אשדוד, עיר הספורט של ישראל

הפתרונות שלנו:

הפתרונות שלנו:

העבודה מול מנכ"ל ודובר הרשות הייתה מעניינת, נעימה והצלחנו להביא תוצאות מדהימות. האתר הוקם, הוזנו תכנים ויצאנו לקידום אורגני מסיבי להביא את האתר לתודעת התושבים.

כללנו באתר מפה אינטראקטיבית המציגה מיקומי מתקני ספורט לרווחת התושבים כמו גם עולמות ספורט ומיקומי אירועים ומשחקים חשובים. המידע מוצג במפה כולל סינונים ועוד אפשרויות. כללנו פירוט של כל תחומי הספורט ואפשרות להירשם באתר כספורטאי מצטיין ולקבל מלגות.
כללנו אפשרות הרשמה מורכבת לאירועים בחינם וגם הרשמה לאירועים בתשלום, הוספנו הגבלת נרשמים פר אירוע ואפשרות להציג את האירוע הבא כשאין יותר מקום להרשמה. כללנו סקשן מכרזים שבו ניתן להירשם ולשם על מכרזים בתחום הספורט.
הפרויקט היה מאתגר, מעניין ובעיקר מלמד מאוד על כל תחומי הספורט. היכרנו אנשים מדהימים שאיכפת להם מהעשייה ומהתושבים. בהחלט אחד הפרויקטים שהביאו לנו גאווה ונחת והעשייה והתוצאה שהתקבלה.

יעדים ומטרת הלקוח:

איך הכל התחיל:

לאחר פיתוח אתר התיירות של אשדוד, קיבלנו פניה מיורם אסרף, מנכ"ל רשות הספורט באשדוד – להקמה של אתר שיכלול בתוכו את כל המידע לגבי פעילויות הספורט בעיר, מתקני הספורט, ענפי ספורט מקצועיים ותחרותיים בעיר. האתר התבסס על המבנה הכללי של אתר אחר שפיתחנו עבור רשות התיירות באשדוד.

בקשות מיוחדות:

בין מטרות האתר העיקריות היה לחבר את התושבים לכל מה שמתרחש בתחום הספורט בעיר, תוך כדי שיפור משמעותי של חווית התושב, חשיפת כלל פעילויות הספורט המתרחשות בעיר, דיווח על תחרויות ותוצאות משחקים ופרסום אירועים בתחום הספורט.
הדרישות כללו הרשמה לאירועי ספורט כולל תשלום והרשמה לקבלת דיוור וחדשות בכל ענייני הספורט.

הצצה קטנה לפרויקט 🙂

מה לקוחות מספרים בסוף התהליך?

חברת ג׳יבי ווב היקרים,

אנחנו עובדים יחד כבר עוד מעט עשור, ולא נתקלתי בהרבה חברות של מקצוענים כמוכם, כיף לעבוד עם אנשים שלא מתפשרים על איכות על עיצוב ועל חדשנות. אתם יודעים להציע פתרונות מורכבים ולתת מענה רחב למגוון לקוחות והכל תמיד בחיוך ובכיף. תענוג לעבוד יחד מקווה לעוד שנים רבות!

ענבל סורוקה, אינליין סטודיו

אק"ים ירושלים – קילומטרים של חיוכים

הפתרונות שלנו:

הפתרונות שלנו:

לאחר שבחנו את הפרויקט, לוחות הזמנים, התקציב ומורכבות העבודה… כמעט ויתרנו.
בסופו של דבר, האתגר, המורכבות הטכנולוגית, מציאת פתרונות לא סטנדרטיים לצד לקוח שהינו  גוף המקדיש את עצמו לעזור לאנשים בעלי צרכים מיוחדים והערך החברתי שיכנעו אותנו ללכת על זה וגם להצליח.

