אתר התיירות של העיר אשדוד. כאן הכל מתחיל :)

הפתרונות שלנו:

הפתרונות שלנו:

העבודה על הפרויקט הייתה מצד אחד מאתגרת ומצד שני מלאה בהצלחות וחוויות. האתר הינו מרכז מידע שממנו הועברו ב API נתונים לאפליקציה ולמסכי מידע הפזורים ברחבי העיר. נדרשה עבודה משותפת עם גופים רבים, תיאום העבודה, ניהול הפרויקט ומענה לדרישות של כולם היו מאתגרים ממש כמו הפיתוח הייחודי.

אחד הפתרונות החשובים שיישמנו בפרויקט זה היה נראות ייחודית למכשירים ניידים ולמסכי המידע הפזורים בעיר. אלו מציגים עיצוב שונה לגמרי מהעיצוב בדסקטופ. מה שמשדרג את חווית המשתמש. ניהול התוכן וכל הדטה נעשה במקום אחד ופעם אחת בלבד, פיתחנו API מאובטח שדרכו עובר כל המידע לאפליקציה ולמסכים. אותו דטה משמש גם באתר המובייל וגם באתר הדסקטופ.
האתר מיועד לתיירים כך שהוא תורגם ל 5 שפות.
האתר כולל גם לוח אירועים שפותח באופן ייחודי לאתר זה. כולל דרישות מגוונות לכל מיני סוגי אירועים, סינון אירועים, הרשמה מורכבת וניהול ההרשמות השונות. ההרשמה כוללת גם חיבור ליומן של הגולש ושמירת האירוע ביומן הפרטי שלו.
העבודה כללה גם התממשקות עם גוגל מפות, הצגת מיקומים חשובים במפה, סינון התצוגה ואפשרות לראות את האטרקציות הקרובות ביותר למיקום של הגולש.
הפרויקט הזה גרם לי לאהוב את העבודה שלנו עוד יותר. לראשונה הרגשתי ממש גאווה כשטיילנו בעיר וראינו את האתר שעשינו במסכי המידע הגדולים וגם כשהשתמשנו בו כדי למצוא מסעדה קרובה. הפרויקט הזה גורם לנו לנחת וסיפוק אדיר מהעבודה שנעשתה.

יעדים ומטרת הלקוח:

איך הכל התחיל:

סטודיו לעיצוב ומיתוג "שי חיון" ראו את העבודות שלנו והתרשמו מאוד. זה מה שגרם להם להציע למנכ"ל רשות התיירות באשדוד לפנות אלינו לפיתוח אחד הפרויקטים היותר מעניינים וגדולים שיצא לנו לעשות.
הפרויקט דרש גמישות, ידע ומציאת פתרונות טכנולוגיים מתקדמים. האתר היה ליבו של פרויקט גדול יותר שכלל אפליקציה ועמדות מידע הפזורות בכל העיר.

בקשות מיוחדות:

המטרה העיקרית של האתר הייתה להנגיש לתיירי ותושבי העיר אשדוד את כל מה שיש לעיר להציע, אירועים, מסעדות, אמנות ותרבות, חיי לילה, מקומות לינה, אטרקציות, תעשייה, מסלולי טיולים, פסטיבלים, חופי רחצה ועוד.
המנכ"ל ביקש להגדיל את התיירות בעיר, לקדם עסקים מקומיים, להקל על התיירים את ההתמצאות בעיר ואת מציאת האטרקציה הקרובה אליהם על ידי מפות אינטראקטיביות והמידע הרב שנמצא באתר.
בסופו של דבר המטרה העיקרית הינה להציב את אשדוד כאחת הערים המובילות בתחום התיירות בישראל.

הצצה קטנה לפרויקט 🙂

מה לקוחות מספרים בסוף התהליך?

