אתר התיירות של העיר אשדוד. כאן הכל מתחיל :)

הפתרונות שלנו:

הפתרונות שלנו:

העבודה על הפרויקט הייתה מצד אחד מאתגרת ומצד שני מלאה בהצלחות וחוויות. האתר הינו מרכז מידע שממנו הועברו ב API נתונים לאפליקציה ולמסכי מידע הפזורים ברחבי העיר. נדרשה עבודה משותפת עם גופים רבים, תיאום העבודה, ניהול הפרויקט ומענה לדרישות של כולם היו מאתגרים ממש כמו הפיתוח הייחודי.

אחד הפתרונות החשובים שיישמנו בפרויקט זה היה נראות ייחודית למכשירים ניידים ולמסכי המידע הפזורים בעיר. אלו מציגים עיצוב שונה לגמרי מהעיצוב בדסקטופ. מה שמשדרג את חווית המשתמש. ניהול התוכן וכל הדטה נעשה במקום אחד ופעם אחת בלבד, פיתחנו API מאובטח שדרכו עובר כל המידע לאפליקציה ולמסכים. אותו דטה משמש גם באתר המובייל וגם באתר הדסקטופ.
האתר מיועד לתיירים כך שהוא תורגם ל 5 שפות.
האתר כולל גם לוח אירועים שפותח באופן ייחודי לאתר זה. כולל דרישות מגוונות לכל מיני סוגי אירועים, סינון אירועים, הרשמה מורכבת וניהול ההרשמות השונות. ההרשמה כוללת גם חיבור ליומן של הגולש ושמירת האירוע ביומן הפרטי שלו.
העבודה כללה גם התממשקות עם גוגל מפות, הצגת מיקומים חשובים במפה, סינון התצוגה ואפשרות לראות את האטרקציות הקרובות ביותר למיקום של הגולש.
הפרויקט הזה גרם לי לאהוב את העבודה שלנו עוד יותר. לראשונה הרגשתי ממש גאווה כשטיילנו בעיר וראינו את האתר שעשינו במסכי המידע הגדולים וגם כשהשתמשנו בו כדי למצוא מסעדה קרובה. הפרויקט הזה גורם לנו לנחת וסיפוק אדיר מהעבודה שנעשתה.

יעדים ומטרת הלקוח:

איך הכל התחיל:

סטודיו לעיצוב ומיתוג "שי חיון" ראו את העבודות שלנו והתרשמו מאוד. זה מה שגרם להם להציע למנכ"ל רשות התיירות באשדוד לפנות אלינו לפיתוח אחד הפרויקטים היותר מעניינים וגדולים שיצא לנו לעשות.
הפרויקט דרש גמישות, ידע ומציאת פתרונות טכנולוגיים מתקדמים. האתר היה ליבו של פרויקט גדול יותר שכלל אפליקציה ועמדות מידע הפזורות בכל העיר.

בקשות מיוחדות:

המטרה העיקרית של האתר הייתה להנגיש לתיירי ותושבי העיר אשדוד את כל מה שיש לעיר להציע, אירועים, מסעדות, אמנות ותרבות, חיי לילה, מקומות לינה, אטרקציות, תעשייה, מסלולי טיולים, פסטיבלים, חופי רחצה ועוד.
המנכ"ל ביקש להגדיל את התיירות בעיר, לקדם עסקים מקומיים, להקל על התיירים את ההתמצאות בעיר ואת מציאת האטרקציה הקרובה אליהם על ידי מפות אינטראקטיביות והמידע הרב שנמצא באתר.
בסופו של דבר המטרה העיקרית הינה להציב את אשדוד כאחת הערים המובילות בתחום התיירות בישראל.

הצצה קטנה לפרויקט 🙂

מה לקוחות מספרים בסוף התהליך?

ככותבת שיווקית שעובדת עם לא מעט חברות בנית אתרים, העבודה עם  GB-WEB היא תמיד בכמה רמות מעל כל היתר. האפיון המדויק עושה המון סדר וחוסך בזבוזי זמן ועבודה כפולה, העיצובים מדהימים – האתרים באמת עוצרי נשימה וסופר מרשימים,  והלקוחות מתרגשים ועפים עליהם. בנוסף –  כל ניהול הפרויקט מתוקתק, שום דבר לא נופל בין הכיסאות, אין עיגולי פינות והלקוח לא הולך לאיבוד, וכל אלמנט בפרויקט מתבצע ברמה הכי מקצועית והכי איכותית שיש.

מיכל גולדשטיין, כותבת שיווקית

מלון ספא David Tower

הפתרונות שלנו:

עיצוב האתר היה החלק הקשה באתר זה, להתאים את עצמנו לדרישות הבינלאומיות של רשת בתי המלון ולדרישות של חברת המיתוג פה בארץ ולרצות גם את מנהל המלון – היה לא פשוט.
מעבר לעיצוב שצלחנו בהצלחה יתרה, נוספה אפשרות להזמנת חדרים.

יעדים ומטרת הלקוח:

חברת מיתוג 360, בראשותה של רינת נחום פנתה אלינו להקמת האתר הזה ואתר הספא של המלון. חברת המיתוג הגתה את הקונספט המדהים של המלון, סיפור הרקע והעיצוב המדהים של פנים המלון, הספא והמסעדה היוקרתית. מכיוון שהמלון שייך לקבוצת בתי מלון בינלאומית קיבלנו הנחיות מאוד מדויקות לעיצוב האתר, המון תנאים והנחיות. שמחה לספר שעמדנו בכל הדרישות והאתר יצא באמת מהמם!

בקשות מיוחדות:

המטרה הראשית של האתר הייתה לאפשר הזמנת חדרים במלון, נוכחות אינטרנטית כללית בדגש על נראות אתר יוקרתית שתואמת לחופשות יוקרתיות שעושים במלון. הצגת החדרים, הספא, המסעדה וכל סביבת המלון היפה כולל הים הצמוד.

הצצה קטנה לפרויקט 🙂

מה לקוחות מספרים בסוף התהליך?

"חברת ג׳יבי ווב היקרים,

אנחנו עובדים יחד כבר עוד מעט עשור, ולא נתקלתי בהרבה חברות של מקצוענים כמוכם, כיף לעבוד עם אנשים שלא מתפשרים על איכות על עיצוב ועל חדשנות. אתם יודעים להציע פתרונות מורכבים ולתת מענה רחב למגוון לקוחות והכל תמיד בחיוך ובכיף. תענוג לעבוד יחד מקווה לעוד שנים רבות!"

ענבל סורוקה,
אינליין סטודיו

ויה מאריס ספא – מתחם הספא היוקרתי והמפואר ביותר בישראל

הפתרונות שלנו:

עיצוב האתר, הפיתוח המדויק שתואם את העיצוב, ההתאמה לאתר המלון ולטיפולים הייחודיים הם רק חלק ממה שיצרנו עבור הספא. מערכת ניהול התוכן, קלה לתפעול מאפשרת הוספה / הסרה ועדכון טיפולים ומחירים ובכלל תפעול האתר פשוט ביותר מותאם למי שלא יודע תכנות ועובדי הספא מתפעלים עד היום את האתר באופן עצמאי.

יעדים ומטרת הלקוח:

חברת מיתוג 360, בראשותה של רינת נחום פנתה אלינו להקמת אתר הספא של מלון דיויד טאוור. רינת הכירה לנו את לימור רובס שהקימה את הספא וביחד עבדנו על אפיון ועיצוב האתר. העיצוב נעשה באווירת בית המלון והסיפור המיתוגי והעיצובי שלו ויחד עם זאת שמר על נראות ייחודית משל עצמו התואמת את הספא ואת הטיפולים המאוד מיוחדים שיש בו. פיתוח האתר היה יחסית פשוט והדגש העיקרי ניתן על התאמה PIXEL PERFECT לעיצוב

בקשות מיוחדות:

הדרישה העיקרית הייתה אתר ייחודי, נראה קצת שונה בנוף, מייצג את הטיפולים המאוד ייחודיים שיש בספא.  יצירת תחושה של רוגע כבר בכניסה לאתר. על האתר להיות דומה אך שונה מהאתר של הבית מלון. על האתר להציג את הטיפולים, מחירון ואת הספא עצמו על כל מתקניו. דרישה נוספת הייתה היכולת לנהל את כל התוכן על ידי עובדי הספא.

