נטע טיולים – תכנון טיולי משפחות לחו"ל בהתאמה אישית

הפתרונות שלנו:

הדבר הראשון שעשינו בשלב האפיון זה להגדיר את המוצרים והשירותים שנטע מספקת. אילו יעדים היא עושה ומה תהליך העבודה שהלקוחות שלה יכולים לצפות לקבל. כך יצרנו דפי יעד, כל דף יעד מכיל קצת על היעד, המלצות לבתי מלון, שאלות ותשובות נפוצות, מאמרים רלוונטיים, המון תמונות, המלצות של לקוחות ועוד. ההיגיון אומר שאם כבר הגעת לדף הזה אז השירות מעניין אותך ופה אנחנו צריכים לתת לך כמה שיותר פרטים כדי לעזור לך לקבל החלטה ולפנות לנטע בטופס שנמצא בתחתית הדף.
כל דף ודף באתר הזה נלקח ברצינות שיא, נעשתה חשיבה מעמיקה לגבי התכולה, הטקסטים והתמונות.
נעשתה עבודה מעמיקה בלהעביר את התוכן מאתר הישן לחדש וכל מה שנדרש לשמירה על הקידום ואף עבודות אופטימיזציה לקידום נוספות.
סוף סוף מצאתי לקוחה שחולקת את הדרישה שלי לפרפקציוניזם! הפרויקט היה מורכב וארוך אבל התוצאה מדהימה ואני לגמרי גאה להיות חלק מהפרויקט הזה.

יעדים ומטרת הלקוח:

נטע טרגל שמואלי, או בשמה המקצועי "נטע טיולים" היא מומחית לתכנון טיולי משפחות לחו"ל. כשנטע הגיע אלינו היא ביקשה לשדרג אתר ישן שהיה בבעלותה המון שנים. האתר היה מקודם מאוד במילות מפתח חשובות ואיכותיות ויחד עם זאת הנראות שלו כבר לא תאמה את העידן החדש ולא את הנראות לניידים הנדרשת היום. לא היה טעם לעבוד על האתר הישן – אז התמקדנו באתר חדש ומודרני ותואם לכל גדלי המסכים.

בקשות מיוחדות:

האתר הוא אתר פעיל, כך אמרה לי נטע באחת מהפגישות שלנו, אני מקבלת לידים וממירה אותם ללקוחות. אז המטרה הראשית הייתה להגיע לאתר חדש במינימום פגיעה בקידום האורגני המרשים שהיה לאתר הישן. עוד היא אמרה לי: "אני רוצה לענות על כל השאלות שתמיד שואלים אותי בטלפון – כבר באתר, רוצה להוריד עומס שיחות ולהתמקד בלקוחות שרוצים לסגור".
דרישה נוספת הייתה להתחבר למערכת כלשהי שתדע לאסוף את הלידים ולאפשר ניהול לידים בסיסי.
ואני… כל מה שאני רציתי זה להגיע כבר לשלב העיצוב, להציג את התמונות המעלפות! ולהכיל את כל התוכן המשובח שנטע כתבה בעזרת אנשי מקצוע מהשורה הראשונה.

הצצה קטנה לפרויקט 🙂

מה לקוחות מספרים בסוף התהליך?

הי ,
״מזל ״ שהייתה תקופת הקורונה ועוד יותר מזל שפגשתי את סאנה כי סוף סוף יכולתי להרים את הראש ולהרים אתר יפהפה ואפקטיבי !
סאנה ליוותה אותי מתחילת התהליך ועד סופו בסבלנות אין קץ , בחוכמה ובמקצועיות שטרם נתקלתי בהן.
היא ידעה לכוון היכן לשים את הדגש , מה חשוב ומה לתעדף , האסטתיקה של האתר , הזרימה שבו , הצגת המידע , התמונות , והכל עד הפרט הכי קטן !
מהרגע שהרמנו את האתר (ושהסתיימה הקורונה ) הלקוחות לא מפסיקים להגיע ועימם התשבוחות על האתר .
מתי כבר יניחו לי ואצא גם אני לחופשה ?😂😂
תודה סאנה וגיל על הכל !!

נטע טיולים

דילוג לתוכן