מיי מיי הפקות

הפתרונות שלנו:

מיי מיי סיפקה לנו חומרים מעולים שמייצגים אותה ואת העבודות המגניבות שלה. אנחנו עיצבנו את האתר המושלם שיכיל את התוכן המעולה. כבר בכניסה לדף הבית יש סרטון שמציג קטעים מסרטונים שהלקוחה הפיקה, בצד המסך יש אייקון שהופך ל 10 אייקונים במעבר עכבר. האייקונים מקשרים לרשתות חברתיות הוולוג של הלקוחה. גלריה של סרטונים ייחודית הוטמעה באתר ומאפשרת ללקוחה לנהל את התוכן שלה בצורה פשוטה ביותר. הגלריה תוכננה ובוצעה באופן בו היא לא משפיע על מהירות העלאת האתר (מאוד חשוב במקרה של סרטונים רבים). האתר עבר אופטימיזציה לקידום והלקוחה מקבלת לידים באופן קבוע.

יעדים ומטרת הלקוח:

את מיי מיי המוכשרת הכרנו עוד בשנת 2014, כאשר היא פנתה אלינו לקבל הצעת מחיר עבור אתר חדש. בסוף מיי מיי החליטה ללכת עם חברה אחרת. לצערנו החברה לא צלחה את הפרויקט, הלקוחה לא הייתה מרוצה ופנתה אלינו לתיקונים וסיום הפרויקט. מאז מיי מיי לקוחה נאמנה שלנו, אנחנו מטפלים באתר באופן שותף ואף עיצבנו ובנינו מחדש את האתר.

בקשות מיוחדות:

דמיון מפותח, יצירתיות, קצב ודינאמיות הן רק חלק מהמילים שעלו כשחשבנו על עיצוב האתר הזה. הלקוחה ביקשה אתר שישקף את האישיות התוססת שלה ואת העבודות המגניבות. הדרישה הייתה לאתר יצירתי, שונה, מיוחד ותזזיתי כמו הסרטונים שמיי מיי מפיקה. דרישה נוספת הייתה לקבל לידים מהאתר. ואכן עד היום האתר מקבל מחמאות אינסוף והלידים זורמים.

הצצה קטנה לפרויקט 🙂

מה לקוחות מספרים בסוף התהליך?

GB Web ואני עובדים יחד שנים!!
זה התחיל בבניית האתר  גלריית וידיאו היפה שלי ( שממחיש אותי בדיוק ומי שנכנס גם מרגיש את הוויב שלי בדיוק)
זה המשיך עם עדכונים למובייל ולסושיאל, וכל פעם שיש חידוש   טכנולוגי אני רצה אליהם מחדש לעדכן לי גם!!
מרוצה מאד. מוזמנים להיכנס ולראות !

מיי מיי הפקות

צילום ופרסומות וידיאו

דילוג לתוכן