פיתחנו אתר מבוסס וורדפרס, כאשר התבנית פותחה באופן ייחודי עבור הלקוח ובהתאם לעיצוב ואפיון חווית המשתמש הנדרשים. העיצוב עבר עיניים קפדניות ביותר של מעצבי הפרויקט ועמד בכבוד בתואר "PIXEL PERFECT"!
פיתחנו בקוד (PHP) טופס ייחודי ומורכב מאוד, כל שלב בטופס קיבל ואלידציות ואפשר המשך מילוי רק לאחר שהחלק הקודם מולא באופן תקין. כל המידע מהטופס הגיע לטבלה מסודרת במערכת הניהול עם כל הנרשמים. הטופס כלל התממשקות API דו כיוונית עם מערכת ריווחית והציג בטבלה גם את סטטוס התשלום.
מערכת הניהול שיצרנו כללה אפשרויות ניהול הנרשמים ותרמה לניהול הטרק.
ההתממשקות שביצענו אפשרה לנו לקבל מידע על תרומות, לשייך אותן לספונסרים ולהציג אותן יחד עם הערות שכתבו התורמים בדף הספונסר.
הפרויקט היה מורכב! יחד עם זאת הסיפוק האדיר שלנו עם סיומו והצלחתו היה שווה כל אתגר שצלחנו.

יעדים ומטרת הלקוח:

איך הכל התחיל:

כשאפרת מאקים ירושלים פנתה אלינו לפיתח אתר "טרק אקים" – האמת קצת היססתי.
הדרישות בהחלט עלו על התקציב. זמן הפיתוח היה מוגבל בגלל תאריך הטרק הראשון. נדרשו פיתוחים ייחודיים וקוסטומיזציות רבות וגם העיצוב שקיבלנו היה לא סטנדרטי.

הדרישות כללו בין היתר:

טופס הרשמה סופר מורכב, בנוי בשלבים, כולל אינסוף וואלידציות, התראות מילוי לא תקין, סוגי תשלום שונים עבור ההרשמה ואיסוף כל המידע באתר.
כל נרשם קיבל דף "ספונסר" שבו ניתן היה לתרום בשמו, הדף כלל בר התקדמות בהתאם ליעד שהספונסר הציב לעצמו והתרומות שקיבל בפועל.
התורמים יכלו להשאיר מסרים במעמד התרומה ואותם המסרים הופיעו לאורך האתר וגם בדף הספונסר, כלומר הייתה התממשקות API דו כיוונית מול מערכת הסליקה.
אינדקס ספונסרים מורכב שכלל ספונסרים בודדים, קבוצות ומשפחות והגדרות ייחודיות לכל סוג.
מעבר לכך כמובן היו דפי אתר רגילים כולל אודות, שאלות ותשובות, מפות למסלול הטרק ועוד…

הצצה קטנה לפרויקט 🙂

מה לקוחות מספרים בסוף התהליך?

ממליצה מכל הלב לעבוד עם חברת GB Web
ומילים טובות רבות יש לי על סאנה שמולה התבצעה העבודה הישירה.
עבדנו על פרוייקט משותף יחד (תחום האחריות שלי כלל יצירת שפה גרפית מיתוגית ללקוח ותחום האחריות של GB Web היה תכנות האתר ועיצובו בהתאם לקו המיתוגי שהנחתי). בראש ובראשונה, היה כיף גדול לעבוד יחד ברמה האישית, נוצרו יחסים חבריים וטובים. העבודה עצמה היתה מקצועית מאד ללא פשרות, הלו”ז התקיים תמיד כמתוכנן, והיתה רספונסיביות וסבלנות רבה בקבלת מענה לפניות שלי או של הלקוח. אשמח מאד לשתף פעולה יחד גם בהמשך.

מירב רוט / עיצוב גרפי, איור, מיתוג

RAINBOWROSE – Grow like a flower, Shine like a star

הפתרונות שלנו:

בפרויקט הזה אומנם אפיינו את האתר והגדרנו חווית משתמש ואת הפלואו של הרכישה וכו…
אבל העיצוב פה גנב את ההצגה. העיצוב מדויק, יפה, יוקרתי, פונקציונלי, נכון לקהל היעד ולגמרי משדר את כל מה שהלקוח ביקש.
הלקוח רצה לפנות לצרכן הסופי. אם עד כה הם עבדו בעיקר עם חנויות תכשיטים שרכשו מהם את היהלומים והפכו אותם לתכשיטים, אז במקרה הזה הלקוח ביקש לפנות לצרכן הסופי ולמכור לו יהלומים. אני הופתעתי לגמרי ממגוון הצורות והצבעים שניתן להשיג והאמת… לגמרי תכננתי לרכוש אחד לעצמי, אבל הלקוח הקדים אותי ומרוב שהיה מרוצה מהעבודה העניק לנו יהלום במתנה.

