ורטיגו – עמותה ולהקת מחול

הפתרונות שלנו:

תנועה באתר…. איך מציגים תנועה באתר? ולא, אלמנטים שזזים טיפה במסך לא נתנו את התוצאה הרצויה שהייתה, תנועה של מחול.  אחד הדברים שהצלחנו לעשות זה ליצור מקום לסרטונים (שנמשכים מהיוטיוב אך ללא שום סממן שזה בא מיוטיוב) הסרטונים מתחילים לעבוד כבר במעבר עכבר. זה יוצר מיידית חיים ותנועה בדף הבית.
העיצוב דרש דיוק והרספונסיביות שנעשתה לאתר כללה גם את גובה המסך, כך שלא משנה באיזה מסך תצפו באתר הוא תמיד יציג את כל גובה הדף והרוחב יקטן/יגדל פרופורציונלית בהתאם – אין גלילה בדף הבית בכלל כי הוא תמיד מוצג במלואו.
פיתוח נוסף היה התפריט הראשי שכולל 4 תפריטים שונים (כולל האפשרות לנהל את כל הדבר הזה מאחורי הקלעים).
מערכת ניהול התוכן, מבוססת וורדפרס אבל בעלת המון פיצ'רים ייחודיים שפותחו במיוחד עבור הלקוח. ורטיגו נכון להיום מנהלים את האתר לגמרי לבד ללא צורך בתכנות, רק מידי פעם כמה שאלות לתמיכה.
לוח האירועים שפותח גם הוא באופן ייחודי עבור הלקוח משמש את ורטיגו היום למכירת כרטיסים, להרשמה לאירועים ועוד…
נכון להיום עברו כבר כ 8 שנים מאז האתר עלה ועדיין הוא נראה חדשני ומיוחד.
ככל שעובר הזמן נדרשים פיתוחים נוספים ואנחנו עובדים צמוד מול הלקוח ומספקים להם תמיכה, פיתוחים והמון חשיבה משותפת על הצרכים שלהם ובאיזה אופן עולם האינטרנט יכול לעבוד עבורם ולשפר את מערכת הניהול וחווית המשתמש באתר.
אפשר להגיד שאנחנו נכנסים לעולמו של כל לקוח, אבל עם הלקוח הזה החוויה מיוחדת ההיכרות מעמיקה יותר ואנחנו מרגישים ממש חלק חשוב מהארגון.

יעדים ומטרת הלקוח:

ורטיגו היא להקת מחול אבל לא רק!
ורטיגו היא עמותה הכוללת בתוכה:
– להקת המחול הבינלאומית והמדהימה בניהולה האומנותי של נועה ורטהיים.
– כפר האומנות האקולוגי שהוא בית לאירועים, אומנות ומחול והוא בנוי בצורה אוקולוגית מטורפת עם מיחזור מים, שירותי קומפוסט הכי נקיים שראיתם בחייכם, תעלות בעומק האדמה במקום מזגנים ואוכל אורגני מושלם. 
– בית הספר וסדנאות למחול של ורטיגו
– כוח האיזון – מחול של אנשים בעלי מוגבלויות
כל אלה חייבים להופיע באתר באופן שיתן את הכבוד הראוי לכל חלק בעמותה.

בקשות מיוחדות:

כשורטיגו פנו לעומר געש לעצב להם אתר חדש, עומר מיד פנה אלינו לפיתוח האתר. כשנכנסנו להרפתקאה הזו שנינו לא באמת ידענו למה אנחנו נכנסים.
לאט לאט התחלנו להבין מי זה הלקוח, מה חשוב לו, מה ההיררכיה בתוך הארגון, איך זה צריך לבוא לידי ביטוי באתר. היו לנו אינספור פגישות ואף ביקרנו כמה פעמים בכפר האומנות האקולוגי כדי להתרשם מהמקום המושלם. כל אלה עזרו לנו ליצור אתר שהוא באמת ייחודי וחד פעמי.
הדרישה הראשונה הייתה – לייצר תנועה בתוך האתר – ורטיגו ביקשו אתר שונה, מיוחד, כזה שישקף את הניצוץ הייחודי שיש רק להם. בנוסף נדרש לחלק את האתר לתתי אתרים – כל חלק בורטיגו קיבל סוג של מיני אתר בתוך האתר הגדול והכללי. כל מיני אתר כולל תפריט משלו, סוגי דפים שונים ופונקציונאליות התואמת את צרכיו. עם זאת יש אזורים באתר שהם משותפים כמו למשל דף הצוות שכלל את כל הצוות כולו ולוח האירועים שכולל אירועים מכל תחומי ורטיגו.
לוח האירועים אופיין ופותח בהתאם לצורכי הלקוח, זה היה פרויקט בפני עצמו והיום משמש את ורטיגו ככלי עבודה קריטי לארגון. האתר כולו משמש ככלי עבודה ומאפשר לורטיגו להתנהל כמעט לגמרי ללא התמיכה שלנו מכיוון שיש להם אפשרות לנהל הכל במערכת הניהול הייחודית שפותחה עבורם.
מעבר לכל אלו נדרשנו לעמוד בסטנדרטים של עיצוב שאתגרו את כל מה שידענו ואת הכלים שעמדו לרשותנו בשנת 2015 כשפיתחנו אותו. המצאנו לא מעט דברים שפשוט לא היו קיימים כדי להגיע לתוצאה המושלמת.