הצצה קטנה לפרויקט 🙂

מה לקוחות מספרים בסוף התהליך?

"חברת ג׳יבי ווב היקרים,

אנחנו עובדים יחד כבר עוד מעט עשור, ולא נתקלתי בהרבה חברות של מקצוענים כמוכם, כיף לעבוד עם אנשים שלא מתפשרים על איכות על עיצוב ועל חדשנות. אתם יודעים להציע פתרונות מורכבים ולתת מענה רחב למגוון לקוחות והכל תמיד בחיוך ובכיף. תענוג לעבוד יחד מקווה לעוד שנים רבות!"

ענבל סורוקה,
אינליין סטודיו

ורטיגו – עמותה ולהקת מחול

הפתרונות שלנו:

תנועה באתר…. איך מציגים תנועה באתר? ולא, אלמנטים שזזים טיפה במסך לא נתנו את התוצאה הרצויה שהייתה, תנועה של מחול.  אחד הדברים שהצלחנו לעשות זה ליצור מקום לסרטונים (שנמשכים מהיוטיוב אך ללא שום סממן שזה בא מיוטיוב) הסרטונים מתחילים לעבוד כבר במעבר עכבר. זה יוצר מיידית חיים ותנועה בדף הבית.
העיצוב דרש דיוק והרספונסיביות שנעשתה לאתר כללה גם את גובה המסך, כך שלא משנה באיזה מסך תצפו באתר הוא תמיד יציג את כל גובה הדף והרוחב יקטן/יגדל פרופורציונלית בהתאם – אין גלילה בדף הבית בכלל כי הוא תמיד מוצג במלואו.
פיתוח נוסף היה התפריט הראשי שכולל 4 תפריטים שונים (כולל האפשרות לנהל את כל הדבר הזה מאחורי הקלעים).
מערכת ניהול התוכן, מבוססת וורדפרס אבל בעלת המון פיצ'רים ייחודיים שפותחו במיוחד עבור הלקוח. ורטיגו נכון להיום מנהלים את האתר לגמרי לבד ללא צורך בתכנות, רק מידי פעם כמה שאלות לתמיכה.
לוח האירועים שפותח גם הוא באופן ייחודי עבור הלקוח משמש את ורטיגו היום למכירת כרטיסים, להרשמה לאירועים ועוד…
נכון להיום עברו כבר כ 8 שנים מאז האתר עלה ועדיין הוא נראה חדשני ומיוחד.
ככל שעובר הזמן נדרשים פיתוחים נוספים ואנחנו עובדים צמוד מול הלקוח ומספקים להם תמיכה, פיתוחים והמון חשיבה משותפת על הצרכים שלהם ובאיזה אופן עולם האינטרנט יכול לעבוד עבורם ולשפר את מערכת הניהול וחווית המשתמש באתר.
אפשר להגיד שאנחנו נכנסים לעולמו של כל לקוח, אבל עם הלקוח הזה החוויה מיוחדת ההיכרות מעמיקה יותר ואנחנו מרגישים ממש חלק חשוב מהארגון.

יעדים ומטרת הלקוח:

ורטיגו היא להקת מחול אבל לא רק!
ורטיגו היא עמותה הכוללת בתוכה:
– להקת המחול הבינלאומית והמדהימה בניהולה האומנותי של נועה ורטהיים.
– כפר האומנות האקולוגי שהוא בית לאירועים, אומנות ומחול והוא בנוי בצורה אוקולוגית מטורפת עם מיחזור מים, שירותי קומפוסט הכי נקיים שראיתם בחייכם, תעלות בעומק האדמה במקום מזגנים ואוכל אורגני מושלם. 
– בית הספר וסדנאות למחול של ורטיגו
– כוח האיזון – מחול של אנשים בעלי מוגבלויות
כל אלה חייבים להופיע באתר באופן שיתן את הכבוד הראוי לכל חלק בעמותה.

בקשות מיוחדות:

כשורטיגו פנו לעומר געש לעצב להם אתר חדש, עומר מיד פנה אלינו לפיתוח האתר. כשנכנסנו להרפתקאה הזו שנינו לא באמת ידענו למה אנחנו נכנסים.
לאט לאט התחלנו להבין מי זה הלקוח, מה חשוב לו, מה ההיררכיה בתוך הארגון, איך זה צריך לבוא לידי ביטוי באתר. היו לנו אינספור פגישות ואף ביקרנו כמה פעמים בכפר האומנות האקולוגי כדי להתרשם מהמקום המושלם. כל אלה עזרו לנו ליצור אתר שהוא באמת ייחודי וחד פעמי.
הדרישה הראשונה הייתה – לייצר תנועה בתוך האתר – ורטיגו ביקשו אתר שונה, מיוחד, כזה שישקף את הניצוץ הייחודי שיש רק להם. בנוסף נדרש לחלק את האתר לתתי אתרים – כל חלק בורטיגו קיבל סוג של מיני אתר בתוך האתר הגדול והכללי. כל מיני אתר כולל תפריט משלו, סוגי דפים שונים ופונקציונאליות התואמת את צרכיו. עם זאת יש אזורים באתר שהם משותפים כמו למשל דף הצוות שכלל את כל הצוות כולו ולוח האירועים שכולל אירועים מכל תחומי ורטיגו.
לוח האירועים אופיין ופותח בהתאם לצורכי הלקוח, זה היה פרויקט בפני עצמו והיום משמש את ורטיגו ככלי עבודה קריטי לארגון. האתר כולו משמש ככלי עבודה ומאפשר לורטיגו להתנהל כמעט לגמרי ללא התמיכה שלנו מכיוון שיש להם אפשרות לנהל הכל במערכת הניהול הייחודית שפותחה עבורם.
מעבר לכל אלו נדרשנו לעמוד בסטנדרטים של עיצוב שאתגרו את כל מה שידענו ואת הכלים שעמדו לרשותנו בשנת 2015 כשפיתחנו אותו. המצאנו לא מעט דברים שפשוט לא היו קיימים כדי להגיע לתוצאה המושלמת.

הצצה קטנה לפרויקט 🙂

מה לקוחות מספרים בסוף התהליך?

"זו הזדמנות להוקיר תודה על השותפות לאורך השנים אנו עדים למתן מענה מסור בדרך עבודה מסודרת ומובנת כמו כן, התרשמנו  מההבנה המדויקת שלכם את הצרכים של עמותת ורטיגו. הבנויה מענפים שונים מאוד הפונים לקהלים שונים. נעשה ניסיון לבנות אתר שיתאים וישדר את השונות הזו תחת קורת גג אחת. האתר נבנה תוך חיפוש, וחקירת עומק."

עדי שאל, מנכ"ל עמותת ורטיגו

א.צ.מ. – החברה המרכזית לאיבזור וציוד מכוניות

הפתרונות שלנו:

הפתרונות שלנו:

אפיון חווית המשתמש עזר לנו מאוד בפרויקט הזה, הבנו איך ואיפה אנחנו ממקמים כל סוג מידע, סידרנו את כל הטיפים וההמלצות להתנהלות מול ביטוח לאומי וגופים נוספים בצורה מאוד איטואיטיבית לגולש. דאגנו לעיצוב מתאים והתוצאה בהחלט ראויה ומספקת לחברה אתר שימושי, נוח ויפה

כללנו באתר מאות מוצרים, עשרות סוגי רכבים וכמות לא מבוטלת של מידע חשוב להנגשת רכבים לבעלי מוגבלויות. סוגי מידע שונים קיבלו קטגוריות ותתי קטגוריות ותצוגה של כולם בדף אחד כולל סינונים רלוונטיים. דפי המוצרים עצמם עזרו לנו לקדם את האתר בגוגל ולהעלות בתוצאות החיפוש הרלוונטיות. תהליכי הבקשה והקבלה של הרכבים מביטוח לאומי נותנים מידע יקר מפז ללקוחות קיימים ופוטנציאליים וקיבלו מקום של כבוד באתר.
העיצוב הייחודי מתאים בצורה מדויקת ללקוח ולדרישות שלו להיראות ברמה אחת מעל המתחרים שלו. התבנית נבנתה במיוחד עבור האתר ומאפשרת ללקוח לנהל את התוכן, את המוצרים והרכבים באתר באופן פשוט ואינטואיטיבי.

