אק"ים ירושלים – קילומטרים של חיוכים

הפתרונות שלנו:

הפתרונות שלנו:

לאחר שבחנו את הפרויקט, לוחות הזמנים, התקציב ומורכבות העבודה… כמעט ויתרנו.
בסופו של דבר, האתגר, המורכבות הטכנולוגית, מציאת פתרונות לא סטנדרטיים לצד לקוח שהינו  גוף המקדיש את עצמו לעזור לאנשים בעלי צרכים מיוחדים והערך החברתי שיכנעו אותנו ללכת על זה וגם להצליח.

פיתחנו אתר מבוסס וורדפרס, כאשר התבנית פותחה באופן ייחודי עבור הלקוח ובהתאם לעיצוב ואפיון חווית המשתמש הנדרשים. העיצוב עבר עיניים קפדניות ביותר של מעצבי הפרויקט ועמד בכבוד בתואר "PIXEL PERFECT"!
פיתחנו בקוד (PHP) טופס ייחודי ומורכב מאוד, כל שלב בטופס קיבל ואלידציות ואפשר המשך מילוי רק לאחר שהחלק הקודם מולא באופן תקין. כל המידע מהטופס הגיע לטבלה מסודרת במערכת הניהול עם כל הנרשמים. הטופס כלל התממשקות API דו כיוונית עם מערכת ריווחית והציג בטבלה גם את סטטוס התשלום.
מערכת הניהול שיצרנו כללה אפשרויות ניהול הנרשמים ותרמה לניהול הטרק.
ההתממשקות שביצענו אפשרה לנו לקבל מידע על תרומות, לשייך אותן לספונסרים ולהציג אותן יחד עם הערות שכתבו התורמים בדף הספונסר.
הפרויקט היה מורכב! יחד עם זאת הסיפוק האדיר שלנו עם סיומו והצלחתו היה שווה כל אתגר שצלחנו.

יעדים ומטרת הלקוח:

איך הכל התחיל:

כשאפרת מאקים ירושלים פנתה אלינו לפיתח אתר "טרק אקים" – האמת קצת היססתי.
הדרישות בהחלט עלו על התקציב. זמן הפיתוח היה מוגבל בגלל תאריך הטרק הראשון. נדרשו פיתוחים ייחודיים וקוסטומיזציות רבות וגם העיצוב שקיבלנו היה לא סטנדרטי.

הדרישות כללו בין היתר:

טופס הרשמה סופר מורכב, בנוי בשלבים, כולל אינסוף וואלידציות, התראות מילוי לא תקין, סוגי תשלום שונים עבור ההרשמה ואיסוף כל המידע באתר.
כל נרשם קיבל דף "ספונסר" שבו ניתן היה לתרום בשמו, הדף כלל בר התקדמות בהתאם ליעד שהספונסר הציב לעצמו והתרומות שקיבל בפועל.
התורמים יכלו להשאיר מסרים במעמד התרומה ואותם המסרים הופיעו לאורך האתר וגם בדף הספונסר, כלומר הייתה התממשקות API דו כיוונית מול מערכת הסליקה.
אינדקס ספונסרים מורכב שכלל ספונסרים בודדים, קבוצות ומשפחות והגדרות ייחודיות לכל סוג.
מעבר לכך כמובן היו דפי אתר רגילים כולל אודות, שאלות ותשובות, מפות למסלול הטרק ועוד…

הצצה קטנה לפרויקט 🙂

מה לקוחות מספרים בסוף התהליך?

ממליצה מכל הלב לעבוד עם חברת GB Web
ומילים טובות רבות יש לי על סאנה שמולה התבצעה העבודה הישירה.
עבדנו על פרוייקט משותף יחד (תחום האחריות שלי כלל יצירת שפה גרפית מיתוגית ללקוח ותחום האחריות של GB Web היה תכנות האתר ועיצובו בהתאם לקו המיתוגי שהנחתי). בראש ובראשונה, היה כיף גדול לעבוד יחד ברמה האישית, נוצרו יחסים חבריים וטובים. העבודה עצמה היתה מקצועית מאד ללא פשרות, הלו”ז התקיים תמיד כמתוכנן, והיתה רספונסיביות וסבלנות רבה בקבלת מענה לפניות שלי או של הלקוח. אשמח מאד לשתף פעולה יחד גם בהמשך.

מירב רוט / עיצוב גרפי, איור, מיתוג

דילוג לתוכן