קבוצת אביב – פרויקט דירות להשכרה

הפתרונות שלנו:

האתר הינו אתר תדמיתי, מציג את סוגי הדירות, את סוגי הזכאות האפשריים, המיקום של הפרויקט, הקרבה לכבישים ראשיים, אפשרויות לדירות מגוונות, כולל תוכניות הדירות ועוד מידע רלוונטי לכל מי שמחפש לעבור דירה. העיצוב כיוון למשהו ביתי, חמים, מתאים למשפחות עם ילדים.
ברמה הטכנית ביצענו פה תפריט ראשי מאוד מיוחד והצגנו בתכנים ממש את כל הדירות, כולל התוכניות שלהן ואפשרות להתעניין בדירה מסוימת בבניין מסוים.

יעדים ומטרת הלקוח:

אביב שלי הוא פרויקט בנייה רוויה להשכרה שבוצע על ידי חברת "אביב". הפרויקט מספק דירות יוקרה להשכרה לטווח ארוך במחיר קבוע. חלק מהדירות מיועדות לבעלי זכאות. עבודה מול חברת "אביב" היה מעניין ומאתגר.

בקשות מיוחדות:

המטרה העיקרית של האתר הייתה לאסוף לידים של מתעניינים לגור בפרויקט. להציג לגולשים כמה שיותר מידע רלוונטי על הפרויקט ולחסוך שיחות לא רלוונטיות.

הצצה קטנה לפרויקט 🙂

מה לקוחות מספרים בסוף התהליך?

ממליצה מכל הלב לעבוד עם חברת GB Web 

ומילים טובות רבות יש לי על סאנה שמולה התבצעה העבודה הישירה. 

עבדנו על פרוייקט משותף יחד (תחום האחריות שלי כלל יצירת שפה גרפית מיתוגית ללקוח ותחום האחריות של GB Web היה תכנות האתר ועיצובו בהתאם לקו המיתוגי שהנחתי). בראש ובראשונה, היה כיף גדול לעבוד יחד ברמה האישית, נוצרו יחסים חבריים וטובים. העבודה עצמה היתה מקצועית מאד ללא פשרות, הלו”ז התקיים תמיד כמתוכנן, והיתה רספונסיביות וסבלנות רבה בקבלת מענה לפניות שלי או של הלקוח. אשמח מאד לשתף פעולה יחד גם בהמשך.

מירב רוט,
עיצוב גרפי, איור, מיתוג

דילוג לתוכן