ככותבת שיווקית שעובדת עם לא מעט חברות בנית אתרים, העבודה עם  GB-WEB היא תמיד בכמה רמות מעל כל היתר. האפיון המדויק עושה המון סדר וחוסך בזבוזי זמן ועבודה כפולה, העיצובים מדהימים – האתרים באמת עוצרי נשימה וסופר מרשימים,  והלקוחות מתרגשים ועפים עליהם. בנוסף –  כל ניהול הפרויקט מתוקתק, שום דבר לא נופל בין הכיסאות, אין עיגולי פינות והלקוח לא הולך לאיבוד, וכל אלמנט בפרויקט מתבצע ברמה הכי מקצועית והכי איכותית שיש.

מיכל גולדשטיין, כותבת שיווקית

ורטיגו – עמותה ולהקת מחול

הפתרונות שלנו:

תנועה באתר…. איך מציגים תנועה באתר? ולא, אלמנטים שזזים טיפה במסך לא נתנו את התוצאה הרצויה שהייתה, תנועה של מחול.  אחד הדברים שהצלחנו לעשות זה ליצור מקום לסרטונים (שנמשכים מהיוטיוב אך ללא שום סממן שזה בא מיוטיוב) הסרטונים מתחילים לעבוד כבר במעבר עכבר. זה יוצר מיידית חיים ותנועה בדף הבית.
העיצוב דרש דיוק והרספונסיביות שנעשתה לאתר כללה גם את גובה המסך, כך שלא משנה באיזה מסך תצפו באתר הוא תמיד יציג את כל גובה הדף והרוחב יקטן/יגדל פרופורציונלית בהתאם – אין גלילה בדף הבית בכלל כי הוא תמיד מוצג במלואו.
פיתוח נוסף היה התפריט הראשי שכולל 4 תפריטים שונים (כולל האפשרות לנהל את כל הדבר הזה מאחורי הקלעים).
מערכת ניהול התוכן, מבוססת וורדפרס אבל בעלת המון פיצ'רים ייחודיים שפותחו במיוחד עבור הלקוח. ורטיגו נכון להיום מנהלים את האתר לגמרי לבד ללא צורך בתכנות, רק מידי פעם כמה שאלות לתמיכה.
לוח האירועים שפותח גם הוא באופן ייחודי עבור הלקוח משמש את ורטיגו היום למכירת כרטיסים, להרשמה לאירועים ועוד…
נכון להיום עברו כבר כ 8 שנים מאז האתר עלה ועדיין הוא נראה חדשני ומיוחד.
ככל שעובר הזמן נדרשים פיתוחים נוספים ואנחנו עובדים צמוד מול הלקוח ומספקים להם תמיכה, פיתוחים והמון חשיבה משותפת על הצרכים שלהם ובאיזה אופן עולם האינטרנט יכול לעבוד עבורם ולשפר את מערכת הניהול וחווית המשתמש באתר.
אפשר להגיד שאנחנו נכנסים לעולמו של כל לקוח, אבל עם הלקוח הזה החוויה מיוחדת ההיכרות מעמיקה יותר ואנחנו מרגישים ממש חלק חשוב מהארגון.

יעדים ומטרת הלקוח:

ורטיגו היא להקת מחול אבל לא רק!
ורטיגו היא עמותה הכוללת בתוכה:
– להקת המחול הבינלאומית והמדהימה בניהולה האומנותי של נועה ורטהיים.
– כפר האומנות האקולוגי שהוא בית לאירועים, אומנות ומחול והוא בנוי בצורה אוקולוגית מטורפת עם מיחזור מים, שירותי קומפוסט הכי נקיים שראיתם בחייכם, תעלות בעומק האדמה במקום מזגנים ואוכל אורגני מושלם. 
– בית הספר וסדנאות למחול של ורטיגו
– כוח האיזון – מחול של אנשים בעלי מוגבלויות
כל אלה חייבים להופיע באתר באופן שיתן את הכבוד הראוי לכל חלק בעמותה.

