RAINBOWROSE – Grow like a flower, Shine like a star

הפתרונות שלנו:

בפרויקט הזה אומנם אפיינו את האתר והגדרנו חווית משתמש ואת הפלואו של הרכישה וכו…
אבל העיצוב פה גנב את ההצגה. העיצוב מדויק, יפה, יוקרתי, פונקציונלי, נכון לקהל היעד ולגמרי משדר את כל מה שהלקוח ביקש.
הלקוח רצה לפנות לצרכן הסופי. אם עד כה הם עבדו בעיקר עם חנויות תכשיטים שרכשו מהם את היהלומים והפכו אותם לתכשיטים, אז במקרה הזה הלקוח ביקש לפנות לצרכן הסופי ולמכור לו יהלומים. אני הופתעתי לגמרי ממגוון הצורות והצבעים שניתן להשיג והאמת… לגמרי תכננתי לרכוש אחד לעצמי, אבל הלקוח הקדים אותי ומרוב שהיה מרוצה מהעבודה העניק לנו יהלום במתנה.

יעדים ומטרת הלקוח:

יודעים למה יהלומים כל כך יקרים? כי הם נדירים. אז ריינבואורוז לא מחפשים יהלומים נדירים. הם פשוט מגדלים אותם. מגדלים אותם בכל צורה שרק תרצו ובכל צבע אפשרי. את האתר הזה אפיינו ועיצבנו. נכנסנו לעולם היהלומים והתכשיטים והאמת זה התאים לנו כמו כפפה ליד. עיצוב האתר הזה היה אחד הפרויקטים היותר כיפיים ומדויקים שיצא לנו לעשות.

בקשות מיוחדות:

יהלומים זה מוצר מותרות, מוצר יוקרתי, מוצר רומנטי. יחד עם זאת, אנחנו רגילים לראות יהלומים בתוך תכשיטים ולא כאוצר בפני עצמו. בפרויקט הזה קיבלנו אתגר להציג את היהלום עצמו כמו תכשיט שכל אחת תרצה לעצמה. הדגשים היו עיצוב אלגנטי, יוקרתי, נדיר וייחודי. להציג את כל הצורות והצבעים האפשריים ולהציג את היהלום עצמו כאילו הוא התכשיט הכי יקר ושימושי שיהיה לך. עפנו על העיצוב ועל הפרויקט מהרגע שהנחנו עליו את הידיים והתוצאה המהממת לא אחרה לבוא.
כשהגשנו ללקוח את העיצוב – הוא היה לגמרי חסר מילים (וגם חסר תיקונים).

הצצה קטנה לפרויקט 🙂

מה לקוחות מספרים בסוף התהליך?

השירות והידע שלך הוא עצום ! ירידה לפרטים הכי קטנים פשוט מדהימה … אני ממליץ בחום עליך ועל הצוות שלך לכל מי שרוצה עבודה מקצועית ברמות  הגבוהות ביותר ! אין עליך אפילו באמריקה מתלהבים מהעבודה שלך ! תודה רבה

בני מנדלוביץ

משהו חדש קורה במשביר לצרכן – אפיון אתר של המשביר לצרכן

הפתרונות שלנו:

האתר נבנה כאתר של שאלות ותשובות. "אתם שואלים, עו"ד מאיה הרצברג אלון עונה". כבר בפתיחת האתר יש שורת חיפוש ענקית שבה ניתן לרשום כל שאלה שיש לכם והאתר יציג לכם את התוצאות הרלוונטיות. גם בחלק התחתון של האתר יש כפתור מרחף "מאיה עונה על כל שאלה" שם ניתן לשלוח למאיה שאלות ולקבל מענה.
כל דף הבית מוקדש לשאלות וסרטוני תשובות המחולקים לקטגוריות. בדפים הפנימיים יש עוד ועוד שאלות וסרטונים שעונים על השאלות.
מעבר לכל זה יש גם חלק תדמיתי באתר הכולל דף מדיה המפרט את כל ההופעות של מאיה בתקשורת, תחומי ההתמחות שלה והכי חשוב – המלצות של לקוחות.

יעדים ומטרת הלקוח:

עו"ד מאיה הרצברג אלון, מתמחה בדיני משפחה. מאיה פעילה בתחום כבר יותר מ30 שנה, היא בעלת ניסיון וידע רב ביותר. כשמאיה פנתה אלינו – היא ביקשה שנפתח לה אפליקציה. אפליקציה שבה יהיה מענה לשאלות שכל הזמן שואלים אותה. הבהרנו למאיה שאין לה צורך באפליקציה ובטח לא כזו שהגולשים צריכים להוריד למכשיר, זה פרויקט יקר ומיותר לחלוטין. המקום זה הצענו לעשות לה אתר מיוחד של שאלות ותשובות וסרטונים.

