א.צ.מ. – החברה המרכזית לאיבזור וציוד מכוניות

הפתרונות שלנו:

הפתרונות שלנו:

אפיון חווית המשתמש עזר לנו מאוד בפרויקט הזה, הבנו איך ואיפה אנחנו ממקמים כל סוג מידע, סידרנו את כל הטיפים וההמלצות להתנהלות מול ביטוח לאומי וגופים נוספים בצורה מאוד איטואיטיבית לגולש. דאגנו לעיצוב מתאים והתוצאה בהחלט ראויה ומספקת לחברה אתר שימושי, נוח ויפה

כללנו באתר מאות מוצרים, עשרות סוגי רכבים וכמות לא מבוטלת של מידע חשוב להנגשת רכבים לבעלי מוגבלויות. סוגי מידע שונים קיבלו קטגוריות ותתי קטגוריות ותצוגה של כולם בדף אחד כולל סינונים רלוונטיים. דפי המוצרים עצמם עזרו לנו לקדם את האתר בגוגל ולהעלות בתוצאות החיפוש הרלוונטיות. תהליכי הבקשה והקבלה של הרכבים מביטוח לאומי נותנים מידע יקר מפז ללקוחות קיימים ופוטנציאליים וקיבלו מקום של כבוד באתר.
העיצוב הייחודי מתאים בצורה מדויקת ללקוח ולדרישות שלו להיראות ברמה אחת מעל המתחרים שלו. התבנית נבנתה במיוחד עבור האתר ומאפשרת ללקוח לנהל את התוכן, את המוצרים והרכבים באתר באופן פשוט ואינטואיטיבי.

יעדים ומטרת הלקוח:

איך הכל התחיל:

את א.צ.מ. היכרנו עוד באתר הקודם שלהם. הם הגיעו אלינו לתיקונים ותחזוקה עבור האתר הישן שהיה ברשותם. כבר במבט ראשון ראינו שהם צריכים אתר חדש ואכן הדרישה לאתר חדש לא איחרה להגיע, במיוחד אחרי שבדקנו אתרים של מתחרים וקולגות בארץ ובחול, הבנו שיש לנו עבודה לעשות.

בקשות מיוחדות:

האתר פונה לבעלי מוגבלויות והמשפחות שלהם הזקוקים לרכב מותאם. דרישות האתר היו די פשוטות, נוחות שימוש, סידור נוח ואינטואיטיבי של מידע רב, הנגשת המידע לגולש, אפשרות לפניה דחופה 24/7 והצגת כלל המוצרים והליווי שניתן לקבל מהחברה. האתר נדרש בעיקר להציג את החברה כחברה ותיקה ואמינה. הצד האנגלית של האתר יותר מיועד לשיתופי פעולה עסקיים עם חברות באותו התחום בעולם.

הצצה קטנה לפרויקט 🙂

מה לקוחות מספרים בסוף התהליך?

צוות GB WEB – השותפים שלנו ב- ON LINE
סאנה וצוות החברה מלווים אותנו לאורכם של חמש שנות עבודה פורייה ועשייה משגשת
היכולת ליצור למוצר שלנו "חלון ראווה" ייצוגי מול הרשת ולהציגו באופן המקצועי, האיכותי והידידותי ביותר למשתמש – היא הסיבה שאנו בוחרים שנה אחר שנה ב-GB WEB כשותפינו האידאליים ביותר לקידום השיווקי- עסקי של א.צ.מ.
המקצועיות הבלתי מתפשרת של סאנה והצוות, מאפשרים לנו כחברה תעשייתית, להיות תמיד בחזית הטכנולוגיות המתקדמות, השירותים החדשניים והפיתוח העדכניים ביותר המבטיחים את פעילותן השוטפת של הנכסים הדיגיטליים שלנו והפקת התועלות המקסימליות האפשריות.

ממליץ בכל היבט מקצועי לצד הקשר האישי – לא לבחור את החברה שתבנה ותנהל את הנכסים הדיגיטליים לפני שבדקתם את GB WEB.

