לוטם – סיפור אהבה במטבח

הפתרונות שלנו:

הפתרונות שלנו:
עבדנו המון על פירוט מסודר של סוגי הקייטרינג, סוגי המנות, מה הן כוללות לאילו אירועים הן מתאימות, לכמה סועדים זה מתאים, איזה מנה מתאימה עם מה, תפריטים שלמים, שאלות ותשובות ועוד ועוד מידע רלוונטי שסודר בקפידה לנוחות משתמש מושלמת. דבר נוסף שהוספנו לאתר זה המון המלצות! לוטם התעקשה לצלם את התגובות של הלקוחות שלה בוואטסאפ ואת הצילומים האלה שמנו באתר. המוני המוני המלצות של לקוחות אמיתיים שכתבו המלצות חמות.

כל אלה בשיתוף עם העיצוב המושלם – יצרו אתר מהמם ומאוד מצליח.

יעדים ומטרת הלקוח:

לוטם המקסימה הגיעה אלינו די בתחילת חיי עסק הקייטרינג שלה. כבר בפגישה הראשונה הבנו שזו לא לקוחה רגילה. לוטם הגיע עם רשימת שאלות מסודרת ולא ויתרה עד שקיבלה מענה עד הפרט הכי קטן. כמו שרשימת השאלות של לוטם הייתה מקיפה, ממוקדת ויורדת לפרטים הכי קטנים, כך גם במהלך הפרויקט העבודה שלנו מול לוטם הייתה ממוקדת, ללא פשרות ושואפת לשלמות. כשיצא לנו לטעום מהאוכל של לוטם הבנו שגם באוכל היא מקפידה באותה המידה כמו שהקפידה גם על תהליך הקמת האתר והתוצאה הסופית.

דרישות הלקוח:
הדרישות בפרויקט הזה לא היו גבוהות או גדולות אבל הביצוע הסופי נדרש להיות מושלם! עיצוב מושלם (כולל עיצוב לוגו), התאמה מושלמת לניידים וגדלי מסך שונים, חווית משתמש שמובילה אותך לאורך האתר והאפשרויות שיש בקייטרינג הטעים של לוטם ובסוף מובילה את הגולש להשאיר פרטים. המטרה הייתה לתת כמה שיותר מידע ללקוח ולגרום לו להחליט לרכוש את שירותי הקייטרינג עוד לפי שפנה לשיחה איתה. 

 

הצצה קטנה לפרויקט 🙂

מה לקוחות מספרים בסוף התהליך?

לצוות GB-WEB היקר ולסאנה המדהימה בראש ובראשונה
אתחיל במילה אחת שאומרת הכל – תודה, תודה ענקית שאתם קיימים!
סאנה היקרה,
אחד הדברים שבעלי עסקים הכי מפחדים ממנו זה שלב בניית האתר
יש כל כך הרבה " חלטורים " בתחום הזה שעובדים על הלקוח "הפשוט" שלא מבין בתחום ולצערי נחשפתי ללא מעט " אנשי מקצוע " בתחום הזה שפשוט נתנו שירות גרוע ולא אמין.
לעומת זאת,
כשפגשתי אותך ידעתי שאת תהיה זאת שתבנה לי את האתר.
מההתחלה היית אמינה, שמת את כל הקלפים על השולחן
עשית מולי תיאום ציפיות כמו שצריך ודאגת שאבין הכל.
ענבל המעצבת הייתה נעימה וסבלנית לאורך כל הדרך, היה לה חשוב שאני אהיה הכי מרוצה שיש והיא לא ויתרה על אף פרט קטן בעיצוב האתר וכמובן בעיצוב הלוגו החדש והמרשים שעשתה לי. היא תמיד שאלה את השאלות הנכונות והכי מקצועיות כדי להגיע לתוצאה הטובה ביותר.
תהליך של בניית אתר הוא תהליך מאוד ארוך ( לפעמים ) וגם מאוד מורכב, באמצע הדרך מגלים שהעסק בעצם עובר שינוי גדילה והתפתחות ובעצם מכירים שוב את העסק מהרבה זוויות אחרות.
במקרה שלי לפחות כך היה , להפתעתי הייתם סבלניים איתי מאוד מאוד לאורך כל הדרך למרות שהייתי מאוד פרפקציוניסטית והקפדתי על כל פרט הכי הכי קטן ידעתם להרגיע , לא הלחצתם ונתתם לי לעבור את התהליך כמו שצריך.
ובסוף – התוצאות היו מרשימות, מרגשות, מפתיעות ומדהימות!
פשוט אין מילים
במקרה שלי איתכם – חלומות כן מתגשמים
אז לסאנה ולכל הצוות היקר שלך
תודה תודה תודה תודה על כל המקצועיות, הסבלנות, האכפתיות
תודה שיש חברה טובה כמוכם לבניית אתרים
מאחלת לכם עוד הרבה לקוחות

כי מגיע להם להיות מרוצים כמוני 🙂

בהערכה רבה,


לוטם – סיפור אהבה במטבח

דילוג לתוכן