בקשות מיוחדות:

לפני הכל זה אתר תדמיתי, וכאתר תדמיתי המטרה העיקרית שלו הינה לגרום לעו"ד מאיה הרצברג אלון להיות מותג ושם דבר בתום דיני המשפחה, גירושין, ירושה ואפוטרופסות. על האתר לשדר שמאיה היא מס' 1 בתחום.
מעבר לכך כמובן לפרט את תחומי העיסוק המלואם ולפרט את השירותים הניתנים על ידי מאיה באמצעות סרטוני וידאו במענה לשאלות נפוצות.

הצצה קטנה לפרויקט 🙂

מה לקוחות מספרים בסוף התהליך?

חברת ג׳יבי ווב היקרים,

אנחנו עובדים יחד כבר עוד מעט עשור, ולא נתקלתי בהרבה חברות של מקצוענים כמוכם, כיף לעבוד עם אנשים שלא מתפשרים על איכות על עיצוב ועל חדשנות. אתם יודעים להציע פתרונות מורכבים ולתת מענה רחב למגוון לקוחות והכל תמיד בחיוך ובכיף. תענוג לעבוד יחד מקווה לעוד שנים רבות!

ענבל סורוקה,
אינליין סטודיו

QBrakes – A leader in rail vehicle systems support

הפתרונות שלנו:

העיצוב של האתר במקרה הזה היה מאתגר, מצד אחד רצינו להראות שמרנות ומצד שני חדשנות. מה שבסוף עשינו זה אתר שהמבנה שלו יחסית שמרני אבל הוספנו תנועות קטנות באתר ששומרות על הפן החדשני.  עוד אתגר היה למצוא תמונות מתאימות. מכיוון שאף אחד לא באמת רוצה לראות תמונות של בלמים או מנועים של רכבות … ובכלל הצגת סתם רכבות באתר כזה חוטאת למטרתו… אז מצאנו תמונות שישדרו את הבינלאומיות, הקידמה והחדשנות ואת השותפים העסקיים המאוד מכובדים של החברה בעולם.

יעדים ומטרת הלקוח:

בלמי איכות או בשמם הלועזי Quality Brakes Ltd הם לקוחות ותיקים שלנו. את האתר הראשון שלהם עיצבנו ובנינו ב 2015. האתר שאתם רואים לפניכם זה האתר השני שבנינו עבור החברה. אחד הדברים הכי מדהימים בתחום  שלנו זה לקוחות שחוזרים אלינו לעוד אתר ועוד אתר. זה מחזק אותנו ומראה שעשינו כמה דברים נכון.

בקשות מיוחדות:

המטרה העיקרית של האתר הזה היא להראות רצינות וותק מצד אחד וחדשנות מצד שני.
האתר הינו אתר תדמיתי, שנותן אינפורמציה ללקוחות ושותפים עסקיים פוטנציאליים. מטרה נוספת שלו הינה להגדיל את כמות הפניות ואת כמות השותפים העסקיים מכל העולם ולהיות בעצם כליעבור אנשי המכירות של החברה.

הצצה קטנה לפרויקט 🙂

מה לקוחות מספרים בסוף התהליך?

חברת בלמי איכות בע"מ מודה לכם על הקמה ועדכון אתר האינטרנט של החברה. האתר נבנה על פי אפיון מדויק, במקצועיות, תוך שימת דגש על צרכי החברה ולקוחותיה. השירות שקיבלנו היה יוצא מן הכלל – מקצועי, סבלני ומהיר.

עמרי קיזלר, מנכ"ל משותף.

לוטם – סיפור אהבה במטבח

הפתרונות שלנו:

הפתרונות שלנו:
עבדנו המון על פירוט מסודר של סוגי הקייטרינג, סוגי המנות, מה הן כוללות לאילו אירועים הן מתאימות, לכמה סועדים זה מתאים, איזה מנה מתאימה עם מה, תפריטים שלמים, שאלות ותשובות ועוד ועוד מידע רלוונטי שסודר בקפידה לנוחות משתמש מושלמת. דבר נוסף שהוספנו לאתר זה המון המלצות! לוטם התעקשה לצלם את התגובות של הלקוחות שלה בוואטסאפ ואת הצילומים האלה שמנו באתר. המוני המוני המלצות של לקוחות אמיתיים שכתבו המלצות חמות.