אבי ששון,

מנהל שיווק, א.צ.מ

RAINBOWROSE – Grow like a flower, Shine like a star

הפתרונות שלנו:

בפרויקט הזה אומנם אפיינו את האתר והגדרנו חווית משתמש ואת הפלואו של הרכישה וכו…
אבל העיצוב פה גנב את ההצגה. העיצוב מדויק, יפה, יוקרתי, פונקציונלי, נכון לקהל היעד ולגמרי משדר את כל מה שהלקוח ביקש.
הלקוח רצה לפנות לצרכן הסופי. אם עד כה הם עבדו בעיקר עם חנויות תכשיטים שרכשו מהם את היהלומים והפכו אותם לתכשיטים, אז במקרה הזה הלקוח ביקש לפנות לצרכן הסופי ולמכור לו יהלומים. אני הופתעתי לגמרי ממגוון הצורות והצבעים שניתן להשיג והאמת… לגמרי תכננתי לרכוש אחד לעצמי, אבל הלקוח הקדים אותי ומרוב שהיה מרוצה מהעבודה העניק לנו יהלום במתנה.

יעדים ומטרת הלקוח:

יודעים למה יהלומים כל כך יקרים? כי הם נדירים. אז ריינבואורוז לא מחפשים יהלומים נדירים. הם פשוט מגדלים אותם. מגדלים אותם בכל צורה שרק תרצו ובכל צבע אפשרי. את האתר הזה אפיינו ועיצבנו. נכנסנו לעולם היהלומים והתכשיטים והאמת זה התאים לנו כמו כפפה ליד. עיצוב האתר הזה היה אחד הפרויקטים היותר כיפיים ומדויקים שיצא לנו לעשות.

בקשות מיוחדות:

יהלומים זה מוצר מותרות, מוצר יוקרתי, מוצר רומנטי. יחד עם זאת, אנחנו רגילים לראות יהלומים בתוך תכשיטים ולא כאוצר בפני עצמו. בפרויקט הזה קיבלנו אתגר להציג את היהלום עצמו כמו תכשיט שכל אחת תרצה לעצמה. הדגשים היו עיצוב אלגנטי, יוקרתי, נדיר וייחודי. להציג את כל הצורות והצבעים האפשריים ולהציג את היהלום עצמו כאילו הוא התכשיט הכי יקר ושימושי שיהיה לך. עפנו על העיצוב ועל הפרויקט מהרגע שהנחנו עליו את הידיים והתוצאה המהממת לא אחרה לבוא.
כשהגשנו ללקוח את העיצוב – הוא היה לגמרי חסר מילים (וגם חסר תיקונים).

הצצה קטנה לפרויקט 🙂

מה לקוחות מספרים בסוף התהליך?

השירות והידע שלך הוא עצום ! ירידה לפרטים הכי קטנים פשוט מדהימה … אני ממליץ בחום עליך ועל הצוות שלך לכל מי שרוצה עבודה מקצועית ברמות  הגבוהות ביותר ! אין עליך אפילו באמריקה מתלהבים מהעבודה שלך ! תודה רבה

בני מנדלוביץ

משהו חדש קורה במשביר לצרכן – אפיון אתר של המשביר לצרכן

הפתרונות שלנו:

האתר נבנה כאתר של שאלות ותשובות. "אתם שואלים, עו"ד מאיה הרצברג אלון עונה". כבר בפתיחת האתר יש שורת חיפוש ענקית שבה ניתן לרשום כל שאלה שיש לכם והאתר יציג לכם את התוצאות הרלוונטיות. גם בחלק התחתון של האתר יש כפתור מרחף "מאיה עונה על כל שאלה" שם ניתן לשלוח למאיה שאלות ולקבל מענה.
כל דף הבית מוקדש לשאלות וסרטוני תשובות המחולקים לקטגוריות. בדפים הפנימיים יש עוד ועוד שאלות וסרטונים שעונים על השאלות.
מעבר לכל זה יש גם חלק תדמיתי באתר הכולל דף מדיה המפרט את כל ההופעות של מאיה בתקשורת, תחומי ההתמחות שלה והכי חשוב – המלצות של לקוחות.

יעדים ומטרת הלקוח:

עו"ד מאיה הרצברג אלון, מתמחה בדיני משפחה. מאיה פעילה בתחום כבר יותר מ30 שנה, היא בעלת ניסיון וידע רב ביותר. כשמאיה פנתה אלינו – היא ביקשה שנפתח לה אפליקציה. אפליקציה שבה יהיה מענה לשאלות שכל הזמן שואלים אותה. הבהרנו למאיה שאין לה צורך באפליקציה ובטח לא כזו שהגולשים צריכים להוריד למכשיר, זה פרויקט יקר ומיותר לחלוטין. המקום זה הצענו לעשות לה אתר מיוחד של שאלות ותשובות וסרטונים.