יעדים ומטרת הלקוח:

איך הכל התחיל:

את א.צ.מ. היכרנו עוד באתר הקודם שלהם. הם הגיעו אלינו לתיקונים ותחזוקה עבור האתר הישן שהיה ברשותם. כבר במבט ראשון ראינו שהם צריכים אתר חדש ואכן הדרישה לאתר חדש לא איחרה להגיע, במיוחד אחרי שבדקנו אתרים של מתחרים וקולגות בארץ ובחול, הבנו שיש לנו עבודה לעשות.

בקשות מיוחדות:

האתר פונה לבעלי מוגבלויות והמשפחות שלהם הזקוקים לרכב מותאם. דרישות האתר היו די פשוטות, נוחות שימוש, סידור נוח ואינטואיטיבי של מידע רב, הנגשת המידע לגולש, אפשרות לפניה דחופה 24/7 והצגת כלל המוצרים והליווי שניתן לקבל מהחברה. האתר נדרש בעיקר להציג את החברה כחברה ותיקה ואמינה. הצד האנגלית של האתר יותר מיועד לשיתופי פעולה עסקיים עם חברות באותו התחום בעולם.

הצצה קטנה לפרויקט 🙂

מה לקוחות מספרים בסוף התהליך?

צוות GB WEB – השותפים שלנו ב- ON LINE
סאנה וצוות החברה מלווים אותנו לאורכם של חמש שנות עבודה פורייה ועשייה משגשת
היכולת ליצור למוצר שלנו "חלון ראווה" ייצוגי מול הרשת ולהציגו באופן המקצועי, האיכותי והידידותי ביותר למשתמש – היא הסיבה שאנו בוחרים שנה אחר שנה ב-GB WEB כשותפינו האידאליים ביותר לקידום השיווקי- עסקי של א.צ.מ.
המקצועיות הבלתי מתפשרת של סאנה והצוות, מאפשרים לנו כחברה תעשייתית, להיות תמיד בחזית הטכנולוגיות המתקדמות, השירותים החדשניים והפיתוח העדכניים ביותר המבטיחים את פעילותן השוטפת של הנכסים הדיגיטליים שלנו והפקת התועלות המקסימליות האפשריות.

ממליץ בכל היבט מקצועי לצד הקשר האישי – לא לבחור את החברה שתבנה ותנהל את הנכסים הדיגיטליים לפני שבדקתם את GB WEB.

אבי ששון,

מנהל שיווק, א.צ.מ

מכללת וורצברגר, לימודי אומנות לחוויה ומקצוע

הפתרונות שלנו:

הפתרונות שלנו:

העבודה על הפרויקט הייתה מצד אחד מאתגרת ומצד שני מלאה בהצלחות וחוויות. האתר הינו מרכז מידע שממנו הועברו ב API נתונים לאפליקציה ולמסכי מידע הפזורים ברחבי העיר. נדרשה עבודה משותפת עם גופים רבים, תיאום העבודה, ניהול הפרויקט ומענה לדרישות של כולם היו מאתגרים ממש כמו הפיתוח הייחודי.

אחד הפתרונות החשובים שיישמנו בפרויקט זה היה נראות ייחודית למכשירים ניידים ולמסכי המידע הפזורים בעיר. אלו מציגים עיצוב שונה לגמרי מהעיצוב בדסקטופ. מה שמשדרג את חווית המשתמש. ניהול התוכן וכל הדטה נעשה במקום אחד ופעם אחת בלבד, פיתחנו API מאובטח שדרכו עובר כל המידע לאפליקציה ולמסכים. אותו דטה משמש גם באתר המובייל וגם באתר הדסקטופ.
האתר מיועד לתיירים כך שהוא תורגם ל 5 שפות.
האתר כולל גם לוח אירועים שפותח באופן ייחודי לאתר זה. כולל דרישות מגוונות לכל מיני סוגי אירועים, סינון אירועים, הרשמה מורכבת וניהול ההרשמות השונות. ההרשמה כוללת גם חיבור ליומן של הגולש ושמירת האירוע ביומן הפרטי שלו.
העבודה כללה גם התממשקות עם גוגל מפות, הצגת מיקומים חשובים במפה, סינון התצוגה ואפשרות לראות את האטרקציות הקרובות ביותר למיקום של הגולש.
הפרויקט הזה גרם לי לאהוב את העבודה שלנו עוד יותר. לראשונה הרגשתי ממש גאווה כשטיילנו בעיר וראינו את האתר שעשינו במסכי המידע הגדולים וגם כשהשתמשנו בו כדי למצוא מסעדה קרובה. הפרויקט הזה גורם לנו לנחת וסיפוק אדיר מהעבודה שנעשתה.

יעדים ומטרת הלקוח:

איך הכל התחיל:

סטודיו לעיצוב ומיתוג "שי חיון" ראו את העבודות שלנו והתרשמו מאוד. זה מה שגרם להם להציע למנכ"ל רשות התיירות באשדוד לפנות אלינו לפיתוח אחד הפרויקטים היותר מעניינים וגדולים שיצא לנו לעשות.
הפרויקט דרש גמישות, ידע ומציאת פתרונות טכנולוגיים מתקדמים. האתר היה ליבו של פרויקט גדול יותר שכלל אפליקציה ועמדות מידע הפזורות בכל העיר.

בקשות מיוחדות:

המטרה העיקרית של האתר הייתה להנגיש לתיירי ותושבי העיר אשדוד את כל מה שיש לעיר להציע, אירועים, מסעדות, אמנות ותרבות, חיי לילה, מקומות לינה, אטרקציות, תעשייה, מסלולי טיולים, פסטיבלים, חופי רחצה ועוד.
המנכ"ל ביקש להגדיל את התיירות בעיר, לקדם עסקים מקומיים, להקל על התיירים את ההתמצאות בעיר ואת מציאת האטרקציה הקרובה אליהם על ידי מפות אינטראקטיביות והמידע הרב שנמצא באתר.
בסופו של דבר המטרה העיקרית הינה להציב את אשדוד כאחת הערים המובילות בתחום התיירות בישראל.

הצצה קטנה לפרויקט 🙂

מה לקוחות מספרים בסוף התהליך?

תודה רבה לחברת ג'י בי שבנתה לנו אתר מדהים, הכל התבצע בצורה מקצועית ושוטפת החל משלב התכנון המוקפד ועד לעיצוב, בחירת הצבעים וההפעלה השוטפת של כל דפי האתר. 

אנו שמחים שבחרנו בכם, האתר עושה עבודה מצויינת וממליצים עליכם בחום.

אופיר ורצברגר,
מכללת ורצברגר

אשדוד, עיר הספורט של ישראל

הפתרונות שלנו:

הפתרונות שלנו:

העבודה מול מנכ"ל ודובר הרשות הייתה מעניינת, נעימה והצלחנו להביא תוצאות מדהימות. האתר הוקם, הוזנו תכנים ויצאנו לקידום אורגני מסיבי להביא את האתר לתודעת התושבים.

כללנו באתר מפה אינטראקטיבית המציגה מיקומי מתקני ספורט לרווחת התושבים כמו גם עולמות ספורט ומיקומי אירועים ומשחקים חשובים. המידע מוצג במפה כולל סינונים ועוד אפשרויות. כללנו פירוט של כל תחומי הספורט ואפשרות להירשם באתר כספורטאי מצטיין ולקבל מלגות.
כללנו אפשרות הרשמה מורכבת לאירועים בחינם וגם הרשמה לאירועים בתשלום, הוספנו הגבלת נרשמים פר אירוע ואפשרות להציג את האירוע הבא כשאין יותר מקום להרשמה. כללנו סקשן מכרזים שבו ניתן להירשם ולשם על מכרזים בתחום הספורט.
הפרויקט היה מאתגר, מעניין ובעיקר מלמד מאוד על כל תחומי הספורט. היכרנו אנשים מדהימים שאיכפת להם מהעשייה ומהתושבים. בהחלט אחד הפרויקטים שהביאו לנו גאווה ונחת והעשייה והתוצאה שהתקבלה.

