עו"ד טליה גרידיש – עורכת דין בתחום הפלילי וצווארון לבן

הפתרונות שלנו:

כחלק מהפרויקט ביצענו אופטימיזציה לקידום אתר ואף קידמנו את האתר באופן אורגני בגוגל. התוצאות לא אחרו לבוא והייתה תנועה מאוד יפה של גולשים ופניות מהאתר במהלך תקופת הקידום.
נראות האתר הייתה מדויקת לדרישות הלקוחה וגם עבדה עבור הגולשים מכיוון שראינו שיפור משמעותי לזמן שהייה באתר לעומת האתר הקודם. הגולשים הרגישו בנוח לפנות דרך האתר, גם בטופס וגם בטלפון – מה שמראה על חווית משתמש איכותית ונכונה.
עבור כל הפרסומים של טליה עשינו דף "מן התקשורת ומצאנו פתרון לריבוי התמונות הנדרש בדף מסוג זה. כמו כן הוספנו סקשן "הצלחות המשרד" שבו טליה מעלה את כל ההצלחות והדברים המדהימים שהיא עושה עבור הלקוחות שלה.

יעדים ומטרת הלקוח:

יעד מרכזי:

עו"ד טליה גרידיש, היא עורכת דין פלילית. היא פנתה אלינו בבקשה לבחון את האתר שהיה לה בזמנו ולהמליץ על שדרוג ושיפור האתר. מרב השיפורים שמצאנו – הבנו שעדיף לעשות אתר חדש. ביצענו אפיון, עיצוב ויצאנו לדרך.

בקשות מיוחדות:

קודם כל טליה ביקשה אתר שיתקדם באופן אורגני, כזה שיוכל בהמשך להביא לה לקוחות ופניות רלוונטית. הדבר הבא שהיה קריטי זה נראות האתר. האתר צריך להיות FINE ולשדר יוקרה, קהל היעד העיקרי של טליה הוא עבירות צווארון לבן, היה חשוב לה שהאתר ישדר לכל הלקוחות הפוטנציאליים שלה שכאן זה משרד יוקרתי ברמה אחרת מהמתחרים בשוק.
טליה מופיע המון בתקשורת ומפרסמת באדיקות תוצאות של תיקים שהיא סוגרת ואיך היא עוזרת ללקוחותיה – הנורמטיביים בעיקר – שנקלעו למצבים בעיתיים מול החוק והמשטרה.

הצצה קטנה לפרויקט 🙂

מה לקוחות מספרים בסוף התהליך?

חברת ג'י.בי.ווב בנתה לי את האתר ואחראית על תחזוקת האתר ושדרוגו. מדובר באנשי מקצוע מצויינים, מקצועיים מאוד, מסורים ועם יחס אישי וחם.

עד ליום זה ומזה שנים, אני מקבלת המון מחמאות על עיצוב האתר ותפעולו.

טליה גרידיש

דילוג לתוכן