הצצה קטנה לפרויקט 🙂

מה לקוחות מספרים בסוף התהליך?

"זו הזדמנות להוקיר תודה על השותפות לאורך השנים אנו עדים למתן מענה מסור בדרך עבודה מסודרת ומובנת כמו כן, התרשמנו  מההבנה המדויקת שלכם את הצרכים של עמותת ורטיגו. הבנויה מענפים שונים מאוד הפונים לקהלים שונים. נעשה ניסיון לבנות אתר שיתאים וישדר את השונות הזו תחת קורת גג אחת. האתר נבנה תוך חיפוש, וחקירת עומק."

עדי שאל, מנכ"ל עמותת ורטיגו

א.צ.מ. – החברה המרכזית לאיבזור וציוד מכוניות

הפתרונות שלנו:

הפתרונות שלנו:

אפיון חווית המשתמש עזר לנו מאוד בפרויקט הזה, הבנו איך ואיפה אנחנו ממקמים כל סוג מידע, סידרנו את כל הטיפים וההמלצות להתנהלות מול ביטוח לאומי וגופים נוספים בצורה מאוד איטואיטיבית לגולש. דאגנו לעיצוב מתאים והתוצאה בהחלט ראויה ומספקת לחברה אתר שימושי, נוח ויפה

כללנו באתר מאות מוצרים, עשרות סוגי רכבים וכמות לא מבוטלת של מידע חשוב להנגשת רכבים לבעלי מוגבלויות. סוגי מידע שונים קיבלו קטגוריות ותתי קטגוריות ותצוגה של כולם בדף אחד כולל סינונים רלוונטיים. דפי המוצרים עצמם עזרו לנו לקדם את האתר בגוגל ולהעלות בתוצאות החיפוש הרלוונטיות. תהליכי הבקשה והקבלה של הרכבים מביטוח לאומי נותנים מידע יקר מפז ללקוחות קיימים ופוטנציאליים וקיבלו מקום של כבוד באתר.
העיצוב הייחודי מתאים בצורה מדויקת ללקוח ולדרישות שלו להיראות ברמה אחת מעל המתחרים שלו. התבנית נבנתה במיוחד עבור האתר ומאפשרת ללקוח לנהל את התוכן, את המוצרים והרכבים באתר באופן פשוט ואינטואיטיבי.

יעדים ומטרת הלקוח:

איך הכל התחיל:

את א.צ.מ. היכרנו עוד באתר הקודם שלהם. הם הגיעו אלינו לתיקונים ותחזוקה עבור האתר הישן שהיה ברשותם. כבר במבט ראשון ראינו שהם צריכים אתר חדש ואכן הדרישה לאתר חדש לא איחרה להגיע, במיוחד אחרי שבדקנו אתרים של מתחרים וקולגות בארץ ובחול, הבנו שיש לנו עבודה לעשות.

בקשות מיוחדות:

האתר פונה לבעלי מוגבלויות והמשפחות שלהם הזקוקים לרכב מותאם. דרישות האתר היו די פשוטות, נוחות שימוש, סידור נוח ואינטואיטיבי של מידע רב, הנגשת המידע לגולש, אפשרות לפניה דחופה 24/7 והצגת כלל המוצרים והליווי שניתן לקבל מהחברה. האתר נדרש בעיקר להציג את החברה כחברה ותיקה ואמינה. הצד האנגלית של האתר יותר מיועד לשיתופי פעולה עסקיים עם חברות באותו התחום בעולם.