יעדים ומטרת הלקוח:

איך הכל התחיל:

לאחר פיתוח אתר התיירות של אשדוד, קיבלנו פניה מיורם אסרף, מנכ"ל רשות הספורט באשדוד – להקמה של אתר שיכלול בתוכו את כל המידע לגבי פעילויות הספורט בעיר, מתקני הספורט, ענפי ספורט מקצועיים ותחרותיים בעיר. האתר התבסס על המבנה הכללי של אתר אחר שפיתחנו עבור רשות התיירות באשדוד.

בקשות מיוחדות:

בין מטרות האתר העיקריות היה לחבר את התושבים לכל מה שמתרחש בתחום הספורט בעיר, תוך כדי שיפור משמעותי של חווית התושב, חשיפת כלל פעילויות הספורט המתרחשות בעיר, דיווח על תחרויות ותוצאות משחקים ופרסום אירועים בתחום הספורט.
הדרישות כללו הרשמה לאירועי ספורט כולל תשלום והרשמה לקבלת דיוור וחדשות בכל ענייני הספורט.

הצצה קטנה לפרויקט 🙂

מה לקוחות מספרים בסוף התהליך?

חברת ג׳יבי ווב היקרים,

אנחנו עובדים יחד כבר עוד מעט עשור, ולא נתקלתי בהרבה חברות של מקצוענים כמוכם, כיף לעבוד עם אנשים שלא מתפשרים על איכות על עיצוב ועל חדשנות. אתם יודעים להציע פתרונות מורכבים ולתת מענה רחב למגוון לקוחות והכל תמיד בחיוך ובכיף. תענוג לעבוד יחד מקווה לעוד שנים רבות!

ענבל סורוקה, אינליין סטודיו

אק"ים ירושלים – קילומטרים של חיוכים

הפתרונות שלנו:

הפתרונות שלנו:

לאחר שבחנו את הפרויקט, לוחות הזמנים, התקציב ומורכבות העבודה… כמעט ויתרנו.
בסופו של דבר, האתגר, המורכבות הטכנולוגית, מציאת פתרונות לא סטנדרטיים לצד לקוח שהינו  גוף המקדיש את עצמו לעזור לאנשים בעלי צרכים מיוחדים והערך החברתי שיכנעו אותנו ללכת על זה וגם להצליח.

פיתחנו אתר מבוסס וורדפרס, כאשר התבנית פותחה באופן ייחודי עבור הלקוח ובהתאם לעיצוב ואפיון חווית המשתמש הנדרשים. העיצוב עבר עיניים קפדניות ביותר של מעצבי הפרויקט ועמד בכבוד בתואר "PIXEL PERFECT"!
פיתחנו בקוד (PHP) טופס ייחודי ומורכב מאוד, כל שלב בטופס קיבל ואלידציות ואפשר המשך מילוי רק לאחר שהחלק הקודם מולא באופן תקין. כל המידע מהטופס הגיע לטבלה מסודרת במערכת הניהול עם כל הנרשמים. הטופס כלל התממשקות API דו כיוונית עם מערכת ריווחית והציג בטבלה גם את סטטוס התשלום.
מערכת הניהול שיצרנו כללה אפשרויות ניהול הנרשמים ותרמה לניהול הטרק.
ההתממשקות שביצענו אפשרה לנו לקבל מידע על תרומות, לשייך אותן לספונסרים ולהציג אותן יחד עם הערות שכתבו התורמים בדף הספונסר.
הפרויקט היה מורכב! יחד עם זאת הסיפוק האדיר שלנו עם סיומו והצלחתו היה שווה כל אתגר שצלחנו.

יעדים ומטרת הלקוח:

איך הכל התחיל:

כשאפרת מאקים ירושלים פנתה אלינו לפיתח אתר "טרק אקים" – האמת קצת היססתי.
הדרישות בהחלט עלו על התקציב. זמן הפיתוח היה מוגבל בגלל תאריך הטרק הראשון. נדרשו פיתוחים ייחודיים וקוסטומיזציות רבות וגם העיצוב שקיבלנו היה לא סטנדרטי.

הדרישות כללו בין היתר:

טופס הרשמה סופר מורכב, בנוי בשלבים, כולל אינסוף וואלידציות, התראות מילוי לא תקין, סוגי תשלום שונים עבור ההרשמה ואיסוף כל המידע באתר.
כל נרשם קיבל דף "ספונסר" שבו ניתן היה לתרום בשמו, הדף כלל בר התקדמות בהתאם ליעד שהספונסר הציב לעצמו והתרומות שקיבל בפועל.
התורמים יכלו להשאיר מסרים במעמד התרומה ואותם המסרים הופיעו לאורך האתר וגם בדף הספונסר, כלומר הייתה התממשקות API דו כיוונית מול מערכת הסליקה.
אינדקס ספונסרים מורכב שכלל ספונסרים בודדים, קבוצות ומשפחות והגדרות ייחודיות לכל סוג.
מעבר לכך כמובן היו דפי אתר רגילים כולל אודות, שאלות ותשובות, מפות למסלול הטרק ועוד…

הצצה קטנה לפרויקט 🙂

מה לקוחות מספרים בסוף התהליך?

ממליצה מכל הלב לעבוד עם חברת GB Web
ומילים טובות רבות יש לי על סאנה שמולה התבצעה העבודה הישירה.
עבדנו על פרוייקט משותף יחד (תחום האחריות שלי כלל יצירת שפה גרפית מיתוגית ללקוח ותחום האחריות של GB Web היה תכנות האתר ועיצובו בהתאם לקו המיתוגי שהנחתי). בראש ובראשונה, היה כיף גדול לעבוד יחד ברמה האישית, נוצרו יחסים חבריים וטובים. העבודה עצמה היתה מקצועית מאד ללא פשרות, הלו”ז התקיים תמיד כמתוכנן, והיתה רספונסיביות וסבלנות רבה בקבלת מענה לפניות שלי או של הלקוח. אשמח מאד לשתף פעולה יחד גם בהמשך.

מירב רוט / עיצוב גרפי, איור, מיתוג

פרופ' יוסף שלו – מומחה מי שפיר וסיסי שליה

הפתרונות שלנו:

עיצבנו ופיתחנו עבור פרופ שלו אתר מאוד יפה, האתר מקודם אורגנית ומלא בתוכן ומאמרים. החלק העיקרי של האתר היה אזור אישי שכל אחת יכולה להירשם אליו ולשלוח שאלה לפרופ שלו. הוא מצידו מקבל עדכון במערכת שיש לו הודעה, יכול לענות ולנהל שיח עם הלקוחה הפוטנציאלית או לקוחה שכבר מקבלת ממנו שירות.
המערכת אמורה לאפשר מקום בטוח לשאלת שאלות, הצפת פחדים וכדומה…
מעבר לכך האתר מכיל המון מידע, מחולק לקטגוריות וסינונים… כל אלה עוזרים לגולשות להתמצא באתר ולהגיע לתוכן שמעניין אותן במהירות ובקלות – מה שמאפשר לה גם ליצור קשר ולהפוך ללקוחה מהר ובקלות.

יעדים ומטרת הלקוח:

פרופסור יוסף שלו, מומחה מי שפיר וסיסי שליה. נכון שכאשר בנינו את האתר שלו – לא באמת הבנתי את המושגים ומה זה אומר, אבל אחרי כמה לידות הבנתי עד כמה התחום חשוב ועד כמה פרופ שלו הוא שם דבר בתחום!

בקשות מיוחדות:

המטרה הראשית של האתר הייתה להוות סוג של צ'אט/ פורום מול הלקוחות הקיימות והפוטנציאליות. לאפשר להן לשאול שאלות חופשי ולענות עליהן אונליין. בין היתר הייתה דרישה  לאתר תדמיתי שמציג את הפעילות והניסיון של פרופ' שלו, את תחומי ההתמחות שלו ומאמרים מעמיקים בתחום.