בקשות מיוחדות:

כשורטיגו פנו לעומר געש לעצב להם אתר חדש, עומר מיד פנה אלינו לפיתוח האתר. כשנכנסנו להרפתקאה הזו שנינו לא באמת ידענו למה אנחנו נכנסים.
לאט לאט התחלנו להבין מי זה הלקוח, מה חשוב לו, מה ההיררכיה בתוך הארגון, איך זה צריך לבוא לידי ביטוי באתר. היו לנו אינספור פגישות ואף ביקרנו כמה פעמים בכפר האומנות האקולוגי כדי להתרשם מהמקום המושלם. כל אלה עזרו לנו ליצור אתר שהוא באמת ייחודי וחד פעמי.
הדרישה הראשונה הייתה – לייצר תנועה בתוך האתר – ורטיגו ביקשו אתר שונה, מיוחד, כזה שישקף את הניצוץ הייחודי שיש רק להם. בנוסף נדרש לחלק את האתר לתתי אתרים – כל חלק בורטיגו קיבל סוג של מיני אתר בתוך האתר הגדול והכללי. כל מיני אתר כולל תפריט משלו, סוגי דפים שונים ופונקציונאליות התואמת את צרכיו. עם זאת יש אזורים באתר שהם משותפים כמו למשל דף הצוות שכלל את כל הצוות כולו ולוח האירועים שכולל אירועים מכל תחומי ורטיגו.
לוח האירועים אופיין ופותח בהתאם לצורכי הלקוח, זה היה פרויקט בפני עצמו והיום משמש את ורטיגו ככלי עבודה קריטי לארגון. האתר כולו משמש ככלי עבודה ומאפשר לורטיגו להתנהל כמעט לגמרי ללא התמיכה שלנו מכיוון שיש להם אפשרות לנהל הכל במערכת הניהול הייחודית שפותחה עבורם.
מעבר לכל אלו נדרשנו לעמוד בסטנדרטים של עיצוב שאתגרו את כל מה שידענו ואת הכלים שעמדו לרשותנו בשנת 2015 כשפיתחנו אותו. המצאנו לא מעט דברים שפשוט לא היו קיימים כדי להגיע לתוצאה המושלמת.

הצצה קטנה לפרויקט 🙂

מה לקוחות מספרים בסוף התהליך?

"זו הזדמנות להוקיר תודה על השותפות לאורך השנים אנו עדים למתן מענה מסור בדרך עבודה מסודרת ומובנת כמו כן, התרשמנו  מההבנה המדויקת שלכם את הצרכים של עמותת ורטיגו. הבנויה מענפים שונים מאוד הפונים לקהלים שונים. נעשה ניסיון לבנות אתר שיתאים וישדר את השונות הזו תחת קורת גג אחת. האתר נבנה תוך חיפוש, וחקירת עומק."

עדי שאל, מנכ"ל עמותת ורטיגו

מכללת וורצברגר, לימודי אומנות לחוויה ומקצוע

הפתרונות שלנו:

הפתרונות שלנו:

העבודה על הפרויקט הייתה מצד אחד מאתגרת ומצד שני מלאה בהצלחות וחוויות. האתר הינו מרכז מידע שממנו הועברו ב API נתונים לאפליקציה ולמסכי מידע הפזורים ברחבי העיר. נדרשה עבודה משותפת עם גופים רבים, תיאום העבודה, ניהול הפרויקט ומענה לדרישות של כולם היו מאתגרים ממש כמו הפיתוח הייחודי.

