מרכז נועם – נוירולוגיה, פסיכולוגיה ודידקטיקה

הפתרונות שלנו:

האתר שפיתחנו עבור מרכז נועם משמש אותם כבר כמעט עשור! האתר עדיין נראה מזמין ורלוונטי כמו שהיה ביומו הראשון. העיצוב הנעים לעין וסידור מדויק של התכנים מזמינים את הגולשים לקרוא את החומר וליצור קשר עם המרכז. האתר משמש גם כמקור מידע מהימן שגולשים יכולים למצוא בו הרבה תוכן רלוונטי וגם משמש להורדת טפסים מכל הסוגים – מה שחוסך הרבה זמן עבודה עבור שרית המזכירה של המרכז.
אחד הדברים היותר טובים  שעשינו עבור האתר היה "אופטימיזציה לקידום". האופטימיזציה הזו הוכיחה את עצמה כיעילה ביותר כי מיום ההקמה של האתר מתקבלות בממוצע כ 3 פניות ביום מהאתר (ללא השקעה בקידום ממומן או קידום אורגני או פרסום כלשהו).

יעדים ומטרת הלקוח:

מרכז נועם, בניהולו של ד"ר אריה אשכנזי, נוירולוג מומחה בישראל ובארה"ב, מאגד תחתיו את כל המקצועות הקשורים לנוירולוגיה, פסיכולוגיה ודידקטיקה.
דר אריה אשכנזי הוא שם דבר בתחום הנוירולוגיה, הוא בעל ניסיון רב בארץ ובחול ובאים אליו מטופלים מכל הארץ. אז השאלה הראשונה שלי הייתה, אם באים לקוחות מכל הארץ והיומן תמיד מלא, למה לעשות אתר?
אז מסתבר שדר אשכנזי רוצה לעבוד פחות, לאפשר למרכז להתפתח לעוד כיוונים, לקבל לקוחות לא רק בתחום הנוירולוגיה ומתישהו לפרוש ולהנות מהחיים.

בקשות מיוחדות:

המטרה הראשית של האתר הינה להציג את כל התחומים בהם מרכז נועם עוסק ומתמחה, להציג את הצוות האיכותי. לתת הסבר קצר על כל תחום. לנהל בלוג שיעזור לאתר בקידום האורגני וגם ישתף מהמידע הרב של דר אשכנזי. האתר אוסף פניות של לקוחות פוטנציאליים.

הצצה קטנה לפרויקט 🙂

מה לקוחות מספרים בסוף התהליך?

"אנו עובדים עם חברת GB כעשר שנים, לשביעות רצוננו המלאה. פניותינו נענות מיידית ובאדיבות. לכל בעיה שמתעוררת יש היענות מיידית לפתרון והדרכה להמשך הדרך. שירות  מהיר ואדיב – מומלץ!"

ד"ר אריה אשכנזי

דילוג לתוכן