הצצה קטנה לפרויקט 🙂

מה לקוחות מספרים בסוף התהליך?

צוות GB WEB – השותפים שלנו ב- ON LINE
סאנה וצוות החברה מלווים אותנו לאורכם של חמש שנות עבודה פורייה ועשייה משגשת
היכולת ליצור למוצר שלנו "חלון ראווה" ייצוגי מול הרשת ולהציגו באופן המקצועי, האיכותי והידידותי ביותר למשתמש – היא הסיבה שאנו בוחרים שנה אחר שנה ב-GB WEB כשותפינו האידאליים ביותר לקידום השיווקי- עסקי של א.צ.מ.
המקצועיות הבלתי מתפשרת של סאנה והצוות, מאפשרים לנו כחברה תעשייתית, להיות תמיד בחזית הטכנולוגיות המתקדמות, השירותים החדשניים והפיתוח העדכניים ביותר המבטיחים את פעילותן השוטפת של הנכסים הדיגיטליים שלנו והפקת התועלות המקסימליות האפשריות.

ממליץ בכל היבט מקצועי לצד הקשר האישי – לא לבחור את החברה שתבנה ותנהל את הנכסים הדיגיטליים לפני שבדקתם את GB WEB.

אבי ששון,

מנהל שיווק, א.צ.מ

אשדוד, עיר הספורט של ישראל

הפתרונות שלנו:

הפתרונות שלנו:

העבודה מול מנכ"ל ודובר הרשות הייתה מעניינת, נעימה והצלחנו להביא תוצאות מדהימות. האתר הוקם, הוזנו תכנים ויצאנו לקידום אורגני מסיבי להביא את האתר לתודעת התושבים.

כללנו באתר מפה אינטראקטיבית המציגה מיקומי מתקני ספורט לרווחת התושבים כמו גם עולמות ספורט ומיקומי אירועים ומשחקים חשובים. המידע מוצג במפה כולל סינונים ועוד אפשרויות. כללנו פירוט של כל תחומי הספורט ואפשרות להירשם באתר כספורטאי מצטיין ולקבל מלגות.
כללנו אפשרות הרשמה מורכבת לאירועים בחינם וגם הרשמה לאירועים בתשלום, הוספנו הגבלת נרשמים פר אירוע ואפשרות להציג את האירוע הבא כשאין יותר מקום להרשמה. כללנו סקשן מכרזים שבו ניתן להירשם ולשם על מכרזים בתחום הספורט.
הפרויקט היה מאתגר, מעניין ובעיקר מלמד מאוד על כל תחומי הספורט. היכרנו אנשים מדהימים שאיכפת להם מהעשייה ומהתושבים. בהחלט אחד הפרויקטים שהביאו לנו גאווה ונחת והעשייה והתוצאה שהתקבלה.

יעדים ומטרת הלקוח:

איך הכל התחיל:

לאחר פיתוח אתר התיירות של אשדוד, קיבלנו פניה מיורם אסרף, מנכ"ל רשות הספורט באשדוד – להקמה של אתר שיכלול בתוכו את כל המידע לגבי פעילויות הספורט בעיר, מתקני הספורט, ענפי ספורט מקצועיים ותחרותיים בעיר. האתר התבסס על המבנה הכללי של אתר אחר שפיתחנו עבור רשות התיירות באשדוד.

בקשות מיוחדות:

בין מטרות האתר העיקריות היה לחבר את התושבים לכל מה שמתרחש בתחום הספורט בעיר, תוך כדי שיפור משמעותי של חווית התושב, חשיפת כלל פעילויות הספורט המתרחשות בעיר, דיווח על תחרויות ותוצאות משחקים ופרסום אירועים בתחום הספורט.
הדרישות כללו הרשמה לאירועי ספורט כולל תשלום והרשמה לקבלת דיוור וחדשות בכל ענייני הספורט.

הצצה קטנה לפרויקט 🙂

מה לקוחות מספרים בסוף התהליך?

