אתר התיירות של העיר אשדוד. כאן הכל מתחיל :)

הפתרונות שלנו:

הפתרונות שלנו:

העבודה על הפרויקט הייתה מצד אחד מאתגרת ומצד שני מלאה בהצלחות וחוויות. האתר הינו מרכז מידע שממנו הועברו ב API נתונים לאפליקציה ולמסכי מידע הפזורים ברחבי העיר. נדרשה עבודה משותפת עם גופים רבים, תיאום העבודה, ניהול הפרויקט ומענה לדרישות של כולם היו מאתגרים ממש כמו הפיתוח הייחודי.

אחד הפתרונות החשובים שיישמנו בפרויקט זה היה נראות ייחודית למכשירים ניידים ולמסכי המידע הפזורים בעיר. אלו מציגים עיצוב שונה לגמרי מהעיצוב בדסקטופ. מה שמשדרג את חווית המשתמש. ניהול התוכן וכל הדטה נעשה במקום אחד ופעם אחת בלבד, פיתחנו API מאובטח שדרכו עובר כל המידע לאפליקציה ולמסכים. אותו דטה משמש גם באתר המובייל וגם באתר הדסקטופ.
האתר מיועד לתיירים כך שהוא תורגם ל 5 שפות.
האתר כולל גם לוח אירועים שפותח באופן ייחודי לאתר זה. כולל דרישות מגוונות לכל מיני סוגי אירועים, סינון אירועים, הרשמה מורכבת וניהול ההרשמות השונות. ההרשמה כוללת גם חיבור ליומן של הגולש ושמירת האירוע ביומן הפרטי שלו.
העבודה כללה גם התממשקות עם גוגל מפות, הצגת מיקומים חשובים במפה, סינון התצוגה ואפשרות לראות את האטרקציות הקרובות ביותר למיקום של הגולש.
הפרויקט הזה גרם לי לאהוב את העבודה שלנו עוד יותר. לראשונה הרגשתי ממש גאווה כשטיילנו בעיר וראינו את האתר שעשינו במסכי המידע הגדולים וגם כשהשתמשנו בו כדי למצוא מסעדה קרובה. הפרויקט הזה גורם לנו לנחת וסיפוק אדיר מהעבודה שנעשתה.

יעדים ומטרת הלקוח:

איך הכל התחיל:

סטודיו לעיצוב ומיתוג "שי חיון" ראו את העבודות שלנו והתרשמו מאוד. זה מה שגרם להם להציע למנכ"ל רשות התיירות באשדוד לפנות אלינו לפיתוח אחד הפרויקטים היותר מעניינים וגדולים שיצא לנו לעשות.
הפרויקט דרש גמישות, ידע ומציאת פתרונות טכנולוגיים מתקדמים. האתר היה ליבו של פרויקט גדול יותר שכלל אפליקציה ועמדות מידע הפזורות בכל העיר.

בקשות מיוחדות:

המטרה העיקרית של האתר הייתה להנגיש לתיירי ותושבי העיר אשדוד את כל מה שיש לעיר להציע, אירועים, מסעדות, אמנות ותרבות, חיי לילה, מקומות לינה, אטרקציות, תעשייה, מסלולי טיולים, פסטיבלים, חופי רחצה ועוד.
המנכ"ל ביקש להגדיל את התיירות בעיר, לקדם עסקים מקומיים, להקל על התיירים את ההתמצאות בעיר ואת מציאת האטרקציה הקרובה אליהם על ידי מפות אינטראקטיביות והמידע הרב שנמצא באתר.
בסופו של דבר המטרה העיקרית הינה להציב את אשדוד כאחת הערים המובילות בתחום התיירות בישראל.

הצצה קטנה לפרויקט 🙂

מה לקוחות מספרים בסוף התהליך?

ככותבת שיווקית שעובדת עם לא מעט חברות בנית אתרים, העבודה עם  GB-WEB היא תמיד בכמה רמות מעל כל היתר. האפיון המדויק עושה המון סדר וחוסך בזבוזי זמן ועבודה כפולה, העיצובים מדהימים – האתרים באמת עוצרי נשימה וסופר מרשימים,  והלקוחות מתרגשים ועפים עליהם. בנוסף –  כל ניהול הפרויקט מתוקתק, שום דבר לא נופל בין הכיסאות, אין עיגולי פינות והלקוח לא הולך לאיבוד, וכל אלמנט בפרויקט מתבצע ברמה הכי מקצועית והכי איכותית שיש.

מיכל גולדשטיין, כותבת שיווקית

דילוג לתוכן