אשדוד, עיר הספורט של ישראל

הפתרונות שלנו:

הפתרונות שלנו:

העבודה מול מנכ"ל ודובר הרשות הייתה מעניינת, נעימה והצלחנו להביא תוצאות מדהימות. האתר הוקם, הוזנו תכנים ויצאנו לקידום אורגני מסיבי להביא את האתר לתודעת התושבים.

כללנו באתר מפה אינטראקטיבית המציגה מיקומי מתקני ספורט לרווחת התושבים כמו גם עולמות ספורט ומיקומי אירועים ומשחקים חשובים. המידע מוצג במפה כולל סינונים ועוד אפשרויות. כללנו פירוט של כל תחומי הספורט ואפשרות להירשם באתר כספורטאי מצטיין ולקבל מלגות.
כללנו אפשרות הרשמה מורכבת לאירועים בחינם וגם הרשמה לאירועים בתשלום, הוספנו הגבלת נרשמים פר אירוע ואפשרות להציג את האירוע הבא כשאין יותר מקום להרשמה. כללנו סקשן מכרזים שבו ניתן להירשם ולשם על מכרזים בתחום הספורט.
הפרויקט היה מאתגר, מעניין ובעיקר מלמד מאוד על כל תחומי הספורט. היכרנו אנשים מדהימים שאיכפת להם מהעשייה ומהתושבים. בהחלט אחד הפרויקטים שהביאו לנו גאווה ונחת והעשייה והתוצאה שהתקבלה.

יעדים ומטרת הלקוח:

איך הכל התחיל:

לאחר פיתוח אתר התיירות של אשדוד, קיבלנו פניה מיורם אסרף, מנכ"ל רשות הספורט באשדוד – להקמה של אתר שיכלול בתוכו את כל המידע לגבי פעילויות הספורט בעיר, מתקני הספורט, ענפי ספורט מקצועיים ותחרותיים בעיר. האתר התבסס על המבנה הכללי של אתר אחר שפיתחנו עבור רשות התיירות באשדוד.

בקשות מיוחדות:

בין מטרות האתר העיקריות היה לחבר את התושבים לכל מה שמתרחש בתחום הספורט בעיר, תוך כדי שיפור משמעותי של חווית התושב, חשיפת כלל פעילויות הספורט המתרחשות בעיר, דיווח על תחרויות ותוצאות משחקים ופרסום אירועים בתחום הספורט.
הדרישות כללו הרשמה לאירועי ספורט כולל תשלום והרשמה לקבלת דיוור וחדשות בכל ענייני הספורט.

הצצה קטנה לפרויקט 🙂

מה לקוחות מספרים בסוף התהליך?

חברת ג׳יבי ווב היקרים,

אנחנו עובדים יחד כבר עוד מעט עשור, ולא נתקלתי בהרבה חברות של מקצוענים כמוכם, כיף לעבוד עם אנשים שלא מתפשרים על איכות על עיצוב ועל חדשנות. אתם יודעים להציע פתרונות מורכבים ולתת מענה רחב למגוון לקוחות והכל תמיד בחיוך ובכיף. תענוג לעבוד יחד מקווה לעוד שנים רבות!

ענבל סורוקה, אינליין סטודיו

דילוג לתוכן