עו"ד אסנת מטלון

הפתרונות שלנו:

ההמלצה שלי הייתה שיווק דרך הצגת דוגמאות, תיאורי מקרה והמלצות.
תוך כדי הפגישות שלנו הבנתי עד כמה האישה הזו עזרה לאנשים שנפגעו, נפצעו ואף חמור מזה. עד כמה היא ישרה ואמינה ועד כמה התוצאות שהיא השיגה בבתי המשפט אינן מובנות מעליהן. אז עשינו סקשן שלם באתר שמוקדש לתיאורי מקרה והמלצות של לקוחות כדי להדגיש את הניסיון, הרצון והיכולת שלה לעזור לאנשים. כל זה כדי לגרום לגולשים ליצור קשר ולבדוק האם אפשר לעזור גם להם באותו האופן.

יעדים ומטרת הלקוח:

עו"ד אסנת מטולון מגיעה אלינו עוד כשהייתה שכירה. סיפרה לי שהיא מוכנה לצאת לעצמאות ולהתחיל בלבנות אתר למשרד החדש שהיא פותחת. התחלנו לעבוד ולאט לאט החלום התחיל להתגשם. עוצב לוגו, נכתבו תכנים, האתר הנדרש אופיין וקיבלנו תמונה מלאה של מה שאנחנו רוצות.

בקשות מיוחדות:

הדרישות בפרויקט זה היו בסיסיות, אתר שמייצג עורכת דין, אתר תדמיתי, כרטיס ביקור של העסק ברשת.
בעיקר מתן אינפורמציה ללקוחות פוטנציאליים והאפשרות שהם ייצרו קשר עם הלקוחה.
הלקוחה מטבעה צנועה מאוד והיה לה קשה לשבח את עצמה, יחד עם זאת כשאני ראיתי את המקרים שהיא טיפלה בהם – היה לי ברור שזה יהיה עיקר האתר וזה מה שיביא לה פניות.

הצצה קטנה לפרויקט 🙂

מה לקוחות מספרים בסוף התהליך?

כמעצב שלמעלה מ7 שנים עובד על פרוייקטים עם GB WEB אני יכול להעיד שהם מספקים פיתוח אתרים בסטנדרט ובמקצועיות הגבוה ביותר. הם הכי מעודכנים טכנולוגית, יודעים לתת לכל סוג לקוח את הפתרון הנכון עבורם והשירות מאוד אישי ואדיב. תענוג לעבוד איתם. אני מאוד ממליץ!!!

גיל טרופר, סטדיו מוזה

דילוג לתוכן