אחד הפתרונות החשובים שיישמנו בפרויקט זה היה נראות ייחודית למכשירים ניידים ולמסכי המידע הפזורים בעיר. אלו מציגים עיצוב שונה לגמרי מהעיצוב בדסקטופ. מה שמשדרג את חווית המשתמש. ניהול התוכן וכל הדטה נעשה במקום אחד ופעם אחת בלבד, פיתחנו API מאובטח שדרכו עובר כל המידע לאפליקציה ולמסכים. אותו דטה משמש גם באתר המובייל וגם באתר הדסקטופ.
האתר מיועד לתיירים כך שהוא תורגם ל 5 שפות.
האתר כולל גם לוח אירועים שפותח באופן ייחודי לאתר זה. כולל דרישות מגוונות לכל מיני סוגי אירועים, סינון אירועים, הרשמה מורכבת וניהול ההרשמות השונות. ההרשמה כוללת גם חיבור ליומן של הגולש ושמירת האירוע ביומן הפרטי שלו.
העבודה כללה גם התממשקות עם גוגל מפות, הצגת מיקומים חשובים במפה, סינון התצוגה ואפשרות לראות את האטרקציות הקרובות ביותר למיקום של הגולש.
הפרויקט הזה גרם לי לאהוב את העבודה שלנו עוד יותר. לראשונה הרגשתי ממש גאווה כשטיילנו בעיר וראינו את האתר שעשינו במסכי המידע הגדולים וגם כשהשתמשנו בו כדי למצוא מסעדה קרובה. הפרויקט הזה גורם לנו לנחת וסיפוק אדיר מהעבודה שנעשתה.

יעדים ומטרת הלקוח:

איך הכל התחיל:

סטודיו לעיצוב ומיתוג "שי חיון" ראו את העבודות שלנו והתרשמו מאוד. זה מה שגרם להם להציע למנכ"ל רשות התיירות באשדוד לפנות אלינו לפיתוח אחד הפרויקטים היותר מעניינים וגדולים שיצא לנו לעשות.
הפרויקט דרש גמישות, ידע ומציאת פתרונות טכנולוגיים מתקדמים. האתר היה ליבו של פרויקט גדול יותר שכלל אפליקציה ועמדות מידע הפזורות בכל העיר.

בקשות מיוחדות:

המטרה העיקרית של האתר הייתה להנגיש לתיירי ותושבי העיר אשדוד את כל מה שיש לעיר להציע, אירועים, מסעדות, אמנות ותרבות, חיי לילה, מקומות לינה, אטרקציות, תעשייה, מסלולי טיולים, פסטיבלים, חופי רחצה ועוד.
המנכ"ל ביקש להגדיל את התיירות בעיר, לקדם עסקים מקומיים, להקל על התיירים את ההתמצאות בעיר ואת מציאת האטרקציה הקרובה אליהם על ידי מפות אינטראקטיביות והמידע הרב שנמצא באתר.
בסופו של דבר המטרה העיקרית הינה להציב את אשדוד כאחת הערים המובילות בתחום התיירות בישראל.

הצצה קטנה לפרויקט 🙂

מה לקוחות מספרים בסוף התהליך?

תודה רבה לחברת ג'י בי שבנתה לנו אתר מדהים, הכל התבצע בצורה מקצועית ושוטפת החל משלב התכנון המוקפד ועד לעיצוב, בחירת הצבעים וההפעלה השוטפת של כל דפי האתר. 

אנו שמחים שבחרנו בכם, האתר עושה עבודה מצויינת וממליצים עליכם בחום.

אופיר ורצברגר,
מכללת ורצברגר

אק"ים ירושלים – קילומטרים של חיוכים

הפתרונות שלנו:

הפתרונות שלנו:

לאחר שבחנו את הפרויקט, לוחות הזמנים, התקציב ומורכבות העבודה… כמעט ויתרנו.
בסופו של דבר, האתגר, המורכבות הטכנולוגית, מציאת פתרונות לא סטנדרטיים לצד לקוח שהינו  גוף המקדיש את עצמו לעזור לאנשים בעלי צרכים מיוחדים והערך החברתי שיכנעו אותנו ללכת על זה וגם להצליח.

