הפתרונות שלנו:
האתר שהוקם הינו אתר תדמיתי שמציג את תועלות השיטה, איך בדיוק זה עובד, באיזה מרפאות ניתן לטפל בשיטה, המלצות של לקוחות. באתר יש מפה ועליה ניתן לראות סימונים של מרפאות בהן ניתן לקבל טיפול. כדי לתת מענה גם לגיוס הרופאים – פיתחנו טופס יצירת קשר ייחודי עבור רופאים שמתעניינים בשיטה.
עיצוב האתר מדבר חדשנות מצד אחד ומכשור רפואי בטוח מצד שני.
יעדים ומטרת הלקוח:
את ד"ר גרגורי רביצקי אנחנו מכירים כבר שנים, מאז ועד היום אנחנו מטפלים ומתחזקים את האתר הכללי של המרפאה. כאשר גרגורי החליט לפתוח תחום חדש של יישור שיניים בקשתיות שקופות בישראל – הוא כמובן פנה אלינו להקמת אתר שיציג באופן מיטבי את Modern Clear, השיטה של הקשתיות השקופות שמיישרות שיניים מבלי שרואים אותן.
בקשות מיוחדות:
יש לאתר זה שני קהלי יעד עיקריים, לקוחות קצה או ילדיהם שצריכים יישור שיניים ורופאי שיניים שעדיין לא עובדים עם השיטה של הקשתיות השקופות. ד"ר רביצקי הביא את Modern Clear לארץ ונדרש אתר תדמיתי להציג את השיטה. האתר צריך להוות פלטפורמה עיקרית למתן אינפורמציה ולהוות כלי עבודה עבור אנשי מכירות ושיווק. על האתר לעודד פניות של גולשים מתעניינים גם דרך האתר וגם מחוץ לאתר. בעיקר האתר אמור להציג מרפאות שכבר עובדות עם Modern Clear ולגייס רופאים נוספים שיעבדו עם השיטה.
הצצה קטנה לפרויקט 🙂
מה לקוחות מספרים בסוף התהליך?
הזמנתי מ"GB Web" אתר לפרסום קשתיות שקופות ליישור שיניים.
האתר שלי מורכב ולא סטנדרטי, הצבתי לא מעט דרישות, אך החברה התמודדה בכבוד עם כל המשימות.
בסיכומו של דבר קיבלתי אתר חדשני, מעוצב בטוב טעם ופונקציונלי.
ממליץ בחום.
ד״ר גרגורי ריביצקי