פרופ' יוסף שלו – מומחה מי שפיר וסיסי שליה

הפתרונות שלנו:

עיצבנו ופיתחנו עבור פרופ שלו אתר מאוד יפה, האתר מקודם אורגנית ומלא בתוכן ומאמרים. החלק העיקרי של האתר היה אזור אישי שכל אחת יכולה להירשם אליו ולשלוח שאלה לפרופ שלו. הוא מצידו מקבל עדכון במערכת שיש לו הודעה, יכול לענות ולנהל שיח עם הלקוחה הפוטנציאלית או לקוחה שכבר מקבלת ממנו שירות.
המערכת אמורה לאפשר מקום בטוח לשאלת שאלות, הצפת פחדים וכדומה…
מעבר לכך האתר מכיל המון מידע, מחולק לקטגוריות וסינונים… כל אלה עוזרים לגולשות להתמצא באתר ולהגיע לתוכן שמעניין אותן במהירות ובקלות – מה שמאפשר לה גם ליצור קשר ולהפוך ללקוחה מהר ובקלות.

יעדים ומטרת הלקוח:

פרופסור יוסף שלו, מומחה מי שפיר וסיסי שליה. נכון שכאשר בנינו את האתר שלו – לא באמת הבנתי את המושגים ומה זה אומר, אבל אחרי כמה לידות הבנתי עד כמה התחום חשוב ועד כמה פרופ שלו הוא שם דבר בתחום!

בקשות מיוחדות:

המטרה הראשית של האתר הייתה להוות סוג של צ'אט/ פורום מול הלקוחות הקיימות והפוטנציאליות. לאפשר להן לשאול שאלות חופשי ולענות עליהן אונליין. בין היתר הייתה דרישה  לאתר תדמיתי שמציג את הפעילות והניסיון של פרופ' שלו, את תחומי ההתמחות שלו ומאמרים מעמיקים בתחום.

הצצה קטנה לפרויקט 🙂

מה לקוחות מספרים בסוף התהליך?

"חברת ג׳יבי ווב היקרים,

אנחנו עובדים יחד כבר עוד מעט עשור, ולא נתקלתי בהרבה חברות של מקצוענים כמוכם, כיף לעבוד עם אנשים שלא מתפשרים על איכות על עיצוב ועל חדשנות. אתם יודעים להציע פתרונות מורכבים ולתת מענה רחב למגוון לקוחות והכל תמיד בחיוך ובכיף. תענוג לעבוד יחד מקווה לעוד שנים רבות!"

ענבל סורוקה,
אינליין סטודיו

דילוג לתוכן