מ.י.ח. – ייבוא צמיגים וחישוקים מהמותגים המובילים בעולם

הפתרונות שלנו:

פיתחנו אתר חנות. האתר מתממשק עם מערכת פריוריטי ומושך את המלאי הנכון של המוצרים ומציג אותם באתר. ישנם יותר מ6,000 מוצרים ועם זאת האתר עולה מהר ויודע לסנן בצורה מיטבית בין המוצרים מה שמאפשר חיפוש וסינון קל ונוח.
ניתן לגשת לדף הבית, דפי האודות והבלוג – אבל אם אתה לא לקוח רשום אתה לא יכול לראות את המוצרים המוצגים באתר, האתר לא מציג מחירים. כל הזמנה מתקבלת בפריוריטי ומטופלת על ידי עובדי החברה, כל לקוח בהתאם לתמחורים שאיתם הוא עובד.
האתר מציב את החברה כחדשנית, משקיע בטכנולוגיה ודואגת לשיפור חווית השירות עבור הלקוחות שלה.

יעדים ומטרת הלקוח:

חברת מ.י.ח. מייבאת ומשווקת צמיגים וג'אנטים לפרנצ'ריות בכל הארץ. החברה עובדת עם מערכת פריוריטי שמנהלת עבורה את הלקוחות, המוצרים וההזמנות. החלום של הבעלים והמנכ"ל היה ליצור אתר שבו הלקוחות שלו יכולים להזמין אונליין לפי המלאי הקיים במערכת הפריוריטי. המהלך הזה חוסך המון זמן על שיחות טלפון, פניות בוואטסאפ וכדומה.
ואנחנו … הגשמנו את החלום.

בקשות מיוחדות:

אתר שיתממשק עם מלאי המוצרים במערכת פריוריטי וידע להציג לגולשים את המלאי הנכון שיש נכון לאותו הרגע במחסן. האתר ישרת רק את לקוחות החברה הקיימים ולא יהיה פתוח ללקוחות קצה (רק לפנצ'ריות שכבר לקוחות החברה). האתר יאפשר הזמנה אונליין אבל לא תשלום, כל הזמנה מועברת ישירות לפריוריטי ומטופלת על ידי עובדי החברה.
האתר יחסום גישה לצפיה במוצרים ללקוחות לא רשומים ויאפשר עבודה רק ללקוחות רשומים.

הצצה קטנה לפרויקט 🙂

מה לקוחות מספרים בסוף התהליך?

“בפרויקט המורכב הזה עבדנו מול סאנה מ GB WEB. סאנה הבינה את לעומק את מורכבות הפרויקט והובילה אותנו למימוש היעד שלנו שהיה חיבור מלא בין האתר לפריוריטי, אתר שהלקוחות שלנו יכולים לבצע בו הזמנות ולראות את המלאי הזמין שיש. תודה רבה על ניהול הפרויקט המוצלח והפיתוח שעמד בדרישות”

רותם מלול, מ.י.ח

דילוג לתוכן