נדל"ן לעולם – תן לנו למצוא את דירת ההשקעה שלך

הפתרונות שלנו:

האתר נראה מעוצב מאוד, איכותי מאוד ומזמין מאוד – בדיוק מה שהלקוח ביקש.
האתר מכיל המון מידע, יחד עם זאת המידע מסודר בצורה נעימה לעין ומעודדת קריאה.
האתר תומך גם בהרשמה של מתעניינים לרשימת דיוור, הדיוור מופץ על ידי נדל"ן לעולם ומעודד את המתעניינים לפנות ולקבל מידע נוסף על השירות. האתר מצויד במנגנון תיעוד לידים ומאפשר לנהל את כל הלידים כבר באתר עצמו. האתר כולל דף פרויקט מאוד מפורט, כלל פרטים על הנכס, תמונות לפני ואחרי, דרישות לקוחות וההמלצה שהם כתבו בסוף התהליך. האתר שימושי, מציג המון פרויקטים מבלי להיות איטי או עמוס.

יעדים ומטרת הלקוח:

נדל"ן לעולם, בניהולו של נדב וינינגר מלווה משקיעים לרכישת נדל"ן בארץ ובחו"ל. אחרי שנים של פעילות נדב החליט שהגיע הזמן לשדרג את העסק, להזניק אותו קדימה ולאפשר לו נראות טובה אונליין. נדב סגר איתנו עיצוב ופיתוח אתר, אחרי שעשה סקר שוק מקיף ביותר. הוא בדק את תיק העבודות שלנו לעומק, התקשר ללקוחות עבר שלנו וקיבל חוות דעת, בדק את התהליך שאנחנו מציעים ואתרים דומים שעשינו בעבר.
כפי שנדב בדק ובחר אותנו בקפדנות, כך נעשה כל התהליך שעברנו ביחד. דיוק, איכות ועיצוב ייחודי הובילו אותנו לפרויקט מדהים.

בקשות מיוחדות:

אתר תדמיתי, מרשים ביותר. אתר שיפנה גם ללקוחות הקיימים וגם ללקוחות חדשים.
הצגת כל הפרויקטים של החברה מתחילת דרכה ועד היום ואפשרות להוסיף עוד ועוד פרויקטים ללא הגבלה.
להכיל המון אינפורמציה ועם זאת לא להעמיס בנראות ובכמות הטקסטים. לעודד פניות של מתעניינים ולהגדיל את מאגר הלקוחות של החברה.

הצצה קטנה לפרויקט 🙂

מה לקוחות מספרים בסוף התהליך?

כמעצב שלמעלה מ7 שנים עובד על פרוייקטים עם GB WEB אני יכול להעיד שהם מספקים פיתוח אתרים בסטנדרט ובמקצועיות הגבוה ביותר. הם הכי מעודכנים טכנולוגית, יודעים לתת לכל סוג לקוח את הפתרון הנכון עבורם והשירות מאוד אישי ואדיב. תענוג לעבוד איתם. אני מאוד ממליץ!!!

גיל טרופר, סטודיו מוזה

דילוג לתוכן