הצצה קטנה לפרויקט 🙂

מה לקוחות מספרים בסוף התהליך?

"חברת ג׳יבי ווב היקרים,

אנחנו עובדים יחד כבר עוד מעט עשור, ולא נתקלתי בהרבה חברות של מקצוענים כמוכם, כיף לעבוד עם אנשים שלא מתפשרים על איכות על עיצוב ועל חדשנות. אתם יודעים להציע פתרונות מורכבים ולתת מענה רחב למגוון לקוחות והכל תמיד בחיוך ובכיף. תענוג לעבוד יחד מקווה לעוד שנים רבות!"

ענבל סורוקה,
אינליין סטודיו

עו"ד טליה גרידיש – עורכת דין בתחום הפלילי וצווארון לבן

הפתרונות שלנו:

כחלק מהפרויקט ביצענו אופטימיזציה לקידום אתר ואף קידמנו את האתר באופן אורגני בגוגל. התוצאות לא אחרו לבוא והייתה תנועה מאוד יפה של גולשים ופניות מהאתר במהלך תקופת הקידום.
נראות האתר הייתה מדויקת לדרישות הלקוחה וגם עבדה עבור הגולשים מכיוון שראינו שיפור משמעותי לזמן שהייה באתר לעומת האתר הקודם. הגולשים הרגישו בנוח לפנות דרך האתר, גם בטופס וגם בטלפון – מה שמראה על חווית משתמש איכותית ונכונה.
עבור כל הפרסומים של טליה עשינו דף "מן התקשורת ומצאנו פתרון לריבוי התמונות הנדרש בדף מסוג זה. כמו כן הוספנו סקשן "הצלחות המשרד" שבו טליה מעלה את כל ההצלחות והדברים המדהימים שהיא עושה עבור הלקוחות שלה.

יעדים ומטרת הלקוח:

יעד מרכזי:

עו"ד טליה גרידיש, היא עורכת דין פלילית. היא פנתה אלינו בבקשה לבחון את האתר שהיה לה בזמנו ולהמליץ על שדרוג ושיפור האתר. מרב השיפורים שמצאנו – הבנו שעדיף לעשות אתר חדש. ביצענו אפיון, עיצוב ויצאנו לדרך.

בקשות מיוחדות:

קודם כל טליה ביקשה אתר שיתקדם באופן אורגני, כזה שיוכל בהמשך להביא לה לקוחות ופניות רלוונטית. הדבר הבא שהיה קריטי זה נראות האתר. האתר צריך להיות FINE ולשדר יוקרה, קהל היעד העיקרי של טליה הוא עבירות צווארון לבן, היה חשוב לה שהאתר ישדר לכל הלקוחות הפוטנציאליים שלה שכאן זה משרד יוקרתי ברמה אחרת מהמתחרים בשוק.
טליה מופיע המון בתקשורת ומפרסמת באדיקות תוצאות של תיקים שהיא סוגרת ואיך היא עוזרת ללקוחותיה – הנורמטיביים בעיקר – שנקלעו למצבים בעיתיים מול החוק והמשטרה.

הצצה קטנה לפרויקט 🙂

מה לקוחות מספרים בסוף התהליך?

חברת ג'י.בי.ווב בנתה לי את האתר ואחראית על תחזוקת האתר ושדרוגו. מדובר באנשי מקצוע מצויינים, מקצועיים מאוד, מסורים ועם יחס אישי וחם.

עד ליום זה ומזה שנים, אני מקבלת המון מחמאות על עיצוב האתר ותפעולו.

טליה גרידיש

מאיה הרצברג אלון – משרד עורכי דין

הפתרונות שלנו:

האתר נבנה כאתר של שאלות ותשובות. "אתם שואלים, עו"ד מאיה הרצברג אלון עונה". כבר בפתיחת האתר יש שורת חיפוש ענקית שבה ניתן לרשום כל שאלה שיש לכם והאתר יציג לכם את התוצאות הרלוונטיות. גם בחלק התחתון של האתר יש כפתור מרחף "מאיה עונה על כל שאלה" שם ניתן לשלוח למאיה שאלות ולקבל מענה.
כל דף הבית מוקדש לשאלות וסרטוני תשובות המחולקים לקטגוריות. בדפים הפנימיים יש עוד ועוד שאלות וסרטונים שעונים על השאלות.
מעבר לכל זה יש גם חלק תדמיתי באתר הכולל דף מדיה המפרט את כל ההופעות של מאיה בתקשורת, תחומי ההתמחות שלה והכי חשוב – המלצות של לקוחות.

יעדים ומטרת הלקוח:

עו"ד מאיה הרצברג אלון, מתמחה בדיני משפחה. מאיה פעילה בתחום כבר יותר מ30 שנה, היא בעלת ניסיון וידע רב ביותר. כשמאיה פנתה אלינו – היא ביקשה שנפתח לה אפליקציה. אפליקציה שבה יהיה מענה לשאלות שכל הזמן שואלים אותה. הבהרנו למאיה שאין לה צורך באפליקציה ובטח לא כזו שהגולשים צריכים להוריד למכשיר, זה פרויקט יקר ומיותר לחלוטין. המקום זה הצענו לעשות לה אתר מיוחד של שאלות ותשובות וסרטונים.

בקשות מיוחדות:

לפני הכל זה אתר תדמיתי, וכאתר תדמיתי המטרה העיקרית שלו הינה לגרום לעו"ד מאיה הרצברג אלון להיות מותג ושם דבר בתום דיני המשפחה, גירושין, ירושה ואפוטרופסות. על האתר לשדר שמאיה היא מס' 1 בתחום.
מעבר לכך כמובן לפרט את תחומי העיסוק המלואם ולפרט את השירותים הניתנים על ידי מאיה באמצעות סרטוני וידאו במענה לשאלות נפוצות.

הצצה קטנה לפרויקט 🙂

מה לקוחות מספרים בסוף התהליך?

אני רוצה לספר על תהליך סופר מקצועי ונעים – הקמת אתר אינטרנט של המשרד שלי עם ג׳י בי ווב.
החל בתאום הציפיות, הטבלאות המובנות של התהליך, המענה הסבלני והזמין והכל בסופר מקצועיות. חלפו כבר שנים ועד היום אני מקבלת שירות זמין ומקצועי והמון מחמאות מלקוחות שמגיעים בזכות האתר שמשדר סופר מקצועיות ונראות טובה. אני ממליצה בחום על סאנה וג׳י בי ווב לבניית אתרים.

עו"ד מאיה הרצברג אלון

מ.י.ח. – ייבוא צמיגים וחישוקים מהמותגים המובילים בעולם

הפתרונות שלנו:

פיתחנו אתר חנות. האתר מתממשק עם מערכת פריוריטי ומושך את המלאי הנכון של המוצרים ומציג אותם באתר. ישנם יותר מ6,000 מוצרים ועם זאת האתר עולה מהר ויודע לסנן בצורה מיטבית בין המוצרים מה שמאפשר חיפוש וסינון קל ונוח.
ניתן לגשת לדף הבית, דפי האודות והבלוג – אבל אם אתה לא לקוח רשום אתה לא יכול לראות את המוצרים המוצגים באתר, האתר לא מציג מחירים. כל הזמנה מתקבלת בפריוריטי ומטופלת על ידי עובדי החברה, כל לקוח בהתאם לתמחורים שאיתם הוא עובד.
האתר מציב את החברה כחדשנית, משקיע בטכנולוגיה ודואגת לשיפור חווית השירות עבור הלקוחות שלה.

יעדים ומטרת הלקוח:

חברת מ.י.ח. מייבאת ומשווקת צמיגים וג'אנטים לפרנצ'ריות בכל הארץ. החברה עובדת עם מערכת פריוריטי שמנהלת עבורה את הלקוחות, המוצרים וההזמנות. החלום של הבעלים והמנכ"ל היה ליצור אתר שבו הלקוחות שלו יכולים להזמין אונליין לפי המלאי הקיים במערכת הפריוריטי. המהלך הזה חוסך המון זמן על שיחות טלפון, פניות בוואטסאפ וכדומה.
ואנחנו … הגשמנו את החלום.

