א.צ.מ. – החברה המרכזית לאיבזור וציוד מכוניות

הפתרונות שלנו:

הפתרונות שלנו:

אפיון חווית המשתמש עזר לנו מאוד בפרויקט הזה, הבנו איך ואיפה אנחנו ממקמים כל סוג מידע, סידרנו את כל הטיפים וההמלצות להתנהלות מול ביטוח לאומי וגופים נוספים בצורה מאוד איטואיטיבית לגולש. דאגנו לעיצוב מתאים והתוצאה בהחלט ראויה ומספקת לחברה אתר שימושי, נוח ויפה

כללנו באתר מאות מוצרים, עשרות סוגי רכבים וכמות לא מבוטלת של מידע חשוב להנגשת רכבים לבעלי מוגבלויות. סוגי מידע שונים קיבלו קטגוריות ותתי קטגוריות ותצוגה של כולם בדף אחד כולל סינונים רלוונטיים. דפי המוצרים עצמם עזרו לנו לקדם את האתר בגוגל ולהעלות בתוצאות החיפוש הרלוונטיות. תהליכי הבקשה והקבלה של הרכבים מביטוח לאומי נותנים מידע יקר מפז ללקוחות קיימים ופוטנציאליים וקיבלו מקום של כבוד באתר.
העיצוב הייחודי מתאים בצורה מדויקת ללקוח ולדרישות שלו להיראות ברמה אחת מעל המתחרים שלו. התבנית נבנתה במיוחד עבור האתר ומאפשרת ללקוח לנהל את התוכן, את המוצרים והרכבים באתר באופן פשוט ואינטואיטיבי.

יעדים ומטרת הלקוח:

איך הכל התחיל:

את א.צ.מ. היכרנו עוד באתר הקודם שלהם. הם הגיעו אלינו לתיקונים ותחזוקה עבור האתר הישן שהיה ברשותם. כבר במבט ראשון ראינו שהם צריכים אתר חדש ואכן הדרישה לאתר חדש לא איחרה להגיע, במיוחד אחרי שבדקנו אתרים של מתחרים וקולגות בארץ ובחול, הבנו שיש לנו עבודה לעשות.

בקשות מיוחדות:

האתר פונה לבעלי מוגבלויות והמשפחות שלהם הזקוקים לרכב מותאם. דרישות האתר היו די פשוטות, נוחות שימוש, סידור נוח ואינטואיטיבי של מידע רב, הנגשת המידע לגולש, אפשרות לפניה דחופה 24/7 והצגת כלל המוצרים והליווי שניתן לקבל מהחברה. האתר נדרש בעיקר להציג את החברה כחברה ותיקה ואמינה. הצד האנגלית של האתר יותר מיועד לשיתופי פעולה עסקיים עם חברות באותו התחום בעולם.

הצצה קטנה לפרויקט 🙂

מה לקוחות מספרים בסוף התהליך?

צוות GB WEB – השותפים שלנו ב- ON LINE
סאנה וצוות החברה מלווים אותנו לאורכם של חמש שנות עבודה פורייה ועשייה משגשת
היכולת ליצור למוצר שלנו "חלון ראווה" ייצוגי מול הרשת ולהציגו באופן המקצועי, האיכותי והידידותי ביותר למשתמש – היא הסיבה שאנו בוחרים שנה אחר שנה ב-GB WEB כשותפינו האידאליים ביותר לקידום השיווקי- עסקי של א.צ.מ.
המקצועיות הבלתי מתפשרת של סאנה והצוות, מאפשרים לנו כחברה תעשייתית, להיות תמיד בחזית הטכנולוגיות המתקדמות, השירותים החדשניים והפיתוח העדכניים ביותר המבטיחים את פעילותן השוטפת של הנכסים הדיגיטליים שלנו והפקת התועלות המקסימליות האפשריות.

ממליץ בכל היבט מקצועי לצד הקשר האישי – לא לבחור את החברה שתבנה ותנהל את הנכסים הדיגיטליים לפני שבדקתם את GB WEB.

אבי ששון,

מנהל שיווק, א.צ.מ

דילוג לתוכן