לוכטנשטיין לוי וייסמן – עורכי דין

הפתרונות שלנו:

הפתרונות שלנו
מיד כשראינו את העיצוב המאושר, הבנו שקל זה לא יהיה.
פיתחנו תבנית ייחודית עם גריד התואם את העיצוב. עבודת הפיתוח התבססה על הגריד ועל תצוגת נתונים מסוימים שאתגרו את הגריד וגם את עין הגולש. הי7ו דפים שאתגרו גם אותנו. למשל בדף שמציג את צוות עורכי הדין – היו 2 אפשרויות לצפייה, ריבועים/תמונות או רשימה. לחיצה על כל אייטם כזה פתחה תצוגה אחרת של התמונה וקורות החיים של אותו עורך הדין. אותו דבר קרה גם בתחומי העיסוק. דף האודות בכלל בנוי מ3 מסכים שמתחלפים ביניהם כמו סליידר ודף הבית כולו מורכב מסרטונים. זה אחד הפרויקטים היותר מורכבים ויזואלית שיצא לנו לעשות ועם כל האתגר זה אחד האתרים שאנחנו הכי גאים בו.

יעדים ומטרת הלקוח:

לוכטנשטיין לוי וייסמן – עורכי דין
כשהגעתי לפגישת היכרות עם הלקוח בבנייני עזריאלי, הבנתי שזה לא יהיה אתר פשוט. הלקוח, משרד עורכי דין שכלל לפחות 30 עובדים שכולם נמצאים במשרד מעוצב ומושקע בבנייני עזריאלי בתל אביב, ביקש אתר לא רגיל. "אנחנו רוצים משהו מיוחד ולא רגיל", כאשר לקוחות פוטנציאליים ייכנסו לאתר שיבינו שיש פה עסק עם משרד עורכי דין ברמה אחרת והאתר חייב לשקף את זה.
את הפרויקט הזה עשינו בשיתוף פעולה עם סטודיו לעיצוב שעיצב עבור הלקוח את האתר ואנחנו לקחנו על עצמנו את האתגר לפתח אותו בהתאמה מושלמת לעיצוב ולהתאים אותו רספונסיבית לגדלי מסכים שונים.

דרישות הלקוח
הדרישות בפרויקט זה היו גם של הלקוח וגם של סטודיו העיצוב שעיצוב את הפרויקט.
דרישות הלקוח היה לקבל משהו לא רגיל, ייחודי, שכל מי שנכנס לאתר יבין שפה יש משהו מיוחד. גם ברמת עורכי הדין שעובדים אצלהם, גם המשרד עצמו וגם ברמת שיטת העבודה. בעיצוב המיוחד המשרד רצה לשים דגש על הייחודיות והגישה המותאמת אישית בה הם עובדים. המעצבים מצד שני דרשו התאמה ברמת הפיקסל לעיצוב ושהאתר יראה הכי טוב שאפשר בכל גודל מסך (אגלה לכם סוד, זה לא היה קל).

הצצה קטנה לפרויקט 🙂

מה לקוחות מספרים בסוף התהליך?

ככותבת שיווקית שעובדת עם לא מעט חברות בנית אתרים, העבודה עם  GB-WEB היא תמיד בכמה רמות מעל כל היתר. האפיון המדויק עושה המון סדר וחוסך בזבוזי זמן ועבודה כפולה, העיצובים מדהימים – האתרים באמת עוצרי נשימה וסופר מרשימים,  והלקוחות מתרגשים ועפים עליהם. בנוסף –  כל ניהול הפרויקט מתוקתק, שום דבר לא נופל בין הכיסאות, אין עיגולי פינות והלקוח לא הולך לאיבוד, וכל אלמנט בפרויקט מתבצע ברמה הכי מקצועית והכי איכותית שיש.

בהערכה רבה,


מיכל גולדשטיין, מילים כדורבנות

דילוג לתוכן