בקשות מיוחדות:

לפני הכל זה אתר תדמיתי, וכאתר תדמיתי המטרה העיקרית שלו הינה לגרום לעו"ד מאיה הרצברג אלון להיות מותג ושם דבר בתום דיני המשפחה, גירושין, ירושה ואפוטרופסות. על האתר לשדר שמאיה היא מס' 1 בתחום.
מעבר לכך כמובן לפרט את תחומי העיסוק המלואם ולפרט את השירותים הניתנים על ידי מאיה באמצעות סרטוני וידאו במענה לשאלות נפוצות.

הצצה קטנה לפרויקט 🙂

מה לקוחות מספרים בסוף התהליך?

חברת ג׳יבי ווב היקרים,

אנחנו עובדים יחד כבר עוד מעט עשור, ולא נתקלתי בהרבה חברות של מקצוענים כמוכם, כיף לעבוד עם אנשים שלא מתפשרים על איכות על עיצוב ועל חדשנות. אתם יודעים להציע פתרונות מורכבים ולתת מענה רחב למגוון לקוחות והכל תמיד בחיוך ובכיף. תענוג לעבוד יחד מקווה לעוד שנים רבות!

ענבל סורוקה,
אינליין סטודיו

Together deals club

הפתרונות שלנו:

הפתרונות שלנו:
כבר עם תחילת העבודה הבנו שזה פרויקט לא פשוט אבל צללנו ראש לעומק. עיצבנו ופיתחנו אתר שעונה על כל הדרישות של הלקוחה ועוד התאמות שהתגלו כחיוניות בתהליך העבודה. הפיתוחים המשיכו גם למערכת ניהול האתר שהותאמה אישית ללקוחה ואפשרה לה לנהל בקלות את הקהילה, המוצרים הרבים, הקטגוריות, האירועים, הבלוג, ההטבות, המבצעים ולבסוף גם את הרווחים.

יעדים ומטרת הלקוח:

פשוט לקנות בזול
מועדון צרכות, פשוט לקנות בזול התחיל את דרכו בפייסבוק. קבוצות של המלצות למוצרים בכל מיני תחומים, מחירים מיוחדים לקבוצות ותוכניות שותפים עבור מי שמפרסם.
הלקוחה שלנו נהנתה מאוד למצוא מוצרים טובים במחירים מעולים ולהביא אותם לקהל הרחב וגם להרוויח כסף תוך כדי. מה שהיא לא אהבה זה ההתעסקות עם כמות גדולה של קבוצות פייסבוק, חוסר מקום מסודר לנהל את הקהילה שלה והחיפוש של פייסבוק שפשוט לא מציג את המוצרים שלה בתוצאות.

דרישות הלקוח:
חוסר הנוחות בניהול הקהילה בפייסבוק, חיפוש בעייתי, חסימת חשבונות וקבוצות מפייסבוק הביאו את הלקוחה שלנו להחלטה שהיא צריכה אתר! אתר שיאפשר לה לאסוף דטה של כל הקהילה שלה. אתר שיאפשר לה לפתוח אינסוף קטגוריות ולהעלות המון מוצרים. פונקציה של ספירה לאחור עד סיום המבצע. אתר שיאפשר לה לנהל קבוצות רכישה, אירועים, הרשמה לאירועים, כתיבת בלוג עם טיפים שיעזרו לקהילה. וכמובן אתר שיאפשר לה בקלות להרוויח כסף במגוון תוכניות השותפים. 

הצצה קטנה לפרויקט 🙂

מה לקוחות מספרים בסוף התהליך?

אנחנו עובדים יחד כבר עוד מעט עשור, ולא נתקלתי בהרבה חברות של מקצוענים כמוכם, כיף לעבוד עם אנשים שלא מתפשרים על איכות על עיצוב ועל חדשנות. אתם יודעים להציע פתרונות מורכבים ולתת מענה רחב למגוון לקוחות והכל תמיד בחיוך ובכיף. תענוג לעבוד יחד מקווה לעוד שנים רבות!

ענבל סורוקה, אינליין סטודיו