פיתחנו אתר מבוסס וורדפרס, כאשר התבנית פותחה באופן ייחודי עבור הלקוח ובהתאם לעיצוב ואפיון חווית המשתמש הנדרשים. העיצוב עבר עיניים קפדניות ביותר של מעצבי הפרויקט ועמד בכבוד בתואר "PIXEL PERFECT"!
פיתחנו בקוד (PHP) טופס ייחודי ומורכב מאוד, כל שלב בטופס קיבל ואלידציות ואפשר המשך מילוי רק לאחר שהחלק הקודם מולא באופן תקין. כל המידע מהטופס הגיע לטבלה מסודרת במערכת הניהול עם כל הנרשמים. הטופס כלל התממשקות API דו כיוונית עם מערכת ריווחית והציג בטבלה גם את סטטוס התשלום.
מערכת הניהול שיצרנו כללה אפשרויות ניהול הנרשמים ותרמה לניהול הטרק.
ההתממשקות שביצענו אפשרה לנו לקבל מידע על תרומות, לשייך אותן לספונסרים ולהציג אותן יחד עם הערות שכתבו התורמים בדף הספונסר.
הפרויקט היה מורכב! יחד עם זאת הסיפוק האדיר שלנו עם סיומו והצלחתו היה שווה כל אתגר שצלחנו.

יעדים ומטרת הלקוח:

איך הכל התחיל:

כשאפרת מאקים ירושלים פנתה אלינו לפיתח אתר "טרק אקים" – האמת קצת היססתי.
הדרישות בהחלט עלו על התקציב. זמן הפיתוח היה מוגבל בגלל תאריך הטרק הראשון. נדרשו פיתוחים ייחודיים וקוסטומיזציות רבות וגם העיצוב שקיבלנו היה לא סטנדרטי.

הדרישות כללו בין היתר:

טופס הרשמה סופר מורכב, בנוי בשלבים, כולל אינסוף וואלידציות, התראות מילוי לא תקין, סוגי תשלום שונים עבור ההרשמה ואיסוף כל המידע באתר.
כל נרשם קיבל דף "ספונסר" שבו ניתן היה לתרום בשמו, הדף כלל בר התקדמות בהתאם ליעד שהספונסר הציב לעצמו והתרומות שקיבל בפועל.
התורמים יכלו להשאיר מסרים במעמד התרומה ואותם המסרים הופיעו לאורך האתר וגם בדף הספונסר, כלומר הייתה התממשקות API דו כיוונית מול מערכת הסליקה.
אינדקס ספונסרים מורכב שכלל ספונסרים בודדים, קבוצות ומשפחות והגדרות ייחודיות לכל סוג.
מעבר לכך כמובן היו דפי אתר רגילים כולל אודות, שאלות ותשובות, מפות למסלול הטרק ועוד…

הצצה קטנה לפרויקט 🙂

מה לקוחות מספרים בסוף התהליך?

ממליצה מכל הלב לעבוד עם חברת GB Web
ומילים טובות רבות יש לי על סאנה שמולה התבצעה העבודה הישירה.
עבדנו על פרוייקט משותף יחד (תחום האחריות שלי כלל יצירת שפה גרפית מיתוגית ללקוח ותחום האחריות של GB Web היה תכנות האתר ועיצובו בהתאם לקו המיתוגי שהנחתי). בראש ובראשונה, היה כיף גדול לעבוד יחד ברמה האישית, נוצרו יחסים חבריים וטובים. העבודה עצמה היתה מקצועית מאד ללא פשרות, הלו”ז התקיים תמיד כמתוכנן, והיתה רספונסיביות וסבלנות רבה בקבלת מענה לפניות שלי או של הלקוח. אשמח מאד לשתף פעולה יחד גם בהמשך.

מירב רוט / עיצוב גרפי, איור, מיתוג

פרופ' יוסף שלו – מומחה מי שפיר וסיסי שליה

הפתרונות שלנו:

עיצבנו ופיתחנו עבור פרופ שלו אתר מאוד יפה, האתר מקודם אורגנית ומלא בתוכן ומאמרים. החלק העיקרי של האתר היה אזור אישי שכל אחת יכולה להירשם אליו ולשלוח שאלה לפרופ שלו. הוא מצידו מקבל עדכון במערכת שיש לו הודעה, יכול לענות ולנהל שיח עם הלקוחה הפוטנציאלית או לקוחה שכבר מקבלת ממנו שירות.
המערכת אמורה לאפשר מקום בטוח לשאלת שאלות, הצפת פחדים וכדומה…
מעבר לכך האתר מכיל המון מידע, מחולק לקטגוריות וסינונים… כל אלה עוזרים לגולשות להתמצא באתר ולהגיע לתוכן שמעניין אותן במהירות ובקלות – מה שמאפשר לה גם ליצור קשר ולהפוך ללקוחה מהר ובקלות.

