משהו חדש קורה במשביר לצרכן – אפיון אתר של המשביר לצרכן

הפתרונות שלנו:

האתר נבנה כאתר של שאלות ותשובות. "אתם שואלים, עו"ד מאיה הרצברג אלון עונה". כבר בפתיחת האתר יש שורת חיפוש ענקית שבה ניתן לרשום כל שאלה שיש לכם והאתר יציג לכם את התוצאות הרלוונטיות. גם בחלק התחתון של האתר יש כפתור מרחף "מאיה עונה על כל שאלה" שם ניתן לשלוח למאיה שאלות ולקבל מענה.
כל דף הבית מוקדש לשאלות וסרטוני תשובות המחולקים לקטגוריות. בדפים הפנימיים יש עוד ועוד שאלות וסרטונים שעונים על השאלות.
מעבר לכל זה יש גם חלק תדמיתי באתר הכולל דף מדיה המפרט את כל ההופעות של מאיה בתקשורת, תחומי ההתמחות שלה והכי חשוב – המלצות של לקוחות.

יעדים ומטרת הלקוח:

עו"ד מאיה הרצברג אלון, מתמחה בדיני משפחה. מאיה פעילה בתחום כבר יותר מ30 שנה, היא בעלת ניסיון וידע רב ביותר. כשמאיה פנתה אלינו – היא ביקשה שנפתח לה אפליקציה. אפליקציה שבה יהיה מענה לשאלות שכל הזמן שואלים אותה. הבהרנו למאיה שאין לה צורך באפליקציה ובטח לא כזו שהגולשים צריכים להוריד למכשיר, זה פרויקט יקר ומיותר לחלוטין. המקום זה הצענו לעשות לה אתר מיוחד של שאלות ותשובות וסרטונים.

בקשות מיוחדות:

לפני הכל זה אתר תדמיתי, וכאתר תדמיתי המטרה העיקרית שלו הינה לגרום לעו"ד מאיה הרצברג אלון להיות מותג ושם דבר בתום דיני המשפחה, גירושין, ירושה ואפוטרופסות. על האתר לשדר שמאיה היא מס' 1 בתחום.
מעבר לכך כמובן לפרט את תחומי העיסוק המלואם ולפרט את השירותים הניתנים על ידי מאיה באמצעות סרטוני וידאו במענה לשאלות נפוצות.

הצצה קטנה לפרויקט 🙂

מה לקוחות מספרים בסוף התהליך?

חברת ג׳יבי ווב היקרים,

אנחנו עובדים יחד כבר עוד מעט עשור, ולא נתקלתי בהרבה חברות של מקצוענים כמוכם, כיף לעבוד עם אנשים שלא מתפשרים על איכות על עיצוב ועל חדשנות. אתם יודעים להציע פתרונות מורכבים ולתת מענה רחב למגוון לקוחות והכל תמיד בחיוך ובכיף. תענוג לעבוד יחד מקווה לעוד שנים רבות!

ענבל סורוקה,
אינליין סטודיו

דילוג לתוכן