בקשות מיוחדות:

אתר שיתממשק עם מלאי המוצרים במערכת פריוריטי וידע להציג לגולשים את המלאי הנכון שיש נכון לאותו הרגע במחסן. האתר ישרת רק את לקוחות החברה הקיימים ולא יהיה פתוח ללקוחות קצה (רק לפנצ'ריות שכבר לקוחות החברה). האתר יאפשר הזמנה אונליין אבל לא תשלום, כל הזמנה מועברת ישירות לפריוריטי ומטופלת על ידי עובדי החברה.
האתר יחסום גישה לצפיה במוצרים ללקוחות לא רשומים ויאפשר עבודה רק ללקוחות רשומים.

הצצה קטנה לפרויקט 🙂

מה לקוחות מספרים בסוף התהליך?

“בפרויקט המורכב הזה עבדנו מול סאנה מ GB WEB. סאנה הבינה את לעומק את מורכבות הפרויקט והובילה אותנו למימוש היעד שלנו שהיה חיבור מלא בין האתר לפריוריטי, אתר שהלקוחות שלנו יכולים לבצע בו הזמנות ולראות את המלאי הזמין שיש. תודה רבה על ניהול הפרויקט המוצלח והפיתוח שעמד בדרישות”

רותם מלול, מ.י.ח

נטע טיולים – תכנון טיולי משפחות לחו"ל בהתאמה אישית

הפתרונות שלנו:

הדבר הראשון שעשינו בשלב האפיון זה להגדיר את המוצרים והשירותים שנטע מספקת. אילו יעדים היא עושה ומה תהליך העבודה שהלקוחות שלה יכולים לצפות לקבל. כך יצרנו דפי יעד, כל דף יעד מכיל קצת על היעד, המלצות לבתי מלון, שאלות ותשובות נפוצות, מאמרים רלוונטיים, המון תמונות, המלצות של לקוחות ועוד. ההיגיון אומר שאם כבר הגעת לדף הזה אז השירות מעניין אותך ופה אנחנו צריכים לתת לך כמה שיותר פרטים כדי לעזור לך לקבל החלטה ולפנות לנטע בטופס שנמצא בתחתית הדף.
כל דף ודף באתר הזה נלקח ברצינות שיא, נעשתה חשיבה מעמיקה לגבי התכולה, הטקסטים והתמונות.
נעשתה עבודה מעמיקה בלהעביר את התוכן מאתר הישן לחדש וכל מה שנדרש לשמירה על הקידום ואף עבודות אופטימיזציה לקידום נוספות.
סוף סוף מצאתי לקוחה שחולקת את הדרישה שלי לפרפקציוניזם! הפרויקט היה מורכב וארוך אבל התוצאה מדהימה ואני לגמרי גאה להיות חלק מהפרויקט הזה.

יעדים ומטרת הלקוח:

נטע טרגל שמואלי, או בשמה המקצועי "נטע טיולים" היא מומחית לתכנון טיולי משפחות לחו"ל. כשנטע הגיע אלינו היא ביקשה לשדרג אתר ישן שהיה בבעלותה המון שנים. האתר היה מקודם מאוד במילות מפתח חשובות ואיכותיות ויחד עם זאת הנראות שלו כבר לא תאמה את העידן החדש ולא את הנראות לניידים הנדרשת היום. לא היה טעם לעבוד על האתר הישן – אז התמקדנו באתר חדש ומודרני ותואם לכל גדלי המסכים.

בקשות מיוחדות:

האתר הוא אתר פעיל, כך אמרה לי נטע באחת מהפגישות שלנו, אני מקבלת לידים וממירה אותם ללקוחות. אז המטרה הראשית הייתה להגיע לאתר חדש במינימום פגיעה בקידום האורגני המרשים שהיה לאתר הישן. עוד היא אמרה לי: "אני רוצה לענות על כל השאלות שתמיד שואלים אותי בטלפון – כבר באתר, רוצה להוריד עומס שיחות ולהתמקד בלקוחות שרוצים לסגור".
דרישה נוספת הייתה להתחבר למערכת כלשהי שתדע לאסוף את הלידים ולאפשר ניהול לידים בסיסי.
ואני… כל מה שאני רציתי זה להגיע כבר לשלב העיצוב, להציג את התמונות המעלפות! ולהכיל את כל התוכן המשובח שנטע כתבה בעזרת אנשי מקצוע מהשורה הראשונה.

הצצה קטנה לפרויקט 🙂

מה לקוחות מספרים בסוף התהליך?

הי ,
״מזל ״ שהייתה תקופת הקורונה ועוד יותר מזל שפגשתי את סאנה כי סוף סוף יכולתי להרים את הראש ולהרים אתר יפהפה ואפקטיבי !
סאנה ליוותה אותי מתחילת התהליך ועד סופו בסבלנות אין קץ , בחוכמה ובמקצועיות שטרם נתקלתי בהן.
היא ידעה לכוון היכן לשים את הדגש , מה חשוב ומה לתעדף , האסטתיקה של האתר , הזרימה שבו , הצגת המידע , התמונות , והכל עד הפרט הכי קטן !
מהרגע שהרמנו את האתר (ושהסתיימה הקורונה ) הלקוחות לא מפסיקים להגיע ועימם התשבוחות על האתר .
מתי כבר יניחו לי ואצא גם אני לחופשה ?😂😂
תודה סאנה וגיל על הכל !!

נטע טיולים

נדל"ן לעולם – תן לנו למצוא את דירת ההשקעה שלך

הפתרונות שלנו:

האתר נראה מעוצב מאוד, איכותי מאוד ומזמין מאוד – בדיוק מה שהלקוח ביקש.
האתר מכיל המון מידע, יחד עם זאת המידע מסודר בצורה נעימה לעין ומעודדת קריאה.
האתר תומך גם בהרשמה של מתעניינים לרשימת דיוור, הדיוור מופץ על ידי נדל"ן לעולם ומעודד את המתעניינים לפנות ולקבל מידע נוסף על השירות. האתר מצויד במנגנון תיעוד לידים ומאפשר לנהל את כל הלידים כבר באתר עצמו. האתר כולל דף פרויקט מאוד מפורט, כלל פרטים על הנכס, תמונות לפני ואחרי, דרישות לקוחות וההמלצה שהם כתבו בסוף התהליך. האתר שימושי, מציג המון פרויקטים מבלי להיות איטי או עמוס.

יעדים ומטרת הלקוח:

נדל"ן לעולם, בניהולו של נדב וינינגר מלווה משקיעים לרכישת נדל"ן בארץ ובחו"ל. אחרי שנים של פעילות נדב החליט שהגיע הזמן לשדרג את העסק, להזניק אותו קדימה ולאפשר לו נראות טובה אונליין. נדב סגר איתנו עיצוב ופיתוח אתר, אחרי שעשה סקר שוק מקיף ביותר. הוא בדק את תיק העבודות שלנו לעומק, התקשר ללקוחות עבר שלנו וקיבל חוות דעת, בדק את התהליך שאנחנו מציעים ואתרים דומים שעשינו בעבר.
כפי שנדב בדק ובחר אותנו בקפדנות, כך נעשה כל התהליך שעברנו ביחד. דיוק, איכות ועיצוב ייחודי הובילו אותנו לפרויקט מדהים.

בקשות מיוחדות:

אתר תדמיתי, מרשים ביותר. אתר שיפנה גם ללקוחות הקיימים וגם ללקוחות חדשים.
הצגת כל הפרויקטים של החברה מתחילת דרכה ועד היום ואפשרות להוסיף עוד ועוד פרויקטים ללא הגבלה.
להכיל המון אינפורמציה ועם זאת לא להעמיס בנראות ובכמות הטקסטים. לעודד פניות של מתעניינים ולהגדיל את מאגר הלקוחות של החברה.

הצצה קטנה לפרויקט 🙂

מה לקוחות מספרים בסוף התהליך?

