ויה מאריס ספא – מתחם הספא היוקרתי והמפואר ביותר בישראל

הפתרונות שלנו:

עיצוב האתר, הפיתוח המדויק שתואם את העיצוב, ההתאמה לאתר המלון ולטיפולים הייחודיים הם רק חלק ממה שיצרנו עבור הספא. מערכת ניהול התוכן, קלה לתפעול מאפשרת הוספה / הסרה ועדכון טיפולים ומחירים ובכלל תפעול האתר פשוט ביותר מותאם למי שלא יודע תכנות ועובדי הספא מתפעלים עד היום את האתר באופן עצמאי.

יעדים ומטרת הלקוח:

חברת מיתוג 360, בראשותה של רינת נחום פנתה אלינו להקמת אתר הספא של מלון דיויד טאוור. רינת הכירה לנו את לימור רובס שהקימה את הספא וביחד עבדנו על אפיון ועיצוב האתר. העיצוב נעשה באווירת בית המלון והסיפור המיתוגי והעיצובי שלו ויחד עם זאת שמר על נראות ייחודית משל עצמו התואמת את הספא ואת הטיפולים המאוד מיוחדים שיש בו. פיתוח האתר היה יחסית פשוט והדגש העיקרי ניתן על התאמה PIXEL PERFECT לעיצוב

בקשות מיוחדות:

הדרישה העיקרית הייתה אתר ייחודי, נראה קצת שונה בנוף, מייצג את הטיפולים המאוד ייחודיים שיש בספא.  יצירת תחושה של רוגע כבר בכניסה לאתר. על האתר להיות דומה אך שונה מהאתר של הבית מלון. על האתר להציג את הטיפולים, מחירון ואת הספא עצמו על כל מתקניו. דרישה נוספת הייתה היכולת לנהל את כל התוכן על ידי עובדי הספא.

הצצה קטנה לפרויקט 🙂

מה לקוחות מספרים בסוף התהליך?

"חברת ג׳יבי ווב היקרים,

אנחנו עובדים יחד כבר עוד מעט עשור, ולא נתקלתי בהרבה חברות של מקצוענים כמוכם, כיף לעבוד עם אנשים שלא מתפשרים על איכות על עיצוב ועל חדשנות. אתם יודעים להציע פתרונות מורכבים ולתת מענה רחב למגוון לקוחות והכל תמיד בחיוך ובכיף. תענוג לעבוד יחד מקווה לעוד שנים רבות!"

ענבל סורוקה,
אינליין סטודיו

דילוג לתוכן