יעדים ומטרת הלקוח:

פרופסור יוסף שלו, מומחה מי שפיר וסיסי שליה. נכון שכאשר בנינו את האתר שלו – לא באמת הבנתי את המושגים ומה זה אומר, אבל אחרי כמה לידות הבנתי עד כמה התחום חשוב ועד כמה פרופ שלו הוא שם דבר בתחום!

בקשות מיוחדות:

המטרה הראשית של האתר הייתה להוות סוג של צ'אט/ פורום מול הלקוחות הקיימות והפוטנציאליות. לאפשר להן לשאול שאלות חופשי ולענות עליהן אונליין. בין היתר הייתה דרישה  לאתר תדמיתי שמציג את הפעילות והניסיון של פרופ' שלו, את תחומי ההתמחות שלו ומאמרים מעמיקים בתחום.

הצצה קטנה לפרויקט 🙂

מה לקוחות מספרים בסוף התהליך?

"חברת ג׳יבי ווב היקרים,

אנחנו עובדים יחד כבר עוד מעט עשור, ולא נתקלתי בהרבה חברות של מקצוענים כמוכם, כיף לעבוד עם אנשים שלא מתפשרים על איכות על עיצוב ועל חדשנות. אתם יודעים להציע פתרונות מורכבים ולתת מענה רחב למגוון לקוחות והכל תמיד בחיוך ובכיף. תענוג לעבוד יחד מקווה לעוד שנים רבות!"

ענבל סורוקה,
אינליין סטודיו

משהו חדש קורה במשביר לצרכן – אפיון אתר של המשביר לצרכן

הפתרונות שלנו:

האתר נבנה כאתר של שאלות ותשובות. "אתם שואלים, עו"ד מאיה הרצברג אלון עונה". כבר בפתיחת האתר יש שורת חיפוש ענקית שבה ניתן לרשום כל שאלה שיש לכם והאתר יציג לכם את התוצאות הרלוונטיות. גם בחלק התחתון של האתר יש כפתור מרחף "מאיה עונה על כל שאלה" שם ניתן לשלוח למאיה שאלות ולקבל מענה.
כל דף הבית מוקדש לשאלות וסרטוני תשובות המחולקים לקטגוריות. בדפים הפנימיים יש עוד ועוד שאלות וסרטונים שעונים על השאלות.
מעבר לכל זה יש גם חלק תדמיתי באתר הכולל דף מדיה המפרט את כל ההופעות של מאיה בתקשורת, תחומי ההתמחות שלה והכי חשוב – המלצות של לקוחות.

יעדים ומטרת הלקוח:

עו"ד מאיה הרצברג אלון, מתמחה בדיני משפחה. מאיה פעילה בתחום כבר יותר מ30 שנה, היא בעלת ניסיון וידע רב ביותר. כשמאיה פנתה אלינו – היא ביקשה שנפתח לה אפליקציה. אפליקציה שבה יהיה מענה לשאלות שכל הזמן שואלים אותה. הבהרנו למאיה שאין לה צורך באפליקציה ובטח לא כזו שהגולשים צריכים להוריד למכשיר, זה פרויקט יקר ומיותר לחלוטין. המקום זה הצענו לעשות לה אתר מיוחד של שאלות ותשובות וסרטונים.