כמעצב שלמעלה מ7 שנים עובד על פרוייקטים עם GB WEB אני יכול להעיד שהם מספקים פיתוח אתרים בסטנדרט ובמקצועיות הגבוה ביותר. הם הכי מעודכנים טכנולוגית, יודעים לתת לכל סוג לקוח את הפתרון הנכון עבורם והשירות מאוד אישי ואדיב. תענוג לעבוד איתם. אני מאוד ממליץ!!!

גיל טרופר, סטודיו מוזה

Modern Clear – סוף סוף שיניים ישרות

הפתרונות שלנו:

האתר שהוקם הינו אתר תדמיתי שמציג את תועלות השיטה, איך בדיוק זה עובד, באיזה מרפאות ניתן לטפל בשיטה, המלצות של לקוחות. באתר יש מפה ועליה ניתן לראות סימונים של מרפאות בהן ניתן לקבל טיפול. כדי לתת מענה גם לגיוס הרופאים – פיתחנו טופס יצירת קשר ייחודי עבור רופאים שמתעניינים בשיטה.
עיצוב האתר מדבר חדשנות מצד אחד ומכשור רפואי בטוח מצד שני.

יעדים ומטרת הלקוח:

את ד"ר גרגורי רביצקי אנחנו מכירים כבר שנים, מאז ועד היום אנחנו מטפלים ומתחזקים את האתר הכללי של המרפאה. כאשר גרגורי החליט לפתוח תחום חדש של יישור שיניים בקשתיות שקופות בישראל – הוא כמובן פנה אלינו להקמת אתר שיציג באופן מיטבי את Modern Clear, השיטה של הקשתיות השקופות שמיישרות שיניים מבלי שרואים אותן.

בקשות מיוחדות:

יש לאתר זה שני קהלי יעד עיקריים, לקוחות קצה או ילדיהם שצריכים יישור שיניים ורופאי שיניים שעדיין לא עובדים עם השיטה של הקשתיות השקופות. ד"ר רביצקי הביא את Modern Clear לארץ ונדרש אתר תדמיתי להציג את השיטה. האתר צריך להוות פלטפורמה עיקרית למתן אינפורמציה ולהוות כלי עבודה עבור אנשי מכירות ושיווק.  על האתר לעודד פניות של גולשים מתעניינים גם דרך האתר וגם מחוץ לאתר. בעיקר האתר אמור להציג מרפאות שכבר עובדות עם Modern Clear ולגייס רופאים נוספים שיעבדו עם השיטה.

הצצה קטנה לפרויקט 🙂

מה לקוחות מספרים בסוף התהליך?

הזמנתי מ"GB Web" אתר לפרסום קשתיות שקופות ליישור שיניים.
האתר שלי מורכב ולא סטנדרטי, הצבתי לא מעט דרישות, אך החברה התמודדה בכבוד עם כל המשימות.
בסיכומו של דבר קיבלתי אתר חדשני, מעוצב בטוב טעם ופונקציונלי.
ממליץ בחום.

ד״ר גרגורי ריביצקי

מיי מיי הפקות

הפתרונות שלנו:

מיי מיי סיפקה לנו חומרים מעולים שמייצגים אותה ואת העבודות המגניבות שלה. אנחנו עיצבנו את האתר המושלם שיכיל את התוכן המעולה. כבר בכניסה לדף הבית יש סרטון שמציג קטעים מסרטונים שהלקוחה הפיקה, בצד המסך יש אייקון שהופך ל 10 אייקונים במעבר עכבר. האייקונים מקשרים לרשתות חברתיות הוולוג של הלקוחה. גלריה של סרטונים ייחודית הוטמעה באתר ומאפשרת ללקוחה לנהל את התוכן שלה בצורה פשוטה ביותר. הגלריה תוכננה ובוצעה באופן בו היא לא משפיע על מהירות העלאת האתר (מאוד חשוב במקרה של סרטונים רבים). האתר עבר אופטימיזציה לקידום והלקוחה מקבלת לידים באופן קבוע.

יעדים ומטרת הלקוח:

את מיי מיי המוכשרת הכרנו עוד בשנת 2014, כאשר היא פנתה אלינו לקבל הצעת מחיר עבור אתר חדש. בסוף מיי מיי החליטה ללכת עם חברה אחרת. לצערנו החברה לא צלחה את הפרויקט, הלקוחה לא הייתה מרוצה ופנתה אלינו לתיקונים וסיום הפרויקט. מאז מיי מיי לקוחה נאמנה שלנו, אנחנו מטפלים באתר באופן שותף ואף עיצבנו ובנינו מחדש את האתר.

בקשות מיוחדות:

דמיון מפותח, יצירתיות, קצב ודינאמיות הן רק חלק מהמילים שעלו כשחשבנו על עיצוב האתר הזה. הלקוחה ביקשה אתר שישקף את האישיות התוססת שלה ואת העבודות המגניבות. הדרישה הייתה לאתר יצירתי, שונה, מיוחד ותזזיתי כמו הסרטונים שמיי מיי מפיקה. דרישה נוספת הייתה לקבל לידים מהאתר. ואכן עד היום האתר מקבל מחמאות אינסוף והלידים זורמים.

הצצה קטנה לפרויקט 🙂

מה לקוחות מספרים בסוף התהליך?

GB Web ואני עובדים יחד שנים!!
זה התחיל בבניית האתר  גלריית וידיאו היפה שלי ( שממחיש אותי בדיוק ומי שנכנס גם מרגיש את הוויב שלי בדיוק)
זה המשיך עם עדכונים למובייל ולסושיאל, וכל פעם שיש חידוש   טכנולוגי אני רצה אליהם מחדש לעדכן לי גם!!
מרוצה מאד. מוזמנים להיכנס ולראות !

מיי מיי הפקות

צילום ופרסומות וידיאו

זקלר ארגוב עורכי דין – הגבלים עסקיים ודיני תחרות

הפתרונות שלנו:

עיצוב האתר שענה על דרישות הלקוח. עיצוב FINE, אלגנטי, מקצועי ויחד עם זאת לא שמרני מידי.
חידושים בעיצוב גורמים לאתר להיראות שונה בנוף , למשל בדף אודות שמורכב בעצם משלושה חלקים שעוברים ביניהם בלחיצה. התפריט הראשי הייחודי, ההקפדה על הפרטים הכי קטנים. התמונות לעומת זאת משדרות קלילות, אווירה נעימה ובוטיק.
הדיוק שלנו בפיתוח ועמידה על הפיסל בעיצוב הם שגורמים לפרויקט הזה להיות מיוחד ומאוד מושקע אפילו שזה אתר תדמית ללא פונקציונליות מורכבת.

יעדים ומטרת הלקוח:

משרד עורכי דין זקלר ארגוב הוא משרד מאוד רציני העוסק בדיני תחרות והגבלים עסקיים. הלקוחות שלהם הינם תאגידים גדולים בתחומי התקשורת, מזון וכדומה. כשהגעתי למשרדי הלקוח לפגישת היכרות הייתי בהריון בחודש ה9. האמת, הופתעתי כאשר השאלה היחידה ששאלו אותי זה האם אני באופן אישי אנהל את הפרויקט או עובד מטעמי. כשהבטחתי שזה יהיה ניהול אישי שלי – הפרויקט נסגר(:

בקשות מיוחדות:

עיצוב האתר שענה על דרישות הלקוח. עיצוב FINE, אלגנטי, מקצועי ויחד עם זאת לא שמרני מידי.
חידושים בעיצוב גורמים לאתר להיראות שונה בנוף , למשל בדף אודות שמורכב בעצם משלושה חלקים שעוברים ביניהם בלחיצה. התפריט הראשי הייחודי, ההקפדה על הפרטים הכי קטנים. התמונות לעומת זאת משדרות קלילות, אווירה נעימה ובוטיק.
הדיוק שלנו בפיתוח ועמידה על הפיסל בעיצוב הם שגורמים לפרויקט הזה להיות מיוחד ומאוד מושקע אפילו שזה אתר תדמית ללא פונקציונליות מורכבת.