כל אלה בשיתוף עם העיצוב המושלם – יצרו אתר מהמם ומאוד מצליח.

יעדים ומטרת הלקוח:

לוטם המקסימה הגיעה אלינו די בתחילת חיי עסק הקייטרינג שלה. כבר בפגישה הראשונה הבנו שזו לא לקוחה רגילה. לוטם הגיע עם רשימת שאלות מסודרת ולא ויתרה עד שקיבלה מענה עד הפרט הכי קטן. כמו שרשימת השאלות של לוטם הייתה מקיפה, ממוקדת ויורדת לפרטים הכי קטנים, כך גם במהלך הפרויקט העבודה שלנו מול לוטם הייתה ממוקדת, ללא פשרות ושואפת לשלמות. כשיצא לנו לטעום מהאוכל של לוטם הבנו שגם באוכל היא מקפידה באותה המידה כמו שהקפידה גם על תהליך הקמת האתר והתוצאה הסופית.

דרישות הלקוח:
הדרישות בפרויקט הזה לא היו גבוהות או גדולות אבל הביצוע הסופי נדרש להיות מושלם! עיצוב מושלם (כולל עיצוב לוגו), התאמה מושלמת לניידים וגדלי מסך שונים, חווית משתמש שמובילה אותך לאורך האתר והאפשרויות שיש בקייטרינג הטעים של לוטם ובסוף מובילה את הגולש להשאיר פרטים. המטרה הייתה לתת כמה שיותר מידע ללקוח ולגרום לו להחליט לרכוש את שירותי הקייטרינג עוד לפי שפנה לשיחה איתה. 

 

הצצה קטנה לפרויקט 🙂

מה לקוחות מספרים בסוף התהליך?

לצוות GB-WEB היקר ולסאנה המדהימה בראש ובראשונה
אתחיל במילה אחת שאומרת הכל – תודה, תודה ענקית שאתם קיימים!
סאנה היקרה,
אחד הדברים שבעלי עסקים הכי מפחדים ממנו זה שלב בניית האתר
יש כל כך הרבה " חלטורים " בתחום הזה שעובדים על הלקוח "הפשוט" שלא מבין בתחום ולצערי נחשפתי ללא מעט " אנשי מקצוע " בתחום הזה שפשוט נתנו שירות גרוע ולא אמין.
לעומת זאת,
כשפגשתי אותך ידעתי שאת תהיה זאת שתבנה לי את האתר.
מההתחלה היית אמינה, שמת את כל הקלפים על השולחן
עשית מולי תיאום ציפיות כמו שצריך ודאגת שאבין הכל.
ענבל המעצבת הייתה נעימה וסבלנית לאורך כל הדרך, היה לה חשוב שאני אהיה הכי מרוצה שיש והיא לא ויתרה על אף פרט קטן בעיצוב האתר וכמובן בעיצוב הלוגו החדש והמרשים שעשתה לי. היא תמיד שאלה את השאלות הנכונות והכי מקצועיות כדי להגיע לתוצאה הטובה ביותר.
תהליך של בניית אתר הוא תהליך מאוד ארוך ( לפעמים ) וגם מאוד מורכב, באמצע הדרך מגלים שהעסק בעצם עובר שינוי גדילה והתפתחות ובעצם מכירים שוב את העסק מהרבה זוויות אחרות.
במקרה שלי לפחות כך היה , להפתעתי הייתם סבלניים איתי מאוד מאוד לאורך כל הדרך למרות שהייתי מאוד פרפקציוניסטית והקפדתי על כל פרט הכי הכי קטן ידעתם להרגיע , לא הלחצתם ונתתם לי לעבור את התהליך כמו שצריך.
ובסוף – התוצאות היו מרשימות, מרגשות, מפתיעות ומדהימות!
פשוט אין מילים
במקרה שלי איתכם – חלומות כן מתגשמים
אז לסאנה ולכל הצוות היקר שלך
תודה תודה תודה תודה על כל המקצועיות, הסבלנות, האכפתיות
תודה שיש חברה טובה כמוכם לבניית אתרים
מאחלת לכם עוד הרבה לקוחות

כי מגיע להם להיות מרוצים כמוני 🙂

בהערכה רבה,


לוטם – סיפור אהבה במטבח