בקשות מיוחדות:

לפני הכל זה אתר תדמיתי, וכאתר תדמיתי המטרה העיקרית שלו הינה לגרום לעו"ד מאיה הרצברג אלון להיות מותג ושם דבר בתום דיני המשפחה, גירושין, ירושה ואפוטרופסות. על האתר לשדר שמאיה היא מס' 1 בתחום.
מעבר לכך כמובן לפרט את תחומי העיסוק המלואם ולפרט את השירותים הניתנים על ידי מאיה באמצעות סרטוני וידאו במענה לשאלות נפוצות.

הצצה קטנה לפרויקט 🙂

מה לקוחות מספרים בסוף התהליך?

חברת ג׳יבי ווב היקרים,

אנחנו עובדים יחד כבר עוד מעט עשור, ולא נתקלתי בהרבה חברות של מקצוענים כמוכם, כיף לעבוד עם אנשים שלא מתפשרים על איכות על עיצוב ועל חדשנות. אתם יודעים להציע פתרונות מורכבים ולתת מענה רחב למגוון לקוחות והכל תמיד בחיוך ובכיף. תענוג לעבוד יחד מקווה לעוד שנים רבות!

ענבל סורוקה,
אינליין סטודיו

IFI – המכון הישראלי ליזמות

הפתרונות שלנו:

עיצוב האתר יפה ומזמין להיכנס. כבר בעמוד הראשון ניתן לראות מגוון רשתות מזכות , לוגואים מוכרים ולינקים להמון מידע בתחום. בדפים הפנימיים יצרנו דפי זכיינות למכירה, שם ניתן לראות פרטים על רשת מזכה וליצור איתם קשר ישירות מהאתר. האתר עמוס במידע ובסרטונים. כשנכנסים לאתר מבינים שהגענו למקום מאוד מקצועי עם הרבה מידע בתתחום ומצאנו מישהו בתחום הבעייתי הזה שאפשר לסמוך עליו.

יעדים ומטרת הלקוח:

IFI, המכון הישראלי לזכיינות בניהולו של סטיבן וולפסון.
כשסטיבן פנה אלינו, היה לו אתר פשוט מאוד וגם היה לו חלום איך יכול להיות האתר הבא שלו. אומנם אתר החלומות של סטיבן היה די רחוק מהמציאות ומהתקציב שעמד לרשותו, עדיין החלטנו ללכת על זה ולראות מה אפשר כן לעשות, ישבנו בכמה וכמה פגישות ואפיינו את מה שניתן לעשות בתקציב.
עברנו על כל הצרכים והחלטנו מה קריטי לגרסה הראשונה ומה פחות. לבסוף האתר שיצא התעלה אפילו על הציפיות שהיו לי מהפרויקט. היחס שהיה בין התקציב למה שהלקוח קיבל היה מטורף לטובתו של הלקוח (כל זה בגלל אפיון נכון ומדויק).

בקשות מיוחדות:

הדרישה הייתה לאתר בינלאומי שיכלול אפשרויות זכיינות לזכיינים ורשתות מזכות. המטרה הייתה לחבר את שני קהלי היעד האלה ולאפשר חיבר בין הרשת המזכה לבין הזכיין עצמו. על האתר לאפשר פרסום, באנרים ולהביא טראפיק רלוונטי לאתר. להרוויח ממפרסמים ומזכים. עוד מטרה של האתר הינה להציג המון מידע בתחום הזכיינות. מידע כתוב , סרטונים, טיפים וכו… סטיבן עוסק בתחום המון שנים ויש לו מאגר ידע בלתי נדלה, הידע הזה עתיד להביא תנועה אורגנית ובסופו של דבר לקוחות בדמות רשתות מזכות וזכיינים.

הצצה קטנה לפרויקט 🙂

מה לקוחות מספרים בסוף התהליך?

חברת ג׳יבי ווב היקרים,

אנחנו עובדים יחד כבר עוד מעט עשור, ולא נתקלתי בהרבה חברות של מקצוענים כמוכם, כיף לעבוד עם אנשים שלא מתפשרים על איכות על עיצוב ועל חדשנות. אתם יודעים להציע פתרונות מורכבים ולתת מענה רחב למגוון לקוחות והכל תמיד בחיוך ובכיף. תענוג לעבוד יחד מקווה לעוד שנים רבות!