הצצה קטנה לפרויקט 🙂

מה לקוחות מספרים בסוף התהליך?

חברת ג׳יבי ווב היקרים,
אנחנו עובדים יחד כבר עוד מעט עשור, ולא נתקלתי בהרבה חברות של מקצוענים כמוכם, כיף לעבוד עם אנשים שלא מתפשרים על איכות על עיצוב ועל חדשנות. אתם יודעים להציע פתרונות מורכבים ולתת מענה רחב למגוון לקוחות והכל תמיד בחיוך ובכיף. תענוג לעבוד יחד מקווה לעוד שנים רבות!

ענבל סורוקה, אינליין סטודיו

QBrakes – A leader in rail vehicle systems support

הפתרונות שלנו:

העיצוב של האתר במקרה הזה היה מאתגר, מצד אחד רצינו להראות שמרנות ומצד שני חדשנות. מה שבסוף עשינו זה אתר שהמבנה שלו יחסית שמרני אבל הוספנו תנועות קטנות באתר ששומרות על הפן החדשני.  עוד אתגר היה למצוא תמונות מתאימות. מכיוון שאף אחד לא באמת רוצה לראות תמונות של בלמים או מנועים של רכבות … ובכלל הצגת סתם רכבות באתר כזה חוטאת למטרתו… אז מצאנו תמונות שישדרו את הבינלאומיות, הקידמה והחדשנות ואת השותפים העסקיים המאוד מכובדים של החברה בעולם.

יעדים ומטרת הלקוח:

בלמי איכות או בשמם הלועזי Quality Brakes Ltd הם לקוחות ותיקים שלנו. את האתר הראשון שלהם עיצבנו ובנינו ב 2015. האתר שאתם רואים לפניכם זה האתר השני שבנינו עבור החברה. אחד הדברים הכי מדהימים בתחום  שלנו זה לקוחות שחוזרים אלינו לעוד אתר ועוד אתר. זה מחזק אותנו ומראה שעשינו כמה דברים נכון.

בקשות מיוחדות:

המטרה העיקרית של האתר הזה היא להראות רצינות וותק מצד אחד וחדשנות מצד שני.
האתר הינו אתר תדמיתי, שנותן אינפורמציה ללקוחות ושותפים עסקיים פוטנציאליים. מטרה נוספת שלו הינה להגדיל את כמות הפניות ואת כמות השותפים העסקיים מכל העולם ולהיות בעצם כליעבור אנשי המכירות של החברה.

הצצה קטנה לפרויקט 🙂

מה לקוחות מספרים בסוף התהליך?

חברת בלמי איכות בע"מ מודה לכם על הקמה ועדכון אתר האינטרנט של החברה. האתר נבנה על פי אפיון מדויק, במקצועיות, תוך שימת דגש על צרכי החברה ולקוחותיה. השירות שקיבלנו היה יוצא מן הכלל – מקצועי, סבלני ומהיר.

עמרי קיזלר, מנכ"ל משותף.

קבוצת אביב – פרויקט דירות להשכרה

הפתרונות שלנו:

האתר הינו אתר תדמיתי, מציג את סוגי הדירות, את סוגי הזכאות האפשריים, המיקום של הפרויקט, הקרבה לכבישים ראשיים, אפשרויות לדירות מגוונות, כולל תוכניות הדירות ועוד מידע רלוונטי לכל מי שמחפש לעבור דירה. העיצוב כיוון למשהו ביתי, חמים, מתאים למשפחות עם ילדים.
ברמה הטכנית ביצענו פה תפריט ראשי מאוד מיוחד והצגנו בתכנים ממש את כל הדירות, כולל התוכניות שלהן ואפשרות להתעניין בדירה מסוימת בבניין מסוים.

יעדים ומטרת הלקוח:

אביב שלי הוא פרויקט בנייה רוויה להשכרה שבוצע על ידי חברת "אביב". הפרויקט מספק דירות יוקרה להשכרה לטווח ארוך במחיר קבוע. חלק מהדירות מיועדות לבעלי זכאות. עבודה מול חברת "אביב" היה מעניין ומאתגר.

בקשות מיוחדות:

המטרה העיקרית של האתר הייתה לאסוף לידים של מתעניינים לגור בפרויקט. להציג לגולשים כמה שיותר מידע רלוונטי על הפרויקט ולחסוך שיחות לא רלוונטיות.

הצצה קטנה לפרויקט 🙂

מה לקוחות מספרים בסוף התהליך?

ממליצה מכל הלב לעבוד עם חברת GB Web 

ומילים טובות רבות יש לי על סאנה שמולה התבצעה העבודה הישירה. 

עבדנו על פרוייקט משותף יחד (תחום האחריות שלי כלל יצירת שפה גרפית מיתוגית ללקוח ותחום האחריות של GB Web היה תכנות האתר ועיצובו בהתאם לקו המיתוגי שהנחתי). בראש ובראשונה, היה כיף גדול לעבוד יחד ברמה האישית, נוצרו יחסים חבריים וטובים. העבודה עצמה היתה מקצועית מאד ללא פשרות, הלו”ז התקיים תמיד כמתוכנן, והיתה רספונסיביות וסבלנות רבה בקבלת מענה לפניות שלי או של הלקוח. אשמח מאד לשתף פעולה יחד גם בהמשך.

מירב רוט,
עיצוב גרפי, איור, מיתוג

מרכז נועם – נוירולוגיה, פסיכולוגיה ודידקטיקה

הפתרונות שלנו:

האתר שפיתחנו עבור מרכז נועם משמש אותם כבר כמעט עשור! האתר עדיין נראה מזמין ורלוונטי כמו שהיה ביומו הראשון. העיצוב הנעים לעין וסידור מדויק של התכנים מזמינים את הגולשים לקרוא את החומר וליצור קשר עם המרכז. האתר משמש גם כמקור מידע מהימן שגולשים יכולים למצוא בו הרבה תוכן רלוונטי וגם משמש להורדת טפסים מכל הסוגים – מה שחוסך הרבה זמן עבודה עבור שרית המזכירה של המרכז.
אחד הדברים היותר טובים  שעשינו עבור האתר היה "אופטימיזציה לקידום". האופטימיזציה הזו הוכיחה את עצמה כיעילה ביותר כי מיום ההקמה של האתר מתקבלות בממוצע כ 3 פניות ביום מהאתר (ללא השקעה בקידום ממומן או קידום אורגני או פרסום כלשהו).

יעדים ומטרת הלקוח:

מרכז נועם, בניהולו של ד"ר אריה אשכנזי, נוירולוג מומחה בישראל ובארה"ב, מאגד תחתיו את כל המקצועות הקשורים לנוירולוגיה, פסיכולוגיה ודידקטיקה.
דר אריה אשכנזי הוא שם דבר בתחום הנוירולוגיה, הוא בעל ניסיון רב בארץ ובחול ובאים אליו מטופלים מכל הארץ. אז השאלה הראשונה שלי הייתה, אם באים לקוחות מכל הארץ והיומן תמיד מלא, למה לעשות אתר?
אז מסתבר שדר אשכנזי רוצה לעבוד פחות, לאפשר למרכז להתפתח לעוד כיוונים, לקבל לקוחות לא רק בתחום הנוירולוגיה ומתישהו לפרוש ולהנות מהחיים.

בקשות מיוחדות:

המטרה הראשית של האתר הינה להציג את כל התחומים בהם מרכז נועם עוסק ומתמחה, להציג את הצוות האיכותי. לתת הסבר קצר על כל תחום. לנהל בלוג שיעזור לאתר בקידום האורגני וגם ישתף מהמידע הרב של דר אשכנזי. האתר אוסף פניות של לקוחות פוטנציאליים.

הצצה קטנה לפרויקט 🙂

מה לקוחות מספרים בסוף התהליך?

"אנו עובדים עם חברת GB כעשר שנים, לשביעות רצוננו המלאה. פניותינו נענות מיידית ובאדיבות. לכל בעיה שמתעוררת יש היענות מיידית לפתרון והדרכה להמשך הדרך. שירות  מהיר ואדיב – מומלץ!"

ד"ר אריה אשכנזי