חברת ג׳יבי ווב היקרים,

אנחנו עובדים יחד כבר עוד מעט עשור, ולא נתקלתי בהרבה חברות של מקצוענים כמוכם, כיף לעבוד עם אנשים שלא מתפשרים על איכות על עיצוב ועל חדשנות. אתם יודעים להציע פתרונות מורכבים ולתת מענה רחב למגוון לקוחות והכל תמיד בחיוך ובכיף. תענוג לעבוד יחד מקווה לעוד שנים רבות!

ענבל סורוקה, אינליין סטודיו

עו"ד טליה גרידיש – עורכת דין בתחום הפלילי וצווארון לבן

הפתרונות שלנו:

כחלק מהפרויקט ביצענו אופטימיזציה לקידום אתר ואף קידמנו את האתר באופן אורגני בגוגל. התוצאות לא אחרו לבוא והייתה תנועה מאוד יפה של גולשים ופניות מהאתר במהלך תקופת הקידום.
נראות האתר הייתה מדויקת לדרישות הלקוחה וגם עבדה עבור הגולשים מכיוון שראינו שיפור משמעותי לזמן שהייה באתר לעומת האתר הקודם. הגולשים הרגישו בנוח לפנות דרך האתר, גם בטופס וגם בטלפון – מה שמראה על חווית משתמש איכותית ונכונה.
עבור כל הפרסומים של טליה עשינו דף "מן התקשורת ומצאנו פתרון לריבוי התמונות הנדרש בדף מסוג זה. כמו כן הוספנו סקשן "הצלחות המשרד" שבו טליה מעלה את כל ההצלחות והדברים המדהימים שהיא עושה עבור הלקוחות שלה.

יעדים ומטרת הלקוח:

יעד מרכזי:

עו"ד טליה גרידיש, היא עורכת דין פלילית. היא פנתה אלינו בבקשה לבחון את האתר שהיה לה בזמנו ולהמליץ על שדרוג ושיפור האתר. מרב השיפורים שמצאנו – הבנו שעדיף לעשות אתר חדש. ביצענו אפיון, עיצוב ויצאנו לדרך.

בקשות מיוחדות:

קודם כל טליה ביקשה אתר שיתקדם באופן אורגני, כזה שיוכל בהמשך להביא לה לקוחות ופניות רלוונטית. הדבר הבא שהיה קריטי זה נראות האתר. האתר צריך להיות FINE ולשדר יוקרה, קהל היעד העיקרי של טליה הוא עבירות צווארון לבן, היה חשוב לה שהאתר ישדר לכל הלקוחות הפוטנציאליים שלה שכאן זה משרד יוקרתי ברמה אחרת מהמתחרים בשוק.
טליה מופיע המון בתקשורת ומפרסמת באדיקות תוצאות של תיקים שהיא סוגרת ואיך היא עוזרת ללקוחותיה – הנורמטיביים בעיקר – שנקלעו למצבים בעיתיים מול החוק והמשטרה.

הצצה קטנה לפרויקט 🙂

מה לקוחות מספרים בסוף התהליך?

חברת ג'י.בי.ווב בנתה לי את האתר ואחראית על תחזוקת האתר ושדרוגו. מדובר באנשי מקצוע מצויינים, מקצועיים מאוד, מסורים ועם יחס אישי וחם.

עד ליום זה ומזה שנים, אני מקבלת המון מחמאות על עיצוב האתר ותפעולו.

טליה גרידיש

מאיה הרצברג אלון – משרד עורכי דין

הפתרונות שלנו:

האתר נבנה כאתר של שאלות ותשובות. "אתם שואלים, עו"ד מאיה הרצברג אלון עונה". כבר בפתיחת האתר יש שורת חיפוש ענקית שבה ניתן לרשום כל שאלה שיש לכם והאתר יציג לכם את התוצאות הרלוונטיות. גם בחלק התחתון של האתר יש כפתור מרחף "מאיה עונה על כל שאלה" שם ניתן לשלוח למאיה שאלות ולקבל מענה.
כל דף הבית מוקדש לשאלות וסרטוני תשובות המחולקים לקטגוריות. בדפים הפנימיים יש עוד ועוד שאלות וסרטונים שעונים על השאלות.
מעבר לכל זה יש גם חלק תדמיתי באתר הכולל דף מדיה המפרט את כל ההופעות של מאיה בתקשורת, תחומי ההתמחות שלה והכי חשוב – המלצות של לקוחות.

