הפתרונות שלנו:
הדבר הראשון שעשינו בפרויקט הזה הייתה פגישת אפיון ארוכה ומקיפה. בפגישה הבנו מי קהל היעד העיקרי ומה הקושי שהאתר פותר עבורו. מיפינו את קטגוריות המוצרים והחלטנו על התכולה של דף הבית, שינינו את התפריט הראשי וההיררכיה שהייתה באתר. לעיצוב ניגשנו כשיש לנו תוכנית ברורה של איך הדברים יופיעו, באיזה סדר ובאיזה חלקים של המסך. עם כל האפיון, הארגון והתכנון – העיצוב מאוד הפתיע! סכמת הצבעים, הלבן שברקע, התמונות, התנועות של העיגולים, ההצלחה להכניס בדף בית קצר מאוורר ונקי המון מידע – זו באמת הייתה הצלחה מסחררת.
יעדים ומטרת הלקוח:
ד"ר לילך רחמים, פסיכולוגית קלינית ושם דבר בתחום ה-CBT בארץ, פיתחה שיטה לטיפול עצמי. כשהיא הגיע אלינו היה לה אתר שמוכר את חבילות הטיפול העצמי. התלונה העיקרית שלה הייתה שהאתר לא מוכר, לא מספיק ברור ודורש מקצה שיפורים מיידי בנראות שלו. הצעתי ללילך לעבור איתי תהליך אפיון מסודר ועיצוב מחדש של דף הבית.
בקשות מיוחדות:
הדרישה העיקרית הייתה להגדיל מכירות ולהדגיש את החדשנות שבחבילות הטיפול העצמי.
מעבר למכירות הלקוחה ביקשה לשפר את חווית המשתמש באתר, ליצור אווירה של תמיכה, עזרה ואיכפתיות. ליצור עיצוב חדשני, רענן, נקי, מרווח, פשוט, אינטראקטיבי, עם תנועות עדינות של אלמנטים באתר.
שהגולש יוכל למצוא בזמן קצר ביותר את הטיפול המתאים לצרכים שלו.
הצצה קטנה לפרויקט 🙂
מה לקוחות מספרים בסוף התהליך?
חברת ג׳יבי ווב היקרים,
אנחנו עובדים יחד כבר עוד מעט עשור, ולא נתקלתי בהרבה חברות של מקצוענים כמוכם, כיף לעבוד עם אנשים שלא מתפשרים על איכות על עיצוב ועל חדשנות. אתם יודעים להציע פתרונות מורכבים ולתת מענה רחב למגוון לקוחות והכל תמיד בחיוך ובכיף. תענוג לעבוד יחד מקווה לעוד שנים רבות!
ענבל סורוקה, אינליין סטודיו