אנשים, פתרונות ביטוח – מובילים בביטוח לעוסקים בספורט

הפתרונות שלנו:

האתר עוצב בהתחשב בשתי דרישות שונות, לגמרי. מצד אחד זה אתר של ביטוחים, עליו להיות רציני, מקצועי, מספק מידע מהימן ובעיקר די סטנדרטי. מצד שני להציג ספורטאים, תחרויות, תחומי ספרוט רלוונטיים תחת נראות וחוויה של אקסטרים.
העיצוב פתר את הדואליות וקיבלנו אתר שגם מדבר על ביטוחים וגם על ספורט.
דף הבית כמעט כולו מוקדם לספורט ולטקסטים לגבי ביטוחי ספורט, כך כל שכל מי שמגיע לאתר – אין לו ספק במה הסוכנות עוסקת. בעיקר כשרואים את התמונות בכניסה לאתר ואת המילים "להשתתף, להתאמן, להשיג ולהרגיש בטוח".

יעדים ומטרת הלקוח:

אנשים, פתרונות ביטוח, הינה סוכנות ביטוח שמתמחה בביטוח ספורטאים. ביטוחים למתאמנים לתריאטלון, איש ברזל ומרתונים למיניהם. הסוכנות מספקת גם פתרונות ביטוחיים רגילים.
כשהבנתי שיעל בעצמה מתחרה במרטונים ומתאמנת הרבה אז הבנתי מאיפה התשוקה שבוערת בה לביטוחי ספורטאים חובבים. מכיון שזה הבידול הכי משמעותי שלהם הוחלט להדגיש אותו בדף הבית ולאורך כל האתר.

בקשות מיוחדות:

הדרישה העיקרית הייתה – לתת דגש לביטוחים לספורטאים חובבים, זה כולל גם ילדים ומבוגרים. לצד זה להראות שהסוכנות עושה עוד סוגי ביטוחים אבל לא לתת להם דגש מיוחד.
יעל פעילה בקהילת הספורטאים החובבים והסוכנות מספקת גם חסויות לכל מיני תחרויות גדולות, על האתר להציג מעורבות ותרומה לקהילה כחלק משמעותי של האתר.
כמו כן נדרש בלוג שיכיל מאמרים בנושא ויעזור לקידום האורגני.

הצצה קטנה לפרויקט 🙂

מה לקוחות מספרים בסוף התהליך?

"ככותבת שיווקית שעובדת עם לא מעט חברות בנית אתרים, העבודה עם  GB-WEB היא תמיד בכמה רמות מעל כל היתר. האפיון המדויק עושה המון סדר וחוסך בזבוזי זמן ועבודה כפולה, העיצובים מדהימים – האתרים באמת עוצרי נשימה וסופר מרשימים,  והלקוחות מתרגשים ועפים עליהם. בנוסף –  כל ניהול הפרויקט מתוקתק, שום דבר לא נופל בין הכיסאות, אין עיגולי פינות והלקוח לא הולך לאיבוד, וכל אלמנט בפרויקט מתבצע ברמה הכי מקצועית והכי איכותית שיש."

מיכל גולדשטיין,
מילים כדורבנות

דילוג לתוכן