג'י בי שבנתה לנו אתר מדהים, הכל התבצע בצורה מקצועית ושוטפת החל משלב התכנון המוקפד ועד לעיצוב, בחירת הצבעים וההפעלה השוטפת של כל דפי האתר. 

אנו שמחים שבחרנו בכם, האתר עושה עבודה מצויינת וממליצים עליכם בחום.

אופיר ורצברגר,
מכללת ורצברגר

RAINBOWROSE – Grow like a flower, Shine like a star

הפתרונות שלנו:

בפרויקט הזה אומנם אפיינו את האתר והגדרנו חווית משתמש ואת הפלואו של הרכישה וכו…
אבל העיצוב פה גנב את ההצגה. העיצוב מדויק, יפה, יוקרתי, פונקציונלי, נכון לקהל היעד ולגמרי משדר את כל מה שהלקוח ביקש.
הלקוח רצה לפנות לצרכן הסופי. אם עד כה הם עבדו בעיקר עם חנויות תכשיטים שרכשו מהם את היהלומים והפכו אותם לתכשיטים, אז במקרה הזה הלקוח ביקש לפנות לצרכן הסופי ולמכור לו יהלומים. אני הופתעתי לגמרי ממגוון הצורות והצבעים שניתן להשיג והאמת… לגמרי תכננתי לרכוש אחד לעצמי, אבל הלקוח הקדים אותי ומרוב שהיה מרוצה מהעבודה העניק לנו יהלום במתנה.

יעדים ומטרת הלקוח:

יודעים למה יהלומים כל כך יקרים? כי הם נדירים. אז ריינבואורוז לא מחפשים יהלומים נדירים. הם פשוט מגדלים אותם. מגדלים אותם בכל צורה שרק תרצו ובכל צבע אפשרי. את האתר הזה אפיינו ועיצבנו. נכנסנו לעולם היהלומים והתכשיטים והאמת זה התאים לנו כמו כפפה ליד. עיצוב האתר הזה היה אחד הפרויקטים היותר כיפיים ומדויקים שיצא לנו לעשות.

בקשות מיוחדות:

יהלומים זה מוצר מותרות, מוצר יוקרתי, מוצר רומנטי. יחד עם זאת, אנחנו רגילים לראות יהלומים בתוך תכשיטים ולא כאוצר בפני עצמו. בפרויקט הזה קיבלנו אתגר להציג את היהלום עצמו כמו תכשיט שכל אחת תרצה לעצמה. הדגשים היו עיצוב אלגנטי, יוקרתי, נדיר וייחודי. להציג את כל הצורות והצבעים האפשריים ולהציג את היהלום עצמו כאילו הוא התכשיט הכי יקר ושימושי שיהיה לך. עפנו על העיצוב ועל הפרויקט מהרגע שהנחנו עליו את הידיים והתוצאה המהממת לא אחרה לבוא.
כשהגשנו ללקוח את העיצוב – הוא היה לגמרי חסר מילים (וגם חסר תיקונים).

הצצה קטנה לפרויקט 🙂

מה לקוחות מספרים בסוף התהליך?

השירות והידע שלך הוא עצום ! ירידה לפרטים הכי קטנים פשוט מדהימה … אני ממליץ בחום עליך ועל הצוות שלך לכל מי שרוצה עבודה מקצועית ברמות  הגבוהות ביותר ! אין עליך אפילו באמריקה מתלהבים מהעבודה שלך ! תודה רבה

בני מנדלוביץ

משהו חדש קורה במשביר לצרכן – אפיון אתר של המשביר לצרכן

הפתרונות שלנו:

האתר נבנה כאתר של שאלות ותשובות. "אתם שואלים, עו"ד מאיה הרצברג אלון עונה". כבר בפתיחת האתר יש שורת חיפוש ענקית שבה ניתן לרשום כל שאלה שיש לכם והאתר יציג לכם את התוצאות הרלוונטיות. גם בחלק התחתון של האתר יש כפתור מרחף "מאיה עונה על כל שאלה" שם ניתן לשלוח למאיה שאלות ולקבל מענה.
כל דף הבית מוקדש לשאלות וסרטוני תשובות המחולקים לקטגוריות. בדפים הפנימיים יש עוד ועוד שאלות וסרטונים שעונים על השאלות.
מעבר לכל זה יש גם חלק תדמיתי באתר הכולל דף מדיה המפרט את כל ההופעות של מאיה בתקשורת, תחומי ההתמחות שלה והכי חשוב – המלצות של לקוחות.

יעדים ומטרת הלקוח:

עו"ד מאיה הרצברג אלון, מתמחה בדיני משפחה. מאיה פעילה בתחום כבר יותר מ30 שנה, היא בעלת ניסיון וידע רב ביותר. כשמאיה פנתה אלינו – היא ביקשה שנפתח לה אפליקציה. אפליקציה שבה יהיה מענה לשאלות שכל הזמן שואלים אותה. הבהרנו למאיה שאין לה צורך באפליקציה ובטח לא כזו שהגולשים צריכים להוריד למכשיר, זה פרויקט יקר ומיותר לחלוטין. המקום זה הצענו לעשות לה אתר מיוחד של שאלות ותשובות וסרטונים.

בקשות מיוחדות:

לפני הכל זה אתר תדמיתי, וכאתר תדמיתי המטרה העיקרית שלו הינה לגרום לעו"ד מאיה הרצברג אלון להיות מותג ושם דבר בתום דיני המשפחה, גירושין, ירושה ואפוטרופסות. על האתר לשדר שמאיה היא מס' 1 בתחום.
מעבר לכך כמובן לפרט את תחומי העיסוק המלואם ולפרט את השירותים הניתנים על ידי מאיה באמצעות סרטוני וידאו במענה לשאלות נפוצות.

הצצה קטנה לפרויקט 🙂

מה לקוחות מספרים בסוף התהליך?

חברת ג׳יבי ווב היקרים,

אנחנו עובדים יחד כבר עוד מעט עשור, ולא נתקלתי בהרבה חברות של מקצוענים כמוכם, כיף לעבוד עם אנשים שלא מתפשרים על איכות על עיצוב ועל חדשנות. אתם יודעים להציע פתרונות מורכבים ולתת מענה רחב למגוון לקוחות והכל תמיד בחיוך ובכיף. תענוג לעבוד יחד מקווה לעוד שנים רבות!

ענבל סורוקה,
אינליין סטודיו