יעדים ומטרת הלקוח:

יודעים למה יהלומים כל כך יקרים? כי הם נדירים. אז ריינבואורוז לא מחפשים יהלומים נדירים. הם פשוט מגדלים אותם. מגדלים אותם בכל צורה שרק תרצו ובכל צבע אפשרי. את האתר הזה אפיינו ועיצבנו. נכנסנו לעולם היהלומים והתכשיטים והאמת זה התאים לנו כמו כפפה ליד. עיצוב האתר הזה היה אחד הפרויקטים היותר כיפיים ומדויקים שיצא לנו לעשות.

בקשות מיוחדות:

יהלומים זה מוצר מותרות, מוצר יוקרתי, מוצר רומנטי. יחד עם זאת, אנחנו רגילים לראות יהלומים בתוך תכשיטים ולא כאוצר בפני עצמו. בפרויקט הזה קיבלנו אתגר להציג את היהלום עצמו כמו תכשיט שכל אחת תרצה לעצמה. הדגשים היו עיצוב אלגנטי, יוקרתי, נדיר וייחודי. להציג את כל הצורות והצבעים האפשריים ולהציג את היהלום עצמו כאילו הוא התכשיט הכי יקר ושימושי שיהיה לך. עפנו על העיצוב ועל הפרויקט מהרגע שהנחנו עליו את הידיים והתוצאה המהממת לא אחרה לבוא.
כשהגשנו ללקוח את העיצוב – הוא היה לגמרי חסר מילים (וגם חסר תיקונים).

הצצה קטנה לפרויקט 🙂

מה לקוחות מספרים בסוף התהליך?

השירות והידע שלך הוא עצום ! ירידה לפרטים הכי קטנים פשוט מדהימה … אני ממליץ בחום עליך ועל הצוות שלך לכל מי שרוצה עבודה מקצועית ברמות  הגבוהות ביותר ! אין עליך אפילו באמריקה מתלהבים מהעבודה שלך ! תודה רבה

בני מנדלוביץ

משהו חדש קורה במשביר לצרכן – אפיון אתר של המשביר לצרכן

הפתרונות שלנו:

האתר נבנה כאתר של שאלות ותשובות. "אתם שואלים, עו"ד מאיה הרצברג אלון עונה". כבר בפתיחת האתר יש שורת חיפוש ענקית שבה ניתן לרשום כל שאלה שיש לכם והאתר יציג לכם את התוצאות הרלוונטיות. גם בחלק התחתון של האתר יש כפתור מרחף "מאיה עונה על כל שאלה" שם ניתן לשלוח למאיה שאלות ולקבל מענה.
כל דף הבית מוקדש לשאלות וסרטוני תשובות המחולקים לקטגוריות. בדפים הפנימיים יש עוד ועוד שאלות וסרטונים שעונים על השאלות.
מעבר לכל זה יש גם חלק תדמיתי באתר הכולל דף מדיה המפרט את כל ההופעות של מאיה בתקשורת, תחומי ההתמחות שלה והכי חשוב – המלצות של לקוחות.

יעדים ומטרת הלקוח:

עו"ד מאיה הרצברג אלון, מתמחה בדיני משפחה. מאיה פעילה בתחום כבר יותר מ30 שנה, היא בעלת ניסיון וידע רב ביותר. כשמאיה פנתה אלינו – היא ביקשה שנפתח לה אפליקציה. אפליקציה שבה יהיה מענה לשאלות שכל הזמן שואלים אותה. הבהרנו למאיה שאין לה צורך באפליקציה ובטח לא כזו שהגולשים צריכים להוריד למכשיר, זה פרויקט יקר ומיותר לחלוטין. המקום זה הצענו לעשות לה אתר מיוחד של שאלות ותשובות וסרטונים.