ענבל סורוקה, אינליין סטודיו

לוכטנשטיין לוי וייסמן – עורכי דין

הפתרונות שלנו:

הפתרונות שלנו
מיד כשראינו את העיצוב המאושר, הבנו שקל זה לא יהיה.
פיתחנו תבנית ייחודית עם גריד התואם את העיצוב. עבודת הפיתוח התבססה על הגריד ועל תצוגת נתונים מסוימים שאתגרו את הגריד וגם את עין הגולש. הי7ו דפים שאתגרו גם אותנו. למשל בדף שמציג את צוות עורכי הדין – היו 2 אפשרויות לצפייה, ריבועים/תמונות או רשימה. לחיצה על כל אייטם כזה פתחה תצוגה אחרת של התמונה וקורות החיים של אותו עורך הדין. אותו דבר קרה גם בתחומי העיסוק. דף האודות בכלל בנוי מ3 מסכים שמתחלפים ביניהם כמו סליידר ודף הבית כולו מורכב מסרטונים. זה אחד הפרויקטים היותר מורכבים ויזואלית שיצא לנו לעשות ועם כל האתגר זה אחד האתרים שאנחנו הכי גאים בו.

יעדים ומטרת הלקוח:

לוכטנשטיין לוי וייסמן – עורכי דין
כשהגעתי לפגישת היכרות עם הלקוח בבנייני עזריאלי, הבנתי שזה לא יהיה אתר פשוט. הלקוח, משרד עורכי דין שכלל לפחות 30 עובדים שכולם נמצאים במשרד מעוצב ומושקע בבנייני עזריאלי בתל אביב, ביקש אתר לא רגיל. "אנחנו רוצים משהו מיוחד ולא רגיל", כאשר לקוחות פוטנציאליים ייכנסו לאתר שיבינו שיש פה עסק עם משרד עורכי דין ברמה אחרת והאתר חייב לשקף את זה.
את הפרויקט הזה עשינו בשיתוף פעולה עם סטודיו לעיצוב שעיצב עבור הלקוח את האתר ואנחנו לקחנו על עצמנו את האתגר לפתח אותו בהתאמה מושלמת לעיצוב ולהתאים אותו רספונסיבית לגדלי מסכים שונים.

דרישות הלקוח
הדרישות בפרויקט זה היו גם של הלקוח וגם של סטודיו העיצוב שעיצוב את הפרויקט.
דרישות הלקוח היה לקבל משהו לא רגיל, ייחודי, שכל מי שנכנס לאתר יבין שפה יש משהו מיוחד. גם ברמת עורכי הדין שעובדים אצלהם, גם המשרד עצמו וגם ברמת שיטת העבודה. בעיצוב המיוחד המשרד רצה לשים דגש על הייחודיות והגישה המותאמת אישית בה הם עובדים. המעצבים מצד שני דרשו התאמה ברמת הפיקסל לעיצוב ושהאתר יראה הכי טוב שאפשר בכל גודל מסך (אגלה לכם סוד, זה לא היה קל).

הצצה קטנה לפרויקט 🙂

מה לקוחות מספרים בסוף התהליך?

ככותבת שיווקית שעובדת עם לא מעט חברות בנית אתרים, העבודה עם  GB-WEB היא תמיד בכמה רמות מעל כל היתר. האפיון המדויק עושה המון סדר וחוסך בזבוזי זמן ועבודה כפולה, העיצובים מדהימים – האתרים באמת עוצרי נשימה וסופר מרשימים,  והלקוחות מתרגשים ועפים עליהם. בנוסף –  כל ניהול הפרויקט מתוקתק, שום דבר לא נופל בין הכיסאות, אין עיגולי פינות והלקוח לא הולך לאיבוד, וכל אלמנט בפרויקט מתבצע ברמה הכי מקצועית והכי איכותית שיש.

בהערכה רבה,


מיכל גולדשטיין, מילים כדורבנות