ברקת – שירותי נדל"ן, היתרי בנייה ורישוי עסקים

הפתרונות שלנו:

הפתרונות שלנו כללו עיצוב נוח, כל התכנים החשובים בולטים כבר בכניסה לאתר. בלוג שדרכו ניתן לקדם באופן אורגני את האתר, המשפט המפורסם "תנו לנו לרוץ בשבילכם" נמצא בכל דף ומעודד גולשים ליצור קשר.
דף הצוות מדגיש עד כמה החברה רצינית, עם עובדים איכותיים ועד כמה כדאי לפנות אליהם ולהוריד את כל הדאגות מהראש.
וגם אתם, כן אתם שקוראים את זה עכשיו – אם אין לכם רישיון עסק – ממליצה בחום לפנות לברקת!

יעדים ומטרת הלקוח:

שירן, מנכל"ית של "ברקת" הגיע אלינו דרך כותבת תוכן שיווקית שהמליצה עלינו בחום. החברה הייתה ממש בתחילת דרכה ושירן רצתה ייצוג מכובד באינטרנט. את הסלוגן המטורף שנמצא ממש מעל טופס יצירת הקשר – המצאנו ביחד באחת הפגישות.
שאלתי אותה, "שירן מה הערך האמיתי שאת נותנת ללקוחות שלך?" כאשר אחד הדברים שהיא אמרה היה "אנחנו עושים את כל הריצות" זה קלע בול ואחרי כמה ליטושים הגענו ל"תנו לנו לרוץ בשבילכם", סלוגן שרץ עם החברה באפיקי פרסום שונים ומדייק את ה"כאב" של הבעל העסק שברקת יכולים לפתור במקצועיות.

בקשות מיוחדות:

הדרישות היו פשוטות יחסית, אתר תדמיתי, נראות טובה ברשת, מקום אחד שמציג את  כל השירותים שהחברה מספקת. אתר שניתן לקדם קידום אורגני בגוגל. אתר שיעודד לקוחות פוטנציאליים ליצור קשר.

הצצה קטנה לפרויקט 🙂

מה לקוחות מספרים בסוף התהליך?

"חברת ג׳יבי ווב היקרים,

אנחנו עובדים יחד כבר עוד מעט עשור, ולא נתקלתי בהרבה חברות של מקצוענים כמוכם, כיף לעבוד עם אנשים שלא מתפשרים על איכות על עיצוב ועל חדשנות. אתם יודעים להציע פתרונות מורכבים ולתת מענה רחב למגוון לקוחות והכל תמיד בחיוך ובכיף. תענוג לעבוד יחד מקווה לעוד שנים רבות!"

ענבל סורוקה, מעצבת

דילוג לתוכן