בקשות מיוחדות:

לפני הכל זה אתר תדמיתי, וכאתר תדמיתי המטרה העיקרית שלו הינה לגרום לעו"ד מאיה הרצברג אלון להיות מותג ושם דבר בתום דיני המשפחה, גירושין, ירושה ואפוטרופסות. על האתר לשדר שמאיה היא מס' 1 בתחום.
מעבר לכך כמובן לפרט את תחומי העיסוק המלואם ולפרט את השירותים הניתנים על ידי מאיה באמצעות סרטוני וידאו במענה לשאלות נפוצות.

הצצה קטנה לפרויקט 🙂

מה לקוחות מספרים בסוף התהליך?

חברת ג׳יבי ווב היקרים,

אנחנו עובדים יחד כבר עוד מעט עשור, ולא נתקלתי בהרבה חברות של מקצוענים כמוכם, כיף לעבוד עם אנשים שלא מתפשרים על איכות על עיצוב ועל חדשנות. אתם יודעים להציע פתרונות מורכבים ולתת מענה רחב למגוון לקוחות והכל תמיד בחיוך ובכיף. תענוג לעבוד יחד מקווה לעוד שנים רבות!

ענבל סורוקה,
אינליין סטודיו

מ.י.ח. – ייבוא צמיגים וחישוקים מהמותגים המובילים בעולם

הפתרונות שלנו:

פיתחנו אתר חנות. האתר מתממשק עם מערכת פריוריטי ומושך את המלאי הנכון של המוצרים ומציג אותם באתר. ישנם יותר מ6,000 מוצרים ועם זאת האתר עולה מהר ויודע לסנן בצורה מיטבית בין המוצרים מה שמאפשר חיפוש וסינון קל ונוח.
ניתן לגשת לדף הבית, דפי האודות והבלוג – אבל אם אתה לא לקוח רשום אתה לא יכול לראות את המוצרים המוצגים באתר, האתר לא מציג מחירים. כל הזמנה מתקבלת בפריוריטי ומטופלת על ידי עובדי החברה, כל לקוח בהתאם לתמחורים שאיתם הוא עובד.
האתר מציב את החברה כחדשנית, משקיע בטכנולוגיה ודואגת לשיפור חווית השירות עבור הלקוחות שלה.

יעדים ומטרת הלקוח:

חברת מ.י.ח. מייבאת ומשווקת צמיגים וג'אנטים לפרנצ'ריות בכל הארץ. החברה עובדת עם מערכת פריוריטי שמנהלת עבורה את הלקוחות, המוצרים וההזמנות. החלום של הבעלים והמנכ"ל היה ליצור אתר שבו הלקוחות שלו יכולים להזמין אונליין לפי המלאי הקיים במערכת הפריוריטי. המהלך הזה חוסך המון זמן על שיחות טלפון, פניות בוואטסאפ וכדומה.
ואנחנו … הגשמנו את החלום.

בקשות מיוחדות:

אתר שיתממשק עם מלאי המוצרים במערכת פריוריטי וידע להציג לגולשים את המלאי הנכון שיש נכון לאותו הרגע במחסן. האתר ישרת רק את לקוחות החברה הקיימים ולא יהיה פתוח ללקוחות קצה (רק לפנצ'ריות שכבר לקוחות החברה). האתר יאפשר הזמנה אונליין אבל לא תשלום, כל הזמנה מועברת ישירות לפריוריטי ומטופלת על ידי עובדי החברה.
האתר יחסום גישה לצפיה במוצרים ללקוחות לא רשומים ויאפשר עבודה רק ללקוחות רשומים.

הצצה קטנה לפרויקט 🙂

מה לקוחות מספרים בסוף התהליך?

“בפרויקט המורכב הזה עבדנו מול סאנה מ GB WEB. סאנה הבינה את לעומק את מורכבות הפרויקט והובילה אותנו למימוש היעד שלנו שהיה חיבור מלא בין האתר לפריוריטי, אתר שהלקוחות שלנו יכולים לבצע בו הזמנות ולראות את המלאי הזמין שיש. תודה רבה על ניהול הפרויקט המוצלח והפיתוח שעמד בדרישות”

רותם מלול, מ.י.ח