יעדים ומטרת הלקוח:

עו"ד מאיה הרצברג אלון, מתמחה בדיני משפחה. מאיה פעילה בתחום כבר יותר מ30 שנה, היא בעלת ניסיון וידע רב ביותר. כשמאיה פנתה אלינו – היא ביקשה שנפתח לה אפליקציה. אפליקציה שבה יהיה מענה לשאלות שכל הזמן שואלים אותה. הבהרנו למאיה שאין לה צורך באפליקציה ובטח לא כזו שהגולשים צריכים להוריד למכשיר, זה פרויקט יקר ומיותר לחלוטין. המקום זה הצענו לעשות לה אתר מיוחד של שאלות ותשובות וסרטונים.

בקשות מיוחדות:

לפני הכל זה אתר תדמיתי, וכאתר תדמיתי המטרה העיקרית שלו הינה לגרום לעו"ד מאיה הרצברג אלון להיות מותג ושם דבר בתום דיני המשפחה, גירושין, ירושה ואפוטרופסות. על האתר לשדר שמאיה היא מס' 1 בתחום.
מעבר לכך כמובן לפרט את תחומי העיסוק המלואם ולפרט את השירותים הניתנים על ידי מאיה באמצעות סרטוני וידאו במענה לשאלות נפוצות.

הצצה קטנה לפרויקט 🙂

מה לקוחות מספרים בסוף התהליך?

אני רוצה לספר על תהליך סופר מקצועי ונעים – הקמת אתר אינטרנט של המשרד שלי עם ג׳י בי ווב.
החל בתאום הציפיות, הטבלאות המובנות של התהליך, המענה הסבלני והזמין והכל בסופר מקצועיות. חלפו כבר שנים ועד היום אני מקבלת שירות זמין ומקצועי והמון מחמאות מלקוחות שמגיעים בזכות האתר שמשדר סופר מקצועיות ונראות טובה. אני ממליצה בחום על סאנה וג׳י בי ווב לבניית אתרים.

עו"ד מאיה הרצברג אלון

נטע טיולים – תכנון טיולי משפחות לחו"ל בהתאמה אישית

הפתרונות שלנו:

הדבר הראשון שעשינו בשלב האפיון זה להגדיר את המוצרים והשירותים שנטע מספקת. אילו יעדים היא עושה ומה תהליך העבודה שהלקוחות שלה יכולים לצפות לקבל. כך יצרנו דפי יעד, כל דף יעד מכיל קצת על היעד, המלצות לבתי מלון, שאלות ותשובות נפוצות, מאמרים רלוונטיים, המון תמונות, המלצות של לקוחות ועוד. ההיגיון אומר שאם כבר הגעת לדף הזה אז השירות מעניין אותך ופה אנחנו צריכים לתת לך כמה שיותר פרטים כדי לעזור לך לקבל החלטה ולפנות לנטע בטופס שנמצא בתחתית הדף.
כל דף ודף באתר הזה נלקח ברצינות שיא, נעשתה חשיבה מעמיקה לגבי התכולה, הטקסטים והתמונות.
נעשתה עבודה מעמיקה בלהעביר את התוכן מאתר הישן לחדש וכל מה שנדרש לשמירה על הקידום ואף עבודות אופטימיזציה לקידום נוספות.
סוף סוף מצאתי לקוחה שחולקת את הדרישה שלי לפרפקציוניזם! הפרויקט היה מורכב וארוך אבל התוצאה מדהימה ואני לגמרי גאה להיות חלק מהפרויקט הזה.

יעדים ומטרת הלקוח:

נטע טרגל שמואלי, או בשמה המקצועי "נטע טיולים" היא מומחית לתכנון טיולי משפחות לחו"ל. כשנטע הגיע אלינו היא ביקשה לשדרג אתר ישן שהיה בבעלותה המון שנים. האתר היה מקודם מאוד במילות מפתח חשובות ואיכותיות ויחד עם זאת הנראות שלו כבר לא תאמה את העידן החדש ולא את הנראות לניידים הנדרשת היום. לא היה טעם לעבוד על האתר הישן – אז התמקדנו באתר חדש ומודרני ותואם לכל גדלי המסכים.

בקשות מיוחדות:

האתר הוא אתר פעיל, כך אמרה לי נטע באחת מהפגישות שלנו, אני מקבלת לידים וממירה אותם ללקוחות. אז המטרה הראשית הייתה להגיע לאתר חדש במינימום פגיעה בקידום האורגני המרשים שהיה לאתר הישן. עוד היא אמרה לי: "אני רוצה לענות על כל השאלות שתמיד שואלים אותי בטלפון – כבר באתר, רוצה להוריד עומס שיחות ולהתמקד בלקוחות שרוצים לסגור".
דרישה נוספת הייתה להתחבר למערכת כלשהי שתדע לאסוף את הלידים ולאפשר ניהול לידים בסיסי.
ואני… כל מה שאני רציתי זה להגיע כבר לשלב העיצוב, להציג את התמונות המעלפות! ולהכיל את כל התוכן המשובח שנטע כתבה בעזרת אנשי מקצוע מהשורה הראשונה.

הצצה קטנה לפרויקט 🙂

מה לקוחות מספרים בסוף התהליך?

הי ,
״מזל ״ שהייתה תקופת הקורונה ועוד יותר מזל שפגשתי את סאנה כי סוף סוף יכולתי להרים את הראש ולהרים אתר יפהפה ואפקטיבי !
סאנה ליוותה אותי מתחילת התהליך ועד סופו בסבלנות אין קץ , בחוכמה ובמקצועיות שטרם נתקלתי בהן.
היא ידעה לכוון היכן לשים את הדגש , מה חשוב ומה לתעדף , האסטתיקה של האתר , הזרימה שבו , הצגת המידע , התמונות , והכל עד הפרט הכי קטן !
מהרגע שהרמנו את האתר (ושהסתיימה הקורונה ) הלקוחות לא מפסיקים להגיע ועימם התשבוחות על האתר .
מתי כבר יניחו לי ואצא גם אני לחופשה ?😂😂
תודה סאנה וגיל על הכל !!

נטע טיולים

מיי מיי הפקות

הפתרונות שלנו:

מיי מיי סיפקה לנו חומרים מעולים שמייצגים אותה ואת העבודות המגניבות שלה. אנחנו עיצבנו את האתר המושלם שיכיל את התוכן המעולה. כבר בכניסה לדף הבית יש סרטון שמציג קטעים מסרטונים שהלקוחה הפיקה, בצד המסך יש אייקון שהופך ל 10 אייקונים במעבר עכבר. האייקונים מקשרים לרשתות חברתיות הוולוג של הלקוחה. גלריה של סרטונים ייחודית הוטמעה באתר ומאפשרת ללקוחה לנהל את התוכן שלה בצורה פשוטה ביותר. הגלריה תוכננה ובוצעה באופן בו היא לא משפיע על מהירות העלאת האתר (מאוד חשוב במקרה של סרטונים רבים). האתר עבר אופטימיזציה לקידום והלקוחה מקבלת לידים באופן קבוע.

יעדים ומטרת הלקוח:

את מיי מיי המוכשרת הכרנו עוד בשנת 2014, כאשר היא פנתה אלינו לקבל הצעת מחיר עבור אתר חדש. בסוף מיי מיי החליטה ללכת עם חברה אחרת. לצערנו החברה לא צלחה את הפרויקט, הלקוחה לא הייתה מרוצה ופנתה אלינו לתיקונים וסיום הפרויקט. מאז מיי מיי לקוחה נאמנה שלנו, אנחנו מטפלים באתר באופן שותף ואף עיצבנו ובנינו מחדש את האתר.

בקשות מיוחדות:

דמיון מפותח, יצירתיות, קצב ודינאמיות הן רק חלק מהמילים שעלו כשחשבנו על עיצוב האתר הזה. הלקוחה ביקשה אתר שישקף את האישיות התוססת שלה ואת העבודות המגניבות. הדרישה הייתה לאתר יצירתי, שונה, מיוחד ותזזיתי כמו הסרטונים שמיי מיי מפיקה. דרישה נוספת הייתה לקבל לידים מהאתר. ואכן עד היום האתר מקבל מחמאות אינסוף והלידים זורמים.

הצצה קטנה לפרויקט 🙂

מה לקוחות מספרים בסוף התהליך?

GB Web ואני עובדים יחד שנים!!
זה התחיל בבניית האתר  גלריית וידיאו היפה שלי ( שממחיש אותי בדיוק ומי שנכנס גם מרגיש את הוויב שלי בדיוק)
זה המשיך עם עדכונים למובייל ולסושיאל, וכל פעם שיש חידוש   טכנולוגי אני רצה אליהם מחדש לעדכן לי גם!!
מרוצה מאד. מוזמנים להיכנס ולראות !

מיי מיי הפקות

צילום ופרסומות וידיאו

מרכז נועם – נוירולוגיה, פסיכולוגיה ודידקטיקה

הפתרונות שלנו:

האתר שפיתחנו עבור מרכז נועם משמש אותם כבר כמעט עשור! האתר עדיין נראה מזמין ורלוונטי כמו שהיה ביומו הראשון. העיצוב הנעים לעין וסידור מדויק של התכנים מזמינים את הגולשים לקרוא את החומר וליצור קשר עם המרכז. האתר משמש גם כמקור מידע מהימן שגולשים יכולים למצוא בו הרבה תוכן רלוונטי וגם משמש להורדת טפסים מכל הסוגים – מה שחוסך הרבה זמן עבודה עבור שרית המזכירה של המרכז.
אחד הדברים היותר טובים  שעשינו עבור האתר היה "אופטימיזציה לקידום". האופטימיזציה הזו הוכיחה את עצמה כיעילה ביותר כי מיום ההקמה של האתר מתקבלות בממוצע כ 3 פניות ביום מהאתר (ללא השקעה בקידום ממומן או קידום אורגני או פרסום כלשהו).

יעדים ומטרת הלקוח:

מרכז נועם, בניהולו של ד"ר אריה אשכנזי, נוירולוג מומחה בישראל ובארה"ב, מאגד תחתיו את כל המקצועות הקשורים לנוירולוגיה, פסיכולוגיה ודידקטיקה.
דר אריה אשכנזי הוא שם דבר בתחום הנוירולוגיה, הוא בעל ניסיון רב בארץ ובחול ובאים אליו מטופלים מכל הארץ. אז השאלה הראשונה שלי הייתה, אם באים לקוחות מכל הארץ והיומן תמיד מלא, למה לעשות אתר?
אז מסתבר שדר אשכנזי רוצה לעבוד פחות, לאפשר למרכז להתפתח לעוד כיוונים, לקבל לקוחות לא רק בתחום הנוירולוגיה ומתישהו לפרוש ולהנות מהחיים.

בקשות מיוחדות:

המטרה הראשית של האתר הינה להציג את כל התחומים בהם מרכז נועם עוסק ומתמחה, להציג את הצוות האיכותי. לתת הסבר קצר על כל תחום. לנהל בלוג שיעזור לאתר בקידום האורגני וגם ישתף מהמידע הרב של דר אשכנזי. האתר אוסף פניות של לקוחות פוטנציאליים.

הצצה קטנה לפרויקט 🙂

מה לקוחות מספרים בסוף התהליך?

"אנו עובדים עם חברת GB כעשר שנים, לשביעות רצוננו המלאה. פניותינו נענות מיידית ובאדיבות. לכל בעיה שמתעוררת יש היענות מיידית לפתרון והדרכה להמשך הדרך. שירות  מהיר ואדיב – מומלץ!"

ד"ר אריה אשכנזי

אנשים, פתרונות ביטוח – מובילים בביטוח לעוסקים בספורט

הפתרונות שלנו:

האתר עוצב בהתחשב בשתי דרישות שונות, לגמרי. מצד אחד זה אתר של ביטוחים, עליו להיות רציני, מקצועי, מספק מידע מהימן ובעיקר די סטנדרטי. מצד שני להציג ספורטאים, תחרויות, תחומי ספרוט רלוונטיים תחת נראות וחוויה של אקסטרים.
העיצוב פתר את הדואליות וקיבלנו אתר שגם מדבר על ביטוחים וגם על ספורט.
דף הבית כמעט כולו מוקדם לספורט ולטקסטים לגבי ביטוחי ספורט, כך כל שכל מי שמגיע לאתר – אין לו ספק במה הסוכנות עוסקת. בעיקר כשרואים את התמונות בכניסה לאתר ואת המילים "להשתתף, להתאמן, להשיג ולהרגיש בטוח".

יעדים ומטרת הלקוח:

אנשים, פתרונות ביטוח, הינה סוכנות ביטוח שמתמחה בביטוח ספורטאים. ביטוחים למתאמנים לתריאטלון, איש ברזל ומרתונים למיניהם. הסוכנות מספקת גם פתרונות ביטוחיים רגילים.
כשהבנתי שיעל בעצמה מתחרה במרטונים ומתאמנת הרבה אז הבנתי מאיפה התשוקה שבוערת בה לביטוחי ספורטאים חובבים. מכיון שזה הבידול הכי משמעותי שלהם הוחלט להדגיש אותו בדף הבית ולאורך כל האתר.

בקשות מיוחדות:

הדרישה העיקרית הייתה – לתת דגש לביטוחים לספורטאים חובבים, זה כולל גם ילדים ומבוגרים. לצד זה להראות שהסוכנות עושה עוד סוגי ביטוחים אבל לא לתת להם דגש מיוחד.
יעל פעילה בקהילת הספורטאים החובבים והסוכנות מספקת גם חסויות לכל מיני תחרויות גדולות, על האתר להציג מעורבות ותרומה לקהילה כחלק משמעותי של האתר.
כמו כן נדרש בלוג שיכיל מאמרים בנושא ויעזור לקידום האורגני.

הצצה קטנה לפרויקט 🙂

מה לקוחות מספרים בסוף התהליך?

"ככותבת שיווקית שעובדת עם לא מעט חברות בנית אתרים, העבודה עם  GB-WEB היא תמיד בכמה רמות מעל כל היתר. האפיון המדויק עושה המון סדר וחוסך בזבוזי זמן ועבודה כפולה, העיצובים מדהימים – האתרים באמת עוצרי נשימה וסופר מרשימים,  והלקוחות מתרגשים ועפים עליהם. בנוסף –  כל ניהול הפרויקט מתוקתק, שום דבר לא נופל בין הכיסאות, אין עיגולי פינות והלקוח לא הולך לאיבוד, וכל אלמנט בפרויקט מתבצע ברמה הכי מקצועית והכי איכותית שיש."

מיכל גולדשטיין,
מילים כדורבנות

עו"ד אסנת מטלון

הפתרונות שלנו:

ההמלצה שלי הייתה שיווק דרך הצגת דוגמאות, תיאורי מקרה והמלצות.
תוך כדי הפגישות שלנו הבנתי עד כמה האישה הזו עזרה לאנשים שנפגעו, נפצעו ואף חמור מזה. עד כמה היא ישרה ואמינה ועד כמה התוצאות שהיא השיגה בבתי המשפט אינן מובנות מעליהן. אז עשינו סקשן שלם באתר שמוקדש לתיאורי מקרה והמלצות של לקוחות כדי להדגיש את הניסיון, הרצון והיכולת שלה לעזור לאנשים. כל זה כדי לגרום לגולשים ליצור קשר ולבדוק האם אפשר לעזור גם להם באותו האופן.

יעדים ומטרת הלקוח:

עו"ד אסנת מטולון מגיעה אלינו עוד כשהייתה שכירה. סיפרה לי שהיא מוכנה לצאת לעצמאות ולהתחיל בלבנות אתר למשרד החדש שהיא פותחת. התחלנו לעבוד ולאט לאט החלום התחיל להתגשם. עוצב לוגו, נכתבו תכנים, האתר הנדרש אופיין וקיבלנו תמונה מלאה של מה שאנחנו רוצות.

בקשות מיוחדות:

הדרישות בפרויקט זה היו בסיסיות, אתר שמייצג עורכת דין, אתר תדמיתי, כרטיס ביקור של העסק ברשת.
בעיקר מתן אינפורמציה ללקוחות פוטנציאליים והאפשרות שהם ייצרו קשר עם הלקוחה.
הלקוחה מטבעה צנועה מאוד והיה לה קשה לשבח את עצמה, יחד עם זאת כשאני ראיתי את המקרים שהיא טיפלה בהם – היה לי ברור שזה יהיה עיקר האתר וזה מה שיביא לה פניות.

הצצה קטנה לפרויקט 🙂

מה לקוחות מספרים בסוף התהליך?

כמעצב שלמעלה מ7 שנים עובד על פרוייקטים עם GB WEB אני יכול להעיד שהם מספקים פיתוח אתרים בסטנדרט ובמקצועיות הגבוה ביותר. הם הכי מעודכנים טכנולוגית, יודעים לתת לכל סוג לקוח את הפתרון הנכון עבורם והשירות מאוד אישי ואדיב. תענוג לעבוד איתם. אני מאוד ממליץ!!!

גיל טרופר, סטדיו מוזה