ורטיגו – עמותה ולהקת מחול

הפתרונות שלנו:

תנועה באתר…. איך מציגים תנועה באתר? ולא, אלמנטים שזזים טיפה במסך לא נתנו את התוצאה הרצויה שהייתה, תנועה של מחול.  אחד הדברים שהצלחנו לעשות זה ליצור מקום לסרטונים (שנמשכים מהיוטיוב אך ללא שום סממן שזה בא מיוטיוב) הסרטונים מתחילים לעבוד כבר במעבר עכבר. זה יוצר מיידית חיים ותנועה בדף הבית.
העיצוב דרש דיוק והרספונסיביות שנעשתה לאתר כללה גם את גובה המסך, כך שלא משנה באיזה מסך תצפו באתר הוא תמיד יציג את כל גובה הדף והרוחב יקטן/יגדל פרופורציונלית בהתאם – אין גלילה בדף הבית בכלל כי הוא תמיד מוצג במלואו.
פיתוח נוסף היה התפריט הראשי שכולל 4 תפריטים שונים (כולל האפשרות לנהל את כל הדבר הזה מאחורי הקלעים).
מערכת ניהול התוכן, מבוססת וורדפרס אבל בעלת המון פיצ'רים ייחודיים שפותחו במיוחד עבור הלקוח. ורטיגו נכון להיום מנהלים את האתר לגמרי לבד ללא צורך בתכנות, רק מידי פעם כמה שאלות לתמיכה.
לוח האירועים שפותח גם הוא באופן ייחודי עבור הלקוח משמש את ורטיגו היום למכירת כרטיסים, להרשמה לאירועים ועוד…
נכון להיום עברו כבר כ 8 שנים מאז האתר עלה ועדיין הוא נראה חדשני ומיוחד.
ככל שעובר הזמן נדרשים פיתוחים נוספים ואנחנו עובדים צמוד מול הלקוח ומספקים להם תמיכה, פיתוחים והמון חשיבה משותפת על הצרכים שלהם ובאיזה אופן עולם האינטרנט יכול לעבוד עבורם ולשפר את מערכת הניהול וחווית המשתמש באתר.
אפשר להגיד שאנחנו נכנסים לעולמו של כל לקוח, אבל עם הלקוח הזה החוויה מיוחדת ההיכרות מעמיקה יותר ואנחנו מרגישים ממש חלק חשוב מהארגון.

יעדים ומטרת הלקוח:

ורטיגו היא להקת מחול אבל לא רק!
ורטיגו היא עמותה הכוללת בתוכה:
– להקת המחול הבינלאומית והמדהימה בניהולה האומנותי של נועה ורטהיים.
– כפר האומנות האקולוגי שהוא בית לאירועים, אומנות ומחול והוא בנוי בצורה אוקולוגית מטורפת עם מיחזור מים, שירותי קומפוסט הכי נקיים שראיתם בחייכם, תעלות בעומק האדמה במקום מזגנים ואוכל אורגני מושלם. 
– בית הספר וסדנאות למחול של ורטיגו
– כוח האיזון – מחול של אנשים בעלי מוגבלויות
כל אלה חייבים להופיע באתר באופן שיתן את הכבוד הראוי לכל חלק בעמותה.

בקשות מיוחדות:

כשורטיגו פנו לעומר געש לעצב להם אתר חדש, עומר מיד פנה אלינו לפיתוח האתר. כשנכנסנו להרפתקאה הזו שנינו לא באמת ידענו למה אנחנו נכנסים.
לאט לאט התחלנו להבין מי זה הלקוח, מה חשוב לו, מה ההיררכיה בתוך הארגון, איך זה צריך לבוא לידי ביטוי באתר. היו לנו אינספור פגישות ואף ביקרנו כמה פעמים בכפר האומנות האקולוגי כדי להתרשם מהמקום המושלם. כל אלה עזרו לנו ליצור אתר שהוא באמת ייחודי וחד פעמי.
הדרישה הראשונה הייתה – לייצר תנועה בתוך האתר – ורטיגו ביקשו אתר שונה, מיוחד, כזה שישקף את הניצוץ הייחודי שיש רק להם. בנוסף נדרש לחלק את האתר לתתי אתרים – כל חלק בורטיגו קיבל סוג של מיני אתר בתוך האתר הגדול והכללי. כל מיני אתר כולל תפריט משלו, סוגי דפים שונים ופונקציונאליות התואמת את צרכיו. עם זאת יש אזורים באתר שהם משותפים כמו למשל דף הצוות שכלל את כל הצוות כולו ולוח האירועים שכולל אירועים מכל תחומי ורטיגו.
לוח האירועים אופיין ופותח בהתאם לצורכי הלקוח, זה היה פרויקט בפני עצמו והיום משמש את ורטיגו ככלי עבודה קריטי לארגון. האתר כולו משמש ככלי עבודה ומאפשר לורטיגו להתנהל כמעט לגמרי ללא התמיכה שלנו מכיוון שיש להם אפשרות לנהל הכל במערכת הניהול הייחודית שפותחה עבורם.
מעבר לכל אלו נדרשנו לעמוד בסטנדרטים של עיצוב שאתגרו את כל מה שידענו ואת הכלים שעמדו לרשותנו בשנת 2015 כשפיתחנו אותו. המצאנו לא מעט דברים שפשוט לא היו קיימים כדי להגיע לתוצאה המושלמת.

הצצה קטנה לפרויקט 🙂

מה לקוחות מספרים בסוף התהליך?

"זו הזדמנות להוקיר תודה על השותפות לאורך השנים אנו עדים למתן מענה מסור בדרך עבודה מסודרת ומובנת כמו כן, התרשמנו  מההבנה המדויקת שלכם את הצרכים של עמותת ורטיגו. הבנויה מענפים שונים מאוד הפונים לקהלים שונים. נעשה ניסיון לבנות אתר שיתאים וישדר את השונות הזו תחת קורת גג אחת. האתר נבנה תוך חיפוש, וחקירת עומק."

עדי שאל, מנכ"ל עמותת